Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Caxada.nl, Bijna oplichting


Gemelde gegevens (Bijna oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Bijna oplichting
Gebruikte methode:
Geen communicatie, vals retouradres
Bedrijfsnaam:
Caxada.nl
Land:
Nederland
E-mailadres:

Omschrijving van de melding:

Bestelling gedaan. Product is afgeleverd en voldoet niet aan hun eigen specificaties. Geen reactie op emails, contactformulieren. Geen KvK, reviews Trustpilot op site bleek een afdruk te zijn, veel slechte reviews. Reageren nergens op.


Deel deze melding





Reacties (36)


07-03-2021 - Johannes
Bij caxada.nl tuindecoratie besteld, genaamd De Kippen familie. Nooit iets ontvangen maar wel Betaald via de rekening NL51DEUT0265262461.
07-03-2021 - Mieke Aangeenbrug
[email protected]
Ook ik kocht kippen en betaalde en kreeg niets
Wat een smerige streek
Het was een kado en ben er onthutst van
Ga politieaangifte dien en kassa inlichten
Jakkes wat laf
08-03-2021 - Stella
Ook de kippenfamilie besteld op 16-2,niets ontvangen .
Ging via Caxada.nl via Payment Service Provider naar RABObank. (Bijlage)
08-03-2021 - Kees en Fanny
9feb kippenset besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen
08-03-2021 - Caroline wick
Ook de kippen besteld, betaald maar niets ontvangen


08-03-2021 - Kaatje
Er ook ingetrapt, kippen besteld, niets geleverd, wel betaald !
09-03-2021 - Camiel
Idem: kippen besteld, niets geleverd!
10-03-2021 - Wil van Putten
Exact dezelfde ervaring bij Divela.nl. Na lang geleverd maar totaal niet wat het leek. Ze hebben daar trustpilot inmiddels verwijderd.
10-03-2021 - Jan Groothuis
OP 13-2-2010 bestelling gedaan van 5 metalenkippen en betaald via Ideal dmv Payment Service Provider. Niets onbvangen, geen reactie op trach & trace
J.R. GROOTHUIS EO M.M. VAN ALEWIJN
NL39 RABO xxxxxxxxx 45
Rabo DirectRekening
EUR
Tegenrekening/IBANNL51 DEUT 0265 2624 61 Ten name vanCaxada.nl via Payment Service ProviderTransactiesoort25 Omschrijving M11036157M9A4337 1150001457482041 Caxada.nl - ?17255475282060 x2755 pasnr.026Rentedatum15-02-2021 Verwerkingsdatum13-02-2021 Transactiereferentie13-02-2021 15:24 1150001457482041Doel van overschrijving .EPAY.
11-03-2021 - E en I
Besteld, betaald en ook niets ontvangen. Gemaild met Caxada maar steeds exact zelfde antwoord. Lijkt wel voorgeprogrammeerd antwoord dus aangifte gedaan. (Bijlage)
11-03-2021 - Herman v Zwieten
op 23-02-2021 een camera besteld
en betaald nooit ontvangen
ter waarde van €39,95


12-03-2021 - Irene
Ook hier is de kippenfamilie niet bezorgd. Helaas wel betaald.
12-03-2021 - oplichting
Kippenfamilie niet bezorgd. wel betaald. Geen telefoonnummer, website uit de lucht
15-03-2021 - Robin
Het is ons ook overkomen bij Caxada
Op 17 feb. heb ik de kippen besteld en het zou binnen 10 dagen binnen zijn. 2 maart een mail gestuurd en kreeg hetzelfde antwoord als mijn voorgangers. Ik hoop dat de oplichters gevonden worden, want deze gaan gewoon door onder een andere naam.
16-03-2021 - Annemarie
Half februari de kippenfamilie besteld en tot op heden niets binnen. Wanneer je de mailt met [email protected] krijg je een algemene mail terug, waarin ze je niet eens fatsoenlijk aanspreken, maar slechts met Beste , .
Nu ik alle berichten hier ook lees, denk ik dat het goed mis is.
17-03-2021 - Wica
Besteld en betaald op 25 -02
Geen bevestiging
Nog niets ontvangen
Opgelicht?
17-03-2021 - De
Kippenfamilie besteld betaald nooit gekregen


