Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Zerix.nl, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Levert niet
Bedrijfsnaam:
Zerix.nl
Naam:
Erkan Biyikli
Adres:
Epelenberg 189
Postcode:
4817CE
Plaats:
Breda
Land:
Nederland
Telefoon:
0767810009
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Product:
3 in 1 heetwater kraan
Bedrag:
€ 298,95
Betaalmethode:
I deal

Omschrijving van de melding:

We hebben een 3 in 1 kooker heetwater kraan besteld maar nooit gekregen. Telefonisch is meneer niet te bereiken


Deel deze melding





Reacties (34)


20-02-2021 - Christa
Ik zit ook te wachten, maar komt niks en krijg ook geen antwoord meer op mail vragen.
20-02-2021 - Corvers
Ook hier niets geleverd,geen antwoord op mail of telefonische contact
20-02-2021 - E Hermans
Kraan besteld 3 febr en betaald, geen levering, reageert niet op de 2 mails, gemeld bij ideal en consu wijzer (Bijlage)
20-02-2021 - Marc
Ook kraan besteld en niet geleverd gekregen , geen reactie op mail .
wil graag aangifte doen , maar beter met mer mensen
20-02-2021 - Monique
Hoi,
Ik ook 2 besteld op 2 feb. Tot 9 feb mail contact gehad met dirk.
Niets geleverd tuurlijk.
Meneer erkan gesproken maar die vertelt dat hij zelf is opgelicht en dat hij van niets weet. Is het manipuleren om ons dat te laten geloven of is dat zijn spel om de onschuldige uit te hangen????
Ben er goed ziek van, aangezien ik er echt voor heb moeten sparen om eindelijk z'n kraan te kunnen kopen.
Andere kraan is voor vriend


21-02-2021 - Cindy
Helaas hier hetzelfde verhaal. Ik had beter moeten weten toen ik niet met paypall of creditcard (dan ben je verzekerd) kon betalen. Maar het zag er zo echt uit. We hebben zelfs nog vriendelijk mailcontact gehad. Nu reageren ze niet meer op emails. Ook ik wil graag aangifte doen.
21-02-2021 - Monique
Sws allemaal aangifte doen!!!!!
21-02-2021 - Marc
Ik heb ook melding gedaan via FB bij Kees van der Spek

Als iedereen dit nu even doet .

Misschien pakt hij het op .

Marc
22-02-2021 - Cor
Hier idem. Na een maand nog steeds niets geleverd en er wordt nergens op gereageerd.
22-02-2021 - Revenberg
Helaas ook wij opgelicht door deze man/dit bedrijf. Zondag 14 febr kraan + extra filter besteld. Nog niks gekregen. Wordt niet gereageerd op pogingen contact te leggen.
22-02-2021 - Monique
Allemaal aangifte doen, mocht je het nog niet gedaan te hebben!!!!

Hoe meer info we bij de aangiftes kunnen voegen destebeter en wordt er misschien iets mee gedaan!!!


23-02-2021 - Wilma Dufornee
Ook besteld 30-01 ook nog niets ontvangen 😡
23-02-2021 - Henk
Zelfde verhaal 2-feb besteld niets ontvangen
23-02-2021 - Theo
Website is inmiddels ook al uit de lucht gehaald
23-02-2021 - Cornelie
Helaas ook hier het geval. Meerdere keren contact gehad ik kon ook de status van de bestelling zien daardoor bleef ik hoop houden maar nu ineens was de website offline.
Via Mollie achterhaald naar wie mijn betaling is gegaan maar nu blijkt dat die man ook van niets weet (weet niet of dat waar is ja/nee)
23-02-2021 - Simone tijhuis
Ook hier hetzelfde verhaal. Website is nu ook uit de lucht. Is er geen enkele manier om het geld terug te krijgen?
23-02-2021 - Roel
Helaas hier ook hetzelfde verhaal. Kraan besteld en betaald. Helaas geen kraan ontvangen wordt niet gereageerd op mailtjes en telefoontjes. (Bijlage)


23-02-2021 - sint brouwer
dit is de reactie die ik kreeg 2 weken geleden. ik kan nu inmiddels ook geen contact meer krijgen.

Beste Sint Brouwer,

Hierbij een update omtrent uw bestelling.

Gezien de enorme toename in bestellingen
verzenden wij een groot deel van onze bestellingen
vanuit ons extern magazijn gevestigd in Polen.

Hiermee anticiperen wij in het eerste kwartaal 2021
op langere levertijden. Een en ander omdat onze transporteurs
en bezorgdiensten zich aanpassen aan de extreme drukte.

Uw bestelling is verwerkt en verzonden en heeft inmiddels het externe magazijn verlaten.

Indien u toch spijtig genoeg besluit uw order te willen annuleren
dan horen we dat graag van u z.s.m.
Onze oprechte excuses voor de eventuele vertraging en het ongemak.

Wij hopen op uw begrip voor deze situatie.

