Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Loritus, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Via website na reclame wordfeud
Bedrijfsnaam:
Loritus
Naam:
Loritus
Product:
Douche artikel
Bedrag:
€ 24,99
Betaalmethode:
Ideal via mollie
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

niet geleverd en reageren nergens op. het enige wat je ziet als je het ordernummer intikt en je email adres dat het is geleverd op mijn adres .niet dus.4 mails gestuurd met de vraag welke bezorgdienst het geleverd heeft .niks het blijft stil .


Deel deze melding





Reacties (35)


 
11-02-2021 - Jaap
Goedemiddag, ik ben ook op dezelfde manier er ingetuind,
Kocht een drone voor 49.99 heb betaald en nooit gekregen wel een bericht dat het geleverd was.
Na 6 mailtjes en klantenservice totaal geen reactie.
Dit is pure oplichting, ga melding bij politie doen.
 
12-02-2021 - Jager
Spuitjes gekocht twv € 24,99 , bericht dat deze is afgeleverd, niets ontvangen en geen reactie op mails! Ook via Wordfeud
 
12-02-2021 - Evelyn
Ook ik ben er in getuind. twee werkbroeken besteld maar nooit afgeleverd. wel een bericht dat het afgeleverd is.
Alberto Stegeman moet maar even op onderzoek uit.
 
12-02-2021 - Jaap
Ik heb aangifte gedaan bij de politie
Hoe meer aangiftes dan gaan ze er mee aan de slag.
 
16-02-2021 - Mariette
Ook hier opgelicht.
Heb spuitmonden betaald voor €24,95. Volgens website is het geleverd, heb geen bestelling ontvangen. Op emails wordt niet gereageerd.


 
18-02-2021 - Syl
Ik heb ook een werkbroek besteld op 18-01. Status is geleverd maar niks ontvangen. Ook na meerdere e-mails geen reactie ontvangen. Erg jammer maar gelukkig geen groot bedrag. We blijven mailen en hopen dat het nog binnen gaat komen (Bijlage)
 
22-02-2021 - Mariette
Zojuist heb ik, naar aanleiding van de aangifte bij de politie een bericht gekregen vanuit Loritus, nog geen retourbetaling ontvangen. Aangifte doen helpt! Zie onderstaand bericht:

Beste,

Mijn excuus voor de late reactie.
Wij van Loritus zijn erachter gekomen dat er een fout in ons automatisch systeem zat hierdoor is jouw pakketje niet doorgevoerd. Onze excuses voor het eventuele ongemak,

Wij hebben het bedrag terug naar je rekening overgemaakt. Als je akkoord gaat sturen wij het pakketje alsnog naar je op zonder kosten.

Ook willen we je vragen of je de aangifte bij de Politie wilt intrekken.

Het bedrag zal binnen enkele dagen op je rekening staan.

Ik hoop je hier genoeg bij geïnformeerd te hebben.
Mochten er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Sandra de Wilde
 
22-02-2021 - Rob
Hetzelfde bij mij. Geen reacties op mail en geen telefoonnummer te vinden. Anti-Spy Screenprotector™ besteld voor €24,99 op 26 januari, vanaf 3 februari gaan mailen, want ik vertrouwde het niet helemaal. Tot op heden geen verzendbevestiging gekregen en geen antwoord op mijn mails of formulier.
Heeft iemand een idee waar het bedrijf is gevestigd?
 
22-02-2021 - Astrid
Hier hetzelfde, spuitmondjes besteld a €24,95
Mailtjes gestuurd, geen reactie. Op website staat geleverd,echter niets ontvangen.
 
23-02-2021 - Jaap
Hallo vandaag bericht gehad van Loritus.nl
Sandra de wilde, mailde dat het een fout was in de automatische administratie.
Krijg mijn geld terug gestort zegt ze
Eerst zien dan geloven.
 
23-02-2021 - Aad
Hallo Sandra de wilde ik hoop dat je mijn geld ook terug stort 24,99 anders ben ik genoodzaakt om ook aangifte te doen. Mijn bestelnr was #1196 de rest van mijn gegevens zijn bij jou bekend.Als ik uiterlijk vrijdag mijn geld niet terug heb dan ga ik aangifte doen.Nu er gereageerd is zal het niet zo moeilijk te achterhalen zijn waar dit bericht vandaan komt. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.ik ben benieuwd.


