Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Meubelen.nl, Internet oplichting


Gemelde gegevens (Internet oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internet oplichting
Gebruikte methode:
Webshop
Bedrijfsnaam:
Meubelen.nl
Naam:
Vincent Sebastiaan Kuiper
Adres:
Edisonstraat
Plaats:
Zwolle
Land:
Nederland
Rekeningnummer:
NL48DEUT0319887774
NL48 DEUT 0319 8877 74
Website / Webwinkel:
Product:
Klepbank

Omschrijving van de melding:

De mooiste meubelen.nl is na betaling van een klepbank telefonisch en per mail onbereikbaar.

Via hun facebookpagina blijkt dat er meer gedupeerden zijn. Sommige mensen wachten al maanden op hun betaalde bestelling.
Contact is niet te krijgen met de eigenaar: Vincent Kuipers.

Bedrijf zit aan de Edisonstraat ** te Zwolle.
Telefonisch contact met een naast gelegen bedrijf leert dat het bedrijf er wel echt zit en er ook activiteit is.

Op de website voeren ze onterecht een webshop keurmerk want aangesloten zijn ze niet.

Verder googlen leert ook dat deze beste meneer nog een bedrijf heeft namelijk beterisoleren.nu
Ook dat nummer is niet in gebruik en ook geen reactie op mail.



Deel deze melding



Reageer op deze melding


(Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?






Reacties (5)


Hetzelfde probleem. Bestelde en betaalde (inmiddels meer dan 2 maanden geleden) kussens voor een klepbank zijn nooit geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen, voice mail en emails worden niet beantwoord. Er wordt niet gereageerd op een aanmaning. Terwijl ze nieuwe advertenties plaatsen op marktplaats en blijkbaar nieuwe bestellingen aannemen en onterecht claimen een keurmerk te hebben. Ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat dit alles bewuste strategie is en oplichting betreft.

05-11-2017 - ih....

Hier hetzelfde probleem! 15-10 een klepbankkussen besteld en betaald (a 200 euro) en sindsdien niets meer gehoord. Geen reactie op mailtjes, telefoontjes en ingesproken voicemails. Zijn er mensen die al aangifte gedaan hebben?

05-11-2017 - Gers85

Ik heb vergelijkbaar probleem: in juli 2017 een meubel besteld (a 450,-), nooit mogen ontvangen na herhaaldelijk contact (per e-mail, tel onbereikbaar). Bedrag is ook nooit terugbetaald. Ik heb vandaag (6 januari 2018) aangifte gedaan van oplichting.

06-01-2018 - Johan

Ook ik heb in augustus 2017 2 banken besteld voor in de kapel van onze buurtvereniging met voornamelijk oudere mensen. Diverse malen geprobeerd te bellen. Niet bereikbaar. Wel 1 mailtje terugontvangen om of de banken te leveren of de het geld terug te storten. Aangegeven om het geld dan maar terug te storten. Daarna geen geld en ook geen reaktie meer gehad. Jammer dat zulke mensen geen berouw tonen.

15-02-2018 - seems

Ook ik heb in augustus 2017 2 banken besteld voor in de kapel van onze buurtvereniging met voornamelijk oudere mensen. Diverse malen geprobeerd te bellen. Niet bereikbaar. Wel 1 mailtje terugontvangen om of de banken te leveren of de het geld terug te storten. Aangegeven om het geld dan maar terug te storten. Daarna geen geld en ook geen reaktie meer gehad. Jammer dat zulke mensen geen berouw tonen.

15-02-2018 - seems

Forever24-7, Oneerlijk handelen

Gemeld op 09-03-2018

Op 31-1-2018 het Forever Clean 9 Vanilla pakket besteld, dit op 6-2-2018 ontvangen. Op 12-2-2018 hiermee gestart, gedurende 9 dagen langs zoals het hoort. Het programma gevolgd volgens bijgevoegd boekje, dit jammer genoeg zonder resultaat na 9 dagen. Contact opgenomen met forever24-7 over ...

Reacties (1)

Lees meer

FotostudioPro, Internet oplichting

Gemeld op 02-03-2018

Heb bij fotostudiopro.nl twee bestellingen geplaatst welke niet leverbaar bleken. Ook na herhaaldelijk bellen om het geld retour te krijgen is dit niet gebeurd en zit ik nog steeds te wachten op mijn geld. ...

 

Lees meer

De mooiste meubelen, Internet oplichting

Gemeld op 01-12-2017

Op 29 oktober een klepbank besteld en betaald. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch is het bedrijf te bereiken en er wordt niet gereageerd op e-mail. ...

Reacties (8)

Lees meer

Internet oplichting middels omleiding betaling Onbekend

Gemeld op 28-11-2017

Ik heb een bestelling geplaatst bij een waarschijnlijk te goeder trouw zijnde website. Bij de betaling ben ik omgeleid naar een ander IBAN nummer, waarnaar ik de betaling heb overgemaakt. Het bedrijf heeft bevestigd mijn geld niet te hebben ontvangen. De ING, waar ik zaken mee doe, doet niets. ING ...

Reacties (1)

Lees meer