Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Bietigheim Sunshine Limited, Fraude


Gemelde gegevens (Fraude)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude
Gebruikte methode:
Adverteren via Facebook
Bedrijfsnaam:
Naam:
Adres:
Geen adres te vinden
Plaats:
Geen adres te vinden
Land:
Bietigheim-NL
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
DE73700111106022787533
DE73 7001 1110 6022 7875 33
Website / Webwinkel:
Product:
Trui
Bedrag:
€ 39,99
Betaalmethode:
IDeal

Omschrijving van de melding:

Aankoop gedaan via facebook. Product (trui) nooit ontvangen. Ook niet na vele e-mails, daar krijg je alleen een automatische reply op dat er zsm contact wordt opgenomen. Geen adres en geen telefoonnummer te vinden.


Deel deze melding





Reacties (14)


17-11-2020 - Abby den heijer
Ik bestelde een jas van 59.99 euro en mag hem retour doen maar de kosten zijn voor mezelf nu dacht ik nog nou prima die 6.95 wil ik dan nog wel voor me rekening nemen als ik.de rest maar terug krijg.......wahahha lees het adres waar het heen mag dan zakt je broek af.

Ons adres:
Shen Zhen Xuan Jie Mao Yi Jij Xian Gong Si
NO24, KaiTian Road, Pinghu Street, Longgang District, Shenzhen City, China
ATTN: Wang Peng Ming

Dus 23 euro verder....hopende dat je dat wel terug krijgt....

Hopelijk worden mensen nu meer gewaarschuwd en begaan ze niet dezelfde fout als mij (Bijlage)
18-11-2020 - Marijke
Ik heb ook die licht blauwe jas besteld. Ik krijg net 5 mails ook geen antwoord!
Ik denk dat ik naar mijn 59.99 kan fluiten.
Goede leer nooit meer online onbekende bestellen!
19-11-2020 - Hugo Soeter
Jas besteld en nooit geleverd gekregen. Op mail krijgt men een geautomatiseerd antwoord en verder niets
19-11-2020 - Marie
Biegintheim, jas besteld en betaald wel een jas ontvangen maar hij is te klein op retourvraag geen antwoord
26-11-2020 - Marisa
Ook ik heb besteld bij Bietigheim Sunshine Limited en ontvang ook op e-mail alleen een geautomatiseerde reactie. Na verder onderzoek kom ik tot de ontdekking dat de levertijd 2-120 dagen is volgens de voorwaarden en dat het bij uitzondering 16 weken zou kunnen duren. Graag hoor ik van de andere melders hoe snel zij de bestelde artikelen ontvangen hebben. Hoe lang was de levertijd?


26-11-2020 - Ellen
Ook bij Fashiora, advertentie op Facebook, de lichtblauwe winterjas gekocht voor 59,99 euro op 14-10-2020. Nu, 26-11-2020 nog niets ontvangen. Niets wees erop dat het uit China moest komen. Contact alleen mogelijk d.m.v. geautomatiseerde mailtjes. Track en tracé code leidt naar Chinese website waarvan ik niets kan lezen. Echt waardeloos! Bestel hier nooit iets! (Bijlage)
27-11-2020 - Stephanie
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als mevr. Abby beschrijft. Ik heb de zwarte variant van de jas besteld, en heb een compleet andere jas ontvangen. Ik heb de jas besteld via FashiLux, maar krijg nu telkens mailtjes van Bietigheim Sunshine.
Na meerdere mailtjes te hebben gestuurd eindelijk antwoord, ik mag de jas naar China terugsturen, wanneer de jas ontvangen is bij hun krijg ik m'n geld terug. Maar ik betwijfel of ik m'n geld ooit terug zie. En op de vraag of de kosten van het terugsturen worden terugbetaald, komt geen reactie.

Lekkere site, niet vertrouwen dus! (Bijlage)
30-11-2020 - Marisa
Zo juist de e-mail binnen dat mijn bestelling is verzonden. Met een track en trace code. De bestelling zou nu ergens in Luxemburg zijn. Gelukkig een reactie. Nu verder nog even afwachten.
03-12-2020 - Ineke
Ook ik heb hetzelfde meegemaakt, ik heb de zwarte variant van de jas besteld op 8 oktober 2020 via fashiora shop, zag er mooi uit, warme voering en leuke accenten. Ik ontving een totaal andere jas op 18 november, zag dat deze uit China kwam, dat was op de site waar ik de jas besteld had niet te zien. Vervolgens een bericht gestuurd waar ik aan heb gegeven gebruik te maken van de herrroeping en de jas zonder kosten retour wilde sturen aangezien het niet mijn schuld was. Dit ging weer via het mailadres van Bietigheim, vervolgens een automatisch bericht terug dat ik binnen een paar dagen bericht zou krijgen. Meerdere mails gestuurd maar nog steeds geen reactie. Ik vind het heel erg dat dit zomaar kan gebeuren, deze mensen worden rijk over andermans rug. (Bijlage)
03-12-2020 - Ineke
De bijlage is helaas niet gelukt, hierbij in ieder geval de tekst die ik heb geschreven.

