Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Fashilux / Bietigheim Sunshine Limited, Bedrog & Diefstal


Gemelde gegevens (Bedrog & Diefstal)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Bedrog & Diefstal
Gebruikte methode:
Advertentie op instagram
Naam:
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Website / Webwinkel:
Gebruikersnaam:
Fashilux
Product:
Kappen Flannel Shirt
Bedrag:
€ 59,99
Betaalmethode:
IDeal

Omschrijving van de melding:

Fashilux / Bietigheim Sunshine Limited
BEDROG & DIEFSTAL

Ma 16-11-2020 08:52
Support Team Bietigheim

26 september dit jaar heb ik een bestelling bij jullie geplaatst & betaald voor:
Joey™ - Kappen Flannel Plaid Shirt - Bruin / L × 1 €59,99

We zijn vandaag 16 november reeds 59 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen.

25 oktober dit jaar kreeg een bericht van jullie: bestelling #NL3029AMD is nu onderweg
Tot op heden geeft jullie Traceringsnummer 'NOT FOUND' aan.
Mijn bestelling is nu dus 23 dagen onderweg, valt niet te traceren & is nog steeds niet ontvangen.

Op 28 oktober heb ik jullie een bericht gestuurd met de vraag om opheldering.
Jullie antwoord was: Uw verzoek (#29336) is ontvangen en wordt verwerkt door onze supportmedewerkers.
Houd rekening met een antwoordtermijn van maximaal 1-2 werkdagen om uw verzoek te verwerken.

We zijn inmiddels 20 dagen (14 werkdagen) verder en heb nog steeds geen woord van jullie mogen vernemen over mijn betaalde bestelling.

Op 3 november heb ik jullie voor de 2e keer een bericht gestuurd met de vraag om opheldering.
Jullie antwoord was: Uw verzoek (#31716) is ontvangen en wordt verwerkt door onze supportmedewerkers.
Houd rekening met een antwoordtermijn van maximaal 1-2 werkdagen om uw verzoek te verwerken.

Vandaag 16 november zijn we inmiddels ook alweer 14 dagen (10 werkdagen) verder en ook nu weer met geen woord van jullie mogen vernemen

Op 10 november heb ik jullie voor de 3e keer een bericht gestuurd met de vraag om opheldering.
Jullie antwoord was: Uw verzoek (#34294) is ontvangen en wordt verwerkt door onze supportmedewerkers.
Houd rekening met een antwoordtermijn van maximaal 1-2 werkdagen om uw verzoek te verwerken.

Vandaag 16 november zijn we inmiddels ook alweer 7 dagen (5 werkdagen) verder en ook nu weer met geen woord van jullie mogen vernemen

Vandaag 16 november stuur ik jullie voor de 4e keer een vraag om opheldering & fatsoenlijke afhandeling van mij betaalde bestelling bij jullie.

Tot op heden zwijgen jullie in alle toonaarden en is het mij duidelijk dat het hier om bedrog & diefstal gaat.

--- --- --- ---

SEPA iDEAL
IBAN: NL51DEUT0265262461
BIC: DEUTNL2A
Naam: Amjad Allaham via "Payment Service Provider" Omschrijving: M06978471M83EK5S 1 150001279710022 Order 17126044 p latio-nl.com
Kenmerk: 26-09-2020 11:47 115000 1279710022
Transactiedatum
26 september 2020
Bedrag
- € 59,99
Tegenrekening
NL51 DEUT 0265 2624 61 Rekeningnummer

--- --- ---
Bietigheim Sunshine LTD
20th floor, Central Tower
28 Queens Road
Central Hong Kong


Deel deze melding





Reacties (2)


 
28-01-2021 - de Folter
Hetzelfde dreigt mijn vrouw te overkomen!
Op 19 januari jl. heeft zij een vest gekocht bij dit bedrijf en daarvan een orderbevestiging ontvangen. Na een paar dagen bedrijf benaderd via e-mail over de status van de bestelling nadat ik had vastgesteld dat site 'uit de lucht' was en is! Krijg dan als reactie datzelfde te horen als bovenstaande melding!
Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden! (Bijlage)
 
13-02-2021 - Lincoln
Ordennumer32400 köpte jag ett par skor som kostade 598kr hos Claira shop men de har ändra faktura till 7015 kr som de drog från min konto men båkot detta ligger Fashilux


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?