Met vriendelijke groet,
Dirk- Inkoop & Logistiek
23-02-2021 - Anja
Jammer dat jullie niet vooraf hebben gegoogeld. Is al vanaf 24-01-21 bekend. Door bovenstaand bericht ben ik afgehaakt.

opgelicht.avrotros.nl
24-02-2021 - Tamara
Wij ook, precies hetzelfde verhaal zoals alle reacties!!! Zelfde mail gekregen, kon ook de bestel status zien, ZO erg dat dit "gewoon" kan gebeuren.......en nu???? Wat kunnen we doen om ons geld terug te krijgen?!?!?!
24-02-2021 - Natacha
Ik heb aangifte gedaan bij de politie dat mijn 3 in 1 heetwater kraan en extra filter niet geleverd zijn. Ik vraag me af waar al die positieve recensies in november vandaan kwamen?
24-02-2021 - Jeans
Hier hetzelfde liedje kraan besteld 3 feb
24-02-2021 - Angelique
Ook ik ben er in getrapt. Op 24-01 de kraan besteld en tot op vandaag niet gekregen. Na diverse navragen heb ik 5-2 voor het laatst een mail van hen gekregen, dezelfde als Sint Brouwer ontvangen heeft.
Sindsdien reageren ze nergens meer op.
Ik hem hem, misschien wel tegen beter weten in, tot 25-2 12.00 uur de tijd gegeven de kraan te bezorgen of mijn geld terug te storten. 25-2 om 12.01 uur ga ik aangifte doen als ik niks verneem.
24-02-2021 - Harm
Helaas ik ben ook één van de vele. Heb inmiddels aangifte gedaan.
24-02-2021 - Jelmer
Ook ik ben er ingestonken, noem het naïef maar tot nu toe alle dingen die ik online gekocht heb zijn aangekomen dus ik had nog steeds vertrouwen in kopen op internet. Heb inmiddels aangifte gedaan en gerapporteerd bij Mollie. Ik hoop dat er wat uit komt maar vrees dat ik kan fluiten naar mijn centen of die kraan.
24-02-2021 - Henk
Je kunt mar twee dingen doen die zinvol zijn. Aangifte online bij de politie en als je rechtsbijstand verzekering hebt deze ook inschakelen.
24-02-2021 - Gilbers
Ook slachtoffer van deze oplichting. Aangifte gedaan, melding bij Molly, etc. Ook ik kan fluiten naar mijn geld... Het zag er heel betrouwbaar uit. Helaas!
24-02-2021 - Donio
Ook een kraan besteld, geen bericht meer ontvangen.
Site is uit de lucht en ik heb zojuist ook aangifte gedaan!

Als iedereen hier ook een aangifte tegen deze oplichters kunnen doen, wellicht hebben we dan een kans om geld terug te krijgen.
25-02-2021 - Raymona
Helaas ook opgelicht 23 Jan een bestelling geplaatst, heb 1 keer een reactie gehad, meneer reageert nu nergens meer op. Heb aaaangifte gedaan en melding gedaan bij Molly, dacht alles goed gecheckt te hebben.
26-02-2021 - Angelique
Inmiddels heb ik aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik mijn rechtsbijstandsverzekering benaderd. Ik heb hun alle gegevens en correspondentie gegeven. Zij gaan nu kijken wat ze voor me kunnen doen.
Hun advies: laat iedere gedupeerde aangifte doen bij de politie en zich melden bij hun rechtsbijstandsverzekering.
26-02-2021 - Donio
Naast aangifte bij de politie heb ik ook een mail gestuurd via albertostegeman.nl ([email protected]) Zij hebben mij netjes terug gemaild gevraag om meer info. Die heb ik gestuurd. Kreeg van één van de programmamakers vandaag een mailtje terug dat ze dit met de redactie door gaan nemen.

Het verzoek aan jullie om daar ook een mail naar te versturen, hoe meer meldingen ze krijgen des te meer kans we allemaal hebben dat zij dit gaan oppakken!

Overigens slecht dat de banken hier niks mee kunnen, alleen als je met een creditcard aangekocht heb, maar met ideal kunnen ze niks terughalen ;-(
26-02-2021 - Martijn Eelde
Helaas ook hier te naïef geweest blijkbaar. Nog wel van Dirk 2 keer een reactie gehad maar helaas. Helaas dus het geld kwijt. We gaan aangifte doen.
26-02-2021 - petra
OOk ik helaas opgelicht, aangifte gedaan en rechtsbijstand ingeschakeld, maar zie het somber in daar je geen contact kan zoeken met het bedrijf, weg geld.
01-03-2021 - Mark
Ook wij zijn opgelicht, helaas al half Januari voor de waarschuwingen op internet kwamen. Aangifte loopt al.
Dhr Erkan beweerd zelf de dupe te zijn maar dat klopt.niet.
Hij is eigenaar van B & B bv. En op ons bankafschrift staat duidelijk dat ons geld naar B& B BV gegaan is.

Hoe meer aangiften er gedaan worden met zoveel mogelijk bewijzen dan word het misschien wat serieuzer genomen.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?