Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Bietigheim Sunshine limited, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Aankoop via internet
Bedrijfsnaam:
Bietigheim Sunshine limited

Omschrijving van de melding:

Op 28-10-2020 blouse (39,99) bij bietigheim sunshine limited besteld. Direct melding van Fashilux met melding bedankt voor uw bestelling. Als je naar je bestelling kijkt zie je luxovo en de webshop is fashiorashop. Na meerdere mailwisselingen met op het oog automatisch gegeneerde mails door het supportteam van bietigheim gaf de laatste mail aan dat de bestelling met 4px traceringsnummer LL668603734LU uit luxemburg verzonden was. Ik heb er geen vertrouwen in, mede door datgene wat ik door te googlen over bietigheim lees, dat ik de blouse nog ooit ontvang. Ik hoop anderen te waarschuwen dat ze bij bietigheim gaan bestellen.


Deel deze melding





Reacties (7)


29-11-2020 - Inge Doens
Zelfde verhaal. Bloesje besteld echter nooit ontvangen. Webshop zag er professioneel uit, er wordt ook antwoord beloofd.
1x automatische melding ontvangen dat door Cocid-19 de verzendtijden langer zijn. Het gaat over 'Paradise' veelkleurig shirt.
Hopelijk draagt deze melding bij tot het oprollen van de organisatie. (Bijlage)
01-12-2020 - Cornelia
Voor mij hetzelfde verhaal.
Een jas en een leuke blouze voor 90 eurootjes gekocht op 5 november. Nog niets gezien en er is nergens een telefoonnummer te vinden. Schandalig.!!!!
01-12-2020 - Cornelia
Gewoon oplichting!
90 eurootjes krijg ik nooit meer terug en de blouze en regenjas ook niet.
Schandalig
08-12-2020 - Berry
Zelfde verhaal, 3 oktober blouse besteld, automatische emailberichten. Ik ben bang dat ik ook mijn geld kwijt ben. Het was zo'n leuke blouse, triest triest
29-12-2020 - Wera
Hetzelfde verhaal... jas besteld op 3-10-2020 en betaald ...nooit ontvangen
02-01-2021 - Martina
Na maanden jas wel ontvangen, maar maat lijkt wel voor een kind, ipv oversized medium, damesjas. Geen adres om retour te sturen.
Wel automatisch ingestelde reactie op mail, maar inmiddels 2 maanden verder, nog steeds geen inhoudelijk reactie op mijn vraag.
04-01-2021 - Nancy
Jas Karina besteld bij dit bedrijf.Bij ontvangst totaal verkeerde model jas.Hier melding van gemaakt .Kan de jas retour doen naar een adres in China wat me 30 euro gekost heeft.
Track and Trace gevolgd.8-12-2020 gearriveerd in China en nu vanaf 10-12 gebeurd er niets meer.Dit gemeld bij bedrijf maar krijg geen reactie meer.Dus ik kan ook fluiten naar mijn 93 EURO.
Wees gewaarschuwd en bestel niets via Facebook.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?