 
23-02-2021 - Rob
Het telefoonnummer wat je bij Payment Service Provider als contactgegevens kunt vinden is van een willekeurig iemand!! Verzoek dus om dat niet te bellen.
Ik heb inmiddels contact met Payment Service Provider Pay gehad, ook daar zijn ze op de hoogte van diverse meldingen rond Loritus. Het nummer wordt gecheckt en van de site gehaald. Helaas vanwege AVG geen contactgegevens van Lolitus kunnen krijgen... Wordt vervolgd.
 
24-02-2021 - Tom
Ik bestelde bij Loritus.nl een meetgereedschap om kaders aan een muur te bevestigen. Betaalde maar na 4 weken, 1 bevestiging van levering, geen ontvangst en 3 vruchteloze pogingen voor een reactie, nog helemaal niets ontvangen. Ik ben blijkbaar niet de enige. Ik ga dus ook aangifte doen.
 
26-02-2021 - Richard
Ik heb op 11-01 een douchekop houder besteld, en ook bij mij niets geleverd, wel een vermelding dat het geleverd is. Ook kreeg ik van ene Sandra de Wilde bericht, maar tot nu toe niets meer van gehoord. zal in de komende dagen aangifte gaan doen.
 
27-02-2021 - Rob
Inmiddels aangifte gedaan.
Het telefoonnummer bij Payment Service Provider Pay van de verkoper is gewijzigd. Echter, hoe kan het ook anders, het opgegeven nummer is ‘niet in gebruik’.
Tot op heden nog geen contact met de verkoper gehad.
 
27-02-2021 - Jaap
Hallo, na de melding van Sandra de Wilde nog steeds niets ontvangen,
Ik denk dat dit weer een zoethoudertje is om de politie melding te latrn verwijderen.
Ik verwijder pas de aangifte als ik mijn geld hebt ontvangen.
 
28-02-2021 - Aad
Ik denk dat Sandra de wilde ook nep is. Want na vele mails waaronder ik de druk flink opvoerde.geen reactie.het zou fijn zijn als iemand haar IP adres kan achterhalen naar aanleiding van haar reacties. Want hoe weet zij dat er daadwerkelijk aangifte is gedaan.?Dan zou zij toch benaderd moeten zijn door de politie.Als ik oplichter was zou ik nergens op reageren.Dat hele Sandra de wilde verhaal zit een luchtje aan.


 
01-03-2021 - Ackerman Werner
Ik heb bestelling #5093 gedaan bij loritus.Ook reactie gekregen dat dit geleverd zou zijn.Volgens jullie is dit oplichterij. Ik ga aangifte doen bij de politie
 
01-03-2021 - Paul Hermans
Op 27/1 een trainhorn betsteld (bestelnummer 3994) + 1 gratis. 29,99E. Uiteindelijk maar 1 toeter gekregen en op 3 plaatsen gebarsten. Geen reacties op verschillende mails. Geen telelefoonnummer. Ga aangifte doen bij politie.
 
01-03-2021 - Paul Hermans
Op 27/1 Trainhorn besteld + 1 gratis (bestelnummer 3994) en betaald. Uiteindelijk maar 1 gekregen die op 3 plaatsen is gebarsten. Geen reacties op verschillende mails. Ga aangifte doen bij politie.
 
02-03-2021 - Jaap
Paul, je hebt in ieder geval wel iets ontvangen het was dan wel niet goed, maar de andere hebben nooit iets gehad.
Meldjng bij politie doen, Hoe meer hoe beter.
Het zal niet veel helpen maar dan heb je wel gedaan wat kon. meer jan je niet doen.
 
03-03-2021 - Mariette
Zojuist ben ik gebeld door een onderdrukt nummer. Er was een vervormde stem te horen welke aangaf dat ik mijn aangifte in moest trekken, anders zou ik mijn geld nooit terugzien. Dit kan alleen maar van Loritus afkomstig zijn, een andere aangifte heb ik niet lopen. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik de aangifte pas intrek wanneer ik mijn geld retour heb gekregen.
 
