Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Dealsvandedag.com, Internet oplichting webshop


Gemelde gegevens (Internet oplichting webshop)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internet oplichting webshop
Gebruikte methode:
E-mail / website / telefoon
Naam:
Dealsvandedag.com
Land:
Nederland
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Website / Webwinkel:
Gebruikersnaam:
dealsvandedag
Product:
TV
Bedrag:
€ 379
Betaalmethode:
IDeal (Payment Service Provider)

Omschrijving van de melding:

Op Marktplaats adverteert het zogenaamde bedrijf Dealsvandedag. Heb via de website een tv gekocht en geen reactie gekregen. Zag na betaling pas het rekeningnummer en heb dat gegoogled: oplichters.
dealsvandedag.com


Deel deze melding





Reacties (66)


22-09-2020 - Necmi
Zelfde ervaring. 20 sep een tv gekocht via wen advertentie op Marktplaats. Leverrijd tussen 4-7dagen. Maar geen telefoonnummer en geen info over bedrijf verder
23-09-2020 - Sader
Wilde de tv ook bestellen maar dacht laat ik eerst ff onderzoeken.. dealsvandedag en F&B trading zijn dezelfde en op dat website is er wel meer info.

Gevestigd te venray met adres en telefoonnummer 0031615460202
23-09-2020 - Dealsvandedag
Beste Klant,

Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling en het vertrouwen in onze diensten.

We vinden het jammer dat de melding wordt gemaakt na dat de klant binnen een dag een reactie heeft ontvangen. Wij proberen altijd iedereen binnen een dag terug te beantwoorden. Wij vragen ook aan alle geïnteresseerden om eerst onze FAQ pagina door te nemen.

Op onze FAQ pagina staat duidelijk dat wij leveren tussen de 5-7 werkdagen. Dit in verband met de scherpe aanbiedingen en de vraag naar onze producten.

U kunt bij ons altijd uw bestelling annuleren en u beschikt over de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen kosteloos te retourneren indien het niet naar wens is.

De leden van de klantenservice doen hun uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat u wat later een reactie krijgt.

Het rekeningnummer die u opgeeft is het rekeningnummer van de betaalprovider. Wij hopen dat u begrijpt dat honderden ondernemers gebruik maken van deze provider. De eerdere geschillen zijn niet gerelateerd aan ons bedrijf.

Mocht u ergens niet tevreden mee zijn dan kunt u ons altijd contacteren en wij zullen u dan ook zo spoedig mogelijk helpen.

Wij hopen op begrip en wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.
23-09-2020 - Lies
Hallo,

Ik kreeg de dag na de plaatsing van mijn bericht een reactie van jullie. Eerder kreeg ik geen telefonisch contact en ook kreeg ik geen bevestiging van de aankoop in de mail. Want hoe zit het met een track and trace code? We hebben dus geen idee wanneer de bestelling precies aankomt.. Ik ben niet de hele dag thuis. Op internet staan veel verhalen over spullen die niet geleverd zijn, van verschillende webshops, met hetzelfde rekeningnummer.. Vandaag de dag wordt er nu eenmaal veel opgelicht, dus u kunt het ook van onze kant begrijpen.. Wanneer mijn tv geleverd is, zal ik uiteraard dit bericht verwijderen en een goede recensie plaatsen. Ik wacht het af..
23-09-2020 - Necmi
Goedenavond,

Vind het heel prettig dat i als bedrijf reageert op deze reacties. Als je ervaringen van sommigen leest dan ga je vanzelf twijfelen. Hoop dat u als bedrijf door deze producten te leveren het tegendeel bewijst. Dat zou alleen maar oude geschillen doen vergeten. Dank nogmaals voor uw reactie op deze site.

Nec


28-09-2020 - Dennis
Ook iets gekocht bij deze shop. Verwachte datum is binnen nu en volgende week dinsdag. Kreeg een bevestiging per mail en de support op shop was aanwezig.
Vandaag zag ik de advertentie niet meer op marktplaats staan.
Nu is de website ook uit de lucht.
Niet vertrouwen deze site!!!
29-09-2020 - Necmi
Op de website van de politie staat deze website op de lijst van malafide bedrijven. Hoop dat ze wel leveren.. Heb zelf een bestelling geplaatst vorige week. Nog in afwachting. Nu ik deze site tegenkwam bij de politie vrees ik het ergste
01-10-2020 - Andrei
Ik heb ook iets van hen gekocht en ze stellen me nog elke week uit dat ik een e-mail ontvang met de bezorging van het pakket, als je bij hen wilt kopen, wacht dan tot volgende week om te zien of ze kloppen en kom terug met een concrete opmerking! tot nu toe heb ik grote twijfels ..
05-10-2020 - Marco
Iemand al iets ontvangen? Ben benieuwd...
06-10-2020 - EZ1
Helaas ook ingetrapt.
28-9 2 televisies besteld en kan dus naar het geld fluiten.

koop niets op deze webshop.

