Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Aliexpress, Fraude door bug


Gemelde gegevens (Fraude door bug)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude door bug
Gebruikte methode:
Website
Naam:
Aliexpress
Land:
China

Omschrijving van de melding:

Bij AliExpress iets willen bestellen. Ik ben al lid, dus dat zou niet moeilijk zijn.
In t bestel proces werd mijn mobiell nummer gevraagd en werd een sms code verstuurd. Ik dacht voor verificatie. Maar t was om een account te maken. Toen product besteld en betaald via ppro financial limited.
Heb nog niets ontvangen geen product, maar ook geen bestel bevestiging. Inloggen gaat niet omdat tijdens t bestellen ik wel met een NL mobiel nummer mij kan registreren maar daarna kun je niet meer inloggen
Helpdesk van AliExpress is een farce, heb al 5x geprobeerd dit op te lossen. Wordt regelmatig geescaleerd krijg je hooguit een email met t verzoek om t ppro nummer door te geven aan de helpdesk, maar niet met reply . Doe je dat, dan heeft dat geen effect omdat EVA dat niet snapt en je ook geen mens in de chat krijgt.
Deze bug heeft als effect dat AliExpress of ppro fifnancial services geld krijgen zonder een product te leveren. Dat is fraude


Deel deze melding





Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?