03-03-2021 - Mertens
PastrySpout betaald op 27 januari 2021 en nog steeds niks ontvangen. Al tweemaal gemaild hierover maar nog geen antwoord gekregen.
 
09-03-2021 - Rob Nijmegen
Ik had een setje spiegels besteld en betaald via MOLLIE en niet gekregen. Loritus reageert niet op email en formulier. Het is alweer MOLLIE die de criminelen faciliteert.
 
09-03-2021 - Anneke
Bij mij hetzelfde, spuitmondjes besteld, 24,99. Nooit ontvangen.
 
13-03-2021 - Bernadette
bestelling 5262 niet ontvangen...
 
14-03-2021 - Karin
Bestelling 5815 dd 10 februari.
Niet geleverd, e-mail wordt niet op gereageerd, website is uit de lucht *zucht*
 
16-03-2021 - Bernadette
bestelling 5262 eindelijk ontvangen na bijna 3 maanden.
 
17-03-2021 - Hans
Een lamp besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Betaald via Ideal en dan Payment Service Provider. Op mails geen reactie.
Heb aangifte gedaan.
 
18-03-2021 - Stefan Officier
Ook ik heb een trainhorn besteld bij Loritus met de actie 1 plus 1 gratis.
Er is er eentje geleverd, gelukkig wel heel en niet gebarsten zoals anderen schreven.
Ik ga nog een keer mailen en anders ook aangifte doen
 
23-03-2021 - Klaas
Op 28 januari besteld. Op 3 maart een e-mail gestuurd. Niets gehoord en niets gekregen.
Site is nu niet meer te bereiken.
OPLICHTERS (Bijlage)
 
24-03-2021 - Jaap
Aangifte doen, als we dat allemaal doen kunnen we de criminelen misschien laten stoppen
 
12-04-2021 - Derek
ik heb op 21.01.21 een bestelling geplaats van 29.99€ voor een professionele opmeethoek, na 2mails te hebben verzonden naar DE WILDE SANDRA nog steeds geen reactie, ik stap morgen naar de politie.
-----------------------------------------------------------------------------------------
mail 1 als antwoord:
Beste Derek,

Het is extra druk in de webshop en bij onze bezorgdienst. We doen ons uiterste best, maar het kan zijn dat de bezorging van uw pakket een kleine vertraging oploopt.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, de bestelling komt zo snel mogelijk naar u toe.
Zodra uw bestelling is overgedragen aan het distributiecentrum kunt u via de website uw pakket volgen.
Klik hier op 'Volg je bestelling'.
Vul je hier je eigen ordernummer en e-mailadres in en klik op 'Check de status van je bestelling'.
Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag!

--
Met vriendelijke groet,

Sandra de Wilde

On Sat, Jan 23, 2021 at 11:21 AM Derek Jurewyts wrote:
Geachte,
We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds geen pakketje toegekomen? Is dit normaal of is deze onder weg naar mij?
Kan ik hierop antwoord verwachten aub?

Met vriendelijke groeten

Derek
------------------------------------------------------------------------------------

mail verstuurd vandaag:
Beste,
Het is nu reeds 3 volle maanden geleden dat u de bestelling binnen kreeg alsook de betaling ervan.
Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik heb u reeds een mail gestuurd nopens deze kwestie.
Mag ik nu eens weten wanneer deze bestelling zal toekomen aub?
Ik zal mij ingeval van stilzwijgen mij verplicht voelen tot de politie te moeten wenden om mijn geld terug te krijgen of alsnog de bestellingen te kunnen ontvangen.
Ik hoop van harte dat dit niet zover hoeft te komen en kijk uit naar de ontvangst hiervan of op zijn minst een antwoord.

Met vriendelijke groeten

Derek
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
20-04-2021 - Luc garey
Hier idem bestelling 5367 nooit aangekomen
Site onbereikbaar pure oplichting
Maar blijkbaar wordt er niet veel aangedaan
 
20-04-2021 - Jaap
Hoeveel mensen blijven nog iets bestellen en nooit iets krijgen. Blijf een melding maken bij de politie




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?