Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Volarxl, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Webwinkel
Bedrijfsnaam:
Land:
Nederland
E-mailadres:
Website / Webwinkel:

Omschrijving van de melding:

Geachte

Melding van Oplichting om de volgende reden:
Bestelling van Zaterdag 10 April bij volarsxl.nl
Geen bevestiging van bestelling ontvangen.
Iets wat ik al verdacht vond.
Tot vandaag Zaterdag 17 April heb ik mijn bestelling
van Glas Reparatie kit nog niet ontvangen.
Na herhaalde berichten op de site van: volarsxl.nl
met de vraag wanneer de bestelling verstuurd word
krijg ik geen antwoord.
Dus nog eens poging gedaan via : [email protected]
Na 2 dagen krijg ik melding van:
[email protected] :
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
[email protected] ([email protected])
Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om het bericht af te leveren, heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde geweigerd om een verbinding met uw e-mailsysteem te accepteren.

Dit is het bericht ik ik heb verstuurd via volarsxl.nl

Geachte.
Op Zaterdag 10 April had ik een bestelling gedaan van 4 x Glas reparatie kit
voor een bedrag van 39,95 euro.
Betaald met Bankcontact.
Mijn vraag wanneer deze zal verstuurd worden.
Ik heb zelf geen bevestiging gekregen van deze bestelling
Met vriendelijke groeten.


 


Deel deze melding





Reacties (3)


24-04-2021 - Petra
Als u een email heeft gestuurd naar [email protected] kan het kloppen dat hij niet verstuurd wordt, er mist een s in uw bericht. Ik vond op de website [email protected]? Of wellicht heeft u dat ook al geprobeerd?
07-05-2021 - Diana
Op 28 april schoen besteld bij Volarxl. Mail met bevestiging dat het onderweg is. Is nu van Facebook gehaald. Geen reactie.
07-05-2021 - Lodewijk
Medio april lasreparatiesetje besteld. Ik herken de klacht ( geen bezorging binnen een redelijke termijn) en kreeg mijn mails (met en zonder "s" in het mailadres) per kerende pist retour als niet te bezorgen.

De tekst van mijn mail via hun antwoordformulier nogmaals verstuurd en ... binnen 1 week alsnog mijn bestelling ontvangen.

Conclusie: hun antwoordformulier gebruiken.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?