19-03-2021 - Jet
Ik had een muziekinstrumentje besteld eind januari en betaald. Niets ontvangen Ze zijn met de noorderzon vertrokken.
19-03-2021 - Ellen
zelfde verhaal
19-03-2021 - Vic
Zelfde probleem op 17 feb Kippenfamilie besteld en betaald.
Nog steeds niets geleverd......
20-03-2021 - Gerwin
Hier precies hetzelfde. 50 euro betaald voor een kippenfamilie. Nooit geleverd gekregen en de site is uit de lucht.
22-03-2021 - Jur
Leuk voor in de tuin, dat zei mijn vrouw op 08-02-2021, een gezellige kippenfamilie. Dus besteld voor haar verjaardag 20-02 maar dus tot op de dag van vandaag nooit aangekomen. Wat een oplichterij om zo het vertrouwen van mensen te schenden.Dus voortaan vooraf goed informeren waar je wat besteld, heb dit zelf ook stomweg niet gedaan, wel weer een een wijze les. Oplichters bedankt !!
23-03-2021 - Jet
DOE AANGIFTE bij de politie. Hoe meer aangiftes, hoe groter de kans dat ze het onderzoeken en je je geld terugkrijgt! Al ga ik ervan uit dat ik het geld kwijt ben.
Heb aangifte gedaan van internetoplichting bij de politie (online). Heb ook een mail naar Payment Service Provider gestuurd dat ze moeten stoppen met het faciliteren van betalingen voor Caxada omdat het oplichters zijn.
24-03-2021 - Wim Martens
Op 10 februari hebben wij ook de kippenfamile besteld bij Caxada.en betaald. Helaas niks ontvangen. Op 17 februari een mail naar hen verzonden dat we nog niets hadden ontvangen. Kregen een mail terug dat het wel 10 t0t 30 dagen kon duren omdat de post zo vertraging had vanwege corona. Daarom maar gewacht maar heb nu op 24-03-2021 weer een mail gestuurd waar het blijft. Heb even op internet gekeken of Caxada nog wel bestond en kwam toen nog veel meer klachten tegen.
25-03-2021 - Sven
Ook wij hebben zelfde ervaring met de kippen.
Geen levering en geen terug betaling.
Noa blijft via een standaard mail zichzelf voorstellen en dat het product bij bezorgdienst ligt.
26-03-2021 - Alexandra
Kippen familie besteld op 12-2
Nog steeds niets ontvangen (Bijlage)
28-03-2021 - Clien
De kippenfamilie begin febr besteld en eindelijk gekregen.
Maar.... ze zijn niet van ijzer en wel van een inferieure plastic kwaliteit.
De hoogte is maar 20 cm en sommigen zijn al beschadigd of gebroken. Dit krijgt dus een staartje‼️ (Bijlage)
29-03-2021 - Alwine
Ook ik heb de kippenfamilie besteld op 12 febr. en tot nu toe niets ontvangen.
Wel reactie gehad op mail van 6 mrt. Reactie (leek automatisch want ontving deze in het weekend rond 22.30 uur) dat bestelling door corona tot 30 dagen kon duren, maar nog steeds niets ontvangen op 29 maart. Opnieuw mail gestuurd. In afwachting van
30-03-2021 - Mirjam
Ook een kippenfamilie gekocht en nooit mijn betaalde bestelling ontvangen!! Bah bah
30-03-2021 - Rolande
Zelfde verhaal als hierboven.
Kippenfamilie besteld en 50 euro betaald.
Oplichterij. Malafide firma
31-03-2021 - Cornelia Wehrle
we hebben ook 2 maanden op de bestelling gewacht. Vandaag binnen. voldoet totaal niet aan de verwachtingen. goedkoop van plastic, veel kleiner als foto suggereert
01-04-2021 - Tonny
Heb aangifte gedaan bij politie en van Rabobank gegevens ontvangen van MOLLIE.
Heb geen kippen ontvangen (waarschijnlijk soepkippen)
MOLLIE ,
Keizersgracht 126
1015CW Amsterdam
Tel.: 0208202070
mollie.com/consument.
Echter hier kom je ook geen stap verder.
Mijn conclusie: FRAUDE
02-04-2021 - Maria
Oplichters!
Twee maanden moeten wachten op een paar duur betaalde kleine plastic kipjes, terwijl ze bij de bestelling nog "op voorraad" waren. Je wordt aan het lijntje gehouden met standaard antwoordmailtjes.
03-04-2021 - Nancy
Ook ik heb de kippen in februari besteld als cadeautje. Na tussentijdse gemaild te hebben, waarop ik inderdaad een standaard antwoord kreeg, heb ik net de plastic kippen gekregen. Lijkt in niks op de leuke foto! Waardeloos!!! Zwaar genept!
04-04-2021 - Paul VH
bestelling op 22 februari en nog steeds geen levering ! (Bijlage)
06-04-2021 - Terry
Op 13 febr.2021 bestede ik de kippenset bij CAXADA, want het was bijna uitverkocht en bij bestelling vandaag zou het morgen geleverd worden, prijs 49,95€. Je kan het vandaag bij nl.grandado.com voor 23,79€ kopen. 2x stuurde ik een email waarop hetzelfde antwoord kwam: Beste,

Mijn naam is Noa.

Allereerst wil ik je bedanken voor het vertrouwen in ons team. Wij zullen er alles aan doen om je de best mogelijke service te bieden.

Helaas door COVID-19 zijn veel van onze pakketjes in het sorteercentrum vertraagd. Hierdoor is jouw bestelling waarschijnlijk ook nog niet bezorgd.

Onze excuses hiervoor, én het pakketje komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Mochten er nog andere vragen zijn, voel je vrij om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je te helpen.

Groetjes,

Noa
Toevallig heb ik ze vandaag uit mijn brievenbus gehaald en ik ben ontgoocheld want ze vallen heel klein uit ! Nooit ga ik nog zoiets geloven !




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?