Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Avae, Oplichterij, misleiding


Gemelde gegevens (Oplichterij, misleiding)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichterij, misleiding
Gebruikte methode:
Misleidende verkoop
Naam:
Avae
KVK:
72871784

Omschrijving van de melding:

Na een teleurstellend pakket uit China gekregen te hebben welke je meteen wilt retouren, is de KVK op de website een grote verrassing. (want je krijgt, als je dat nr checkt bij de site van kvk, een adres in Nederland!)
Het gaat naar mijn idee zo: je besteld iets, dan wordt de bestelling kennelijk doorgegeven aan iemand in China en vervolgens wordt jouw bestelling vanuit China opgestuurd. Dan bekijk je de inhoud en je ziet iets wat totaal anders dan wat je op de foto's ziet.
Slim, want wie wil retouren, moet de kosten zelf betalen. De meeste mensen laten het er dan maar bij: ze betalen voor hun bestelling en retouren niet, omdat ze denken dat het dan helemaal naar China moet. En dat is natuurlijk erg duur. En retouren kan zoiezo ook zogenaamd niet wegens Covid-19, wordt dan te kennen gegeven per mail. Echter, spreekt dat de algemene voorwaarden tegen op de site, waarin staat dat je zonder opgave van redenen, de bestelling mag retouren binnen 14 dagen. Schaamteloos.


Deel deze melding





Reacties (1)


 
23-03-2021 - Anneke
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wilde via Klarna betalen. Is er iemand die weet hoe dit afloopt?


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?