Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Magazijnstunts, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Online verkoop
Naam:
Magazijnstunts
E-mailadres:
Betaalmethode:
Bank
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

5 weken geleden camera's besteld nooit gekregen. meerdere mails gestuurd en telkens was er een logistiek probleem


Deel deze melding





Reacties (1)


25-11-2020 - marco
goede middag,
je blijft steeds het zelfde bericht terug sturen he,
ik heb niet gehad wat ik besteld hebt wil alle kosten terug en gratis
retourneren het is niet mijn schuld dat ik iets anders kreeg net als al
die andere mensen die het zelfde besteld hadden ik ga een revue
schrijven net als al die andere gasten schandalig.
ieder een die deze zoeklichten 2 st zolang de voorraad strekt heeft niet
gekregen wat hij heeft besteld alleen een flut zoeklichtje.

mvg


Claudia | Magazijnstunts schreef op 2020-11-23 19:04:
> Beste klant,
> Allereerst wil ik je bedanken voor jouw bestelling. Bovendien jammer
> om te horen dat je bestelling niet naar wens is.
> Je retouraanvraag is goedgekeurd en ik ben er om je te helpen met jouw
> retourzending. Denk eraan dat het artikel niet gebruikt mag zijn en er
> mogen geen gebruikssporen te zien zijn. Het moet nog verkocht worden.
> Indien het beschadigd geleverd is en hier contact over is geweest kan
> het toch verstuurd worden.
> In de bijlage tref je het retourformulier.
> Indien je geen printer hebt, vragen wij je een briefje mee te sturen
> met hierop alle informatie die wij nodig hebben (af te lezen van het
> retourdocument).
> Als je het retourformulier hebt ingevuld, kun je de producten opsturen
> naar het retouradres dat staat aangegeven op het formulier. Zorg
> ervoor dat je het retourformulier meestuurt en de zending voorziet van
> een Track & Trace-code. De retourkosten zijn voor rekening van de
> koper, zoals ook staat vermeld op onze site.
> Als we het verzendbewijs (per foto) hebben ontvangen zorgen wij ervoor
> dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen weer op jouw rekening staat.
>
> Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling, voel je dan vrij om
> contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je te
> helpen.
> Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Claudia,


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?