Beste heer/mevrouw

Ik heb op 19 november een bericht naar jullie gestuurd met daarin de tekst dat ik deze bestelling heb gedaan op 8 oktober 2020 en op 18 november 20120 ontvangen heb. Ik heb nog geen reactie van u terug mogen ontvangen.

Ik had deze jas in de maar S besteld en ontving de jas in de maat XL, verder is het niet de jas die ik besteld had, er zit geen voering in en de bruine details zijn ook niet aanwezig, dit betreft dus een totaal andere jas dan die ik besteld heb, de kwaliteit is de prijs van 65.00 euro ook echt niet waard. Zie onderstaande jas die ik besteld heb en in de bovenstaande bijlage de jas die ik ontvangen heb.
Ik zou dus een herroeping willen doen en verder lijkt het mij ook niet aan de orde om de verzendkosten van de retour te betalen aangezien de fout niet bij mij ligt.

Ik hoor graag van u wat de vervolgstappen zijn.

Met vriendelijke groet,

Ineke Spaans
Chopinrode 45
2717BJ Zoetermeer BESTEL#NL5343AMD



Je bestelling is onderweg
Je bestelling is onderweg. Volg je verzending om de bezorgingsstatus te zien.

Je bestelling bekijken

of Bezoek onze winkel



ePacket traceringsnummer: LZ408222724CN



Artikelen in deze verzending


Karina™ - Dames winterjas - Zwart / S × 1


Karina™ - Dames winterjas – Bietigheim-NL
Hoe zou u de winter doorkomen zonder uw Karina™ parka? Nu de koude periode eraan komt is een goede winterjas ontzettend belangrijk. Met Karina™ bent u goed beschermd tegen kou, sneeuw en regen. Verkrijgbaar in prachtige kleuren met een zachte binnenvoering. De simpele stijl in combinatie met de goede pasvorm die zich p

Als je vragen hebt, kun je deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op [email protected]
14-12-2020 - Marian
Ik heb via Facebook een blouse besteld bij Fashiora shop. Ik heb deze meteen betaald. Na diverse mails waar mijn bestelling bleef had ik eindelijk een track and trace code. Uit dat overzicht bleek na lang wachten dat de destination Ukraine was en afgeleverd door de koerier UkrPosta. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice maar krijg telkens een mail terug dat volgens de koerier het produkt bij mij of de buren is afgeleverd en dat ik zelf maar bij de koerier moet uitzoeken waar mijn blouse nu is. Dit is natuurlijk niet mogelijk omdat dat in de Ukraine is. Dat heb ik in diverse mails aangegeven en ook telkens een printscreen van de track en trace er bij gedaan maar ze weigeren mijn geled terug te storten. (Bijlage)
31-12-2020 - anna
Jas besteld. verkeerde jas geleverd gekregen. maat niet goed. jas is nog geen 10 euro waard. retour sturen kan naar china. kosten voor eigen rekening. na 10 mails klaar met bedrijf. rest nog alleen aangifte doen en juridische stappen te ondernemen. Om deze malifide bedrijven te stoppen moet iedereen aangifte doen. En koop vooral niets meer bij dit bedrijf. Oplichters 1e klas dat zij ze bij Fashiora shop. (Bijlage)
08-01-2021 - Jolanda van de Braak
Waardeloos bedrijf

Ik had graag gehad dat ik deze reacties gelezen had voordat ik een bestelling had geplaatst, dus het is wel een les.
Ook ik bestelde de jas van € 59,99 in de blauwe variant, ik vond dat hij er mooi en warm uitzag. Na meerdere vragen wanneer hij geleverd zou worden kreeg ik na ruim 2 maanden eindelijk iets thuis wat door moest gaan voor wat ik besteld had, Belachelijk!!! Ik verwacht dat er op mijn adres een jas is besteld bij AliExpress, maar het kwam niet in de buurt van wat het werkelijk was.De kleur was anders, de bruine details ontbraken, de warme voering was nergens te bekennen, de oorspronklelijke foto had geen capuchon en dit ding wel. Tot mijn verbazing zag ik dat aan de rand van de capuchon knoopjes zaten waar waarschijnlijk een nepbontkraag hoorde. Na veel mails kreeg ik eindelijk een adres waar ik het naartoe kon sturen. De kosten zijn voor mij(!?!?) terwijl ik niets fout heb gedaan. Ik heb besloten dat ik er niet nog eens € 23,- aan ga wagen, want ik heb er geen vertrouwen in dat ik het oorspronkelijke bedrag terug ga krijgen.
Met deze reactie hoop ik dat ik andere mensen deze frustratie kan besparen, ik voel me misleid en opgelicht....
16-01-2021 - Cees
Ook een jas besteld bij Bietigheim Sunshine Ltd. Niets gehoord of ontvangen. Ook na diverse mails te hebben gestuurd.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?