Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Reikipraktijkdekracht, Product niet geleverd site verwijderd


Gemelde gegevens (Product niet geleverd site verwijderd)


Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Product niet geleverd site verwijderd
Gebruikte methode:
Website
Bedrijfsnaam:
Reikipraktijkdekracht
E-mailadres:
Website / Webwinkel:
Gebruikersnaam:
Annesap
Product:
Schoenen converse
Bedrag:
€ 81,26
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Site bestaat niet meer naar 6 dagen was het weg emails die gebruikt zijn service@forvipsale.com service@mx1.commerce-line.info

bijlage bankgegevens


mail Bedankt voor uw bestelling, heb je er in geslaagd te betalen! Deze e-mail bevat belangrijke informatie met betrekking tot uw recente aankoop - Bewaar dit ter referentie s.

Transactie Nr .: 1001 Serial ID (60465): GL018040521525850588025
Transactie Bedrag: EUR 81,26
Transactie Datum: 5 april 2018 GMT + 2
Beschrijving op uw rekeningoverzicht op: Gpay * tradingallaround (Let u er rekening mee dat de factuurgegevens hier net als de naam van een unified begunstigde voor ons, die op uw rekeningoverzicht, wordt verwezen naar de website die u deze order geplaatst voor de daadwerkelijke transactie zal worden getoond. Als een niet-passende informatie die u heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. )
Opmerking: Aangezien er uitwisseling omzetting grensoverschrijdende kosten (door uitgevende bank) en etc., is er een verschil tussen de werkelijke kosten en transactiebedrag, en het gehalte wordt afhankelijk van de bank.
Met betrekking tot de scheepvaart informatie, wordt deze automatisch verzonden naar uw mailbox. Als er een vraag over de datum schip, om de kwaliteit, annuleringen, enz. Wij raden u aan om vragen te sturen naar onze after-sales service direct naar uw tijd te besparen (er is altijd een e-mailadres / "contact" knop op de website), als u geen antwoord van hen kon in de tijd, vriendelijk voel je vrij om contact met ons op basis van deze e-mail, is het makkelijker voor onze actie.

Wij waarderen uw bedrijf, moet u zich zorgen maakt over deze transactie, met name wanneer u een geschil met onze after-sales afdeling, we kijken ernaar uit om van hulp voor u.

Oprecht,
Customer Service Management Center



Deel deze melding:



Reageer op deze melding


(Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot)
Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?





Reacties (0)