Ik begrijp ook niet dat de website niet offline is gehald als de politie al weet dat dit oplichtingspraktijken zijn.

Ik zal niet rusten tot ik deze gast gevonden heb.
Hij is deze keer tegen een verkeerde aangelopen om te bedriegen.
07-10-2020 - Hans
Hoi
Hier ook tv besteld factuur en bestellings nota gekregen !!
Vrouw heeft maandag gevraagd wanneer en hoe het zat met de bestelling,het was doorgegeven aan distributeur en zouden bij versturen track&trace ontvangen!!
Tot op heden niks vernomen zag op de site dat de chat funktie niet meer werkt,gisteren nog mail gestuurd ook geen reactie !!
Ga op het laatst vd week zelf eens naar venray ben er zo !!
Dit vind ik zon lage streek....
Koopt me vrouw me een kado heeft ze dit ze en we vinden het zo erg en een klote streek,dat ze maar een wees gegroet of 30 doen dat ik ze niet tegenkom weet de prijzen zo niet van een gezicht reconstructie !!!

gr hans


08-10-2020 - Michel
Krijg alleen deze mail en geen respons op gestuurde mails over de status van de bestelling! Nespresso koffiemachine besteld maar nog niks ontvangen.

Beste klant,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling heeft vertraging opgelopen in het distributiecentrum wij proberen
uw bestelling z.s.m. te verzenden. De geschatte levertijd is 5 werkdagen.

Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet op de geschatte leverdatum aankomt. Wij begrijpen natuurlijk dat dit voor u onprettig is.

Indien u het niet eens met met de huidige levertijd heeft u altijd de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren.
U kunt een annuleringsverzoek indienen via onze contactpagina: dealsvandedag.com

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen en/of opmerkingen twijfelt u dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SupportTeam Dealsvandedag.com
08-10-2020 - vincent
helaas ook ingetrapt, aangifte gedaan, ontdekt dat ze via fnbbeheer werken. ben benieuwd
08-10-2020 - Masi
Ik heb ook een TV besteld, en heb nog niks ontvangen, is echt jammer. dit is echt schande dat zo een bedrijven in Nederland kan gaan starten en vervolgens mensen oplichten.
08-10-2020 - Nico
Ook ik ben in deze oplichterij getrapt. Ze reageren nergens meer op een de appfunctie is inderdaad weg. Ik heb vandaag ook direct aangifte gedaan bij de politie. Ik hoop dat ze er wat mee kunnen en deze oplichters aanpakken. We moeten allemaal hard werken voor ons geld en het maakt mij erg boos om zo van mijn zuur verdiende geld berooft te worden.
08-10-2020 - EZ1
Dit zijn de bankgegevens.
Morgen maar even contact opnemen om te kijken of te achterhalen valt wie er achter zit

BIC DEKTDE7G
BANK Deutsche Handelsbank
ADDRESS Elsenheimerstr. 41
CITY München
ZIP 80687
COUNTRY Germany
SEPA CREDIT TRANSFER YES
SEPA DIRECT DEBIT YES
SEPA SDD CORE YES
SEPA B2B YES
SEPA CARD CLEARING YES
08-10-2020 - EZ1
@Hans: mocht je er achter komen dat ze inderdaad in Venray zitten meld het even hier. dan komen we met zijn allen even verbouwen en botten breken


08-10-2020 - Lucinda
Helaas zijn ook wij hier in getrapt en hebben een tv besteld...
Ik heb vandaag de politie gebeld aangifte doen hoe meer mensen dat doen hoe beter.
Wij hebben het KVK nr gekeken en idd ook een bedrijf in Venray maar hetzelfde nr is ook een adres in Tilburg🤔🤔
Heel vreemd allemaal...
09-10-2020 - Andrei
Hallo, ik wil ook aangifte doen bij de politie, maar ik weet niet waar, kun je me helpen aangifte te doen bij de politie en misschien kunnen we ons verloren geld terugkrijgen?
09-10-2020 - Simone
Hallo,

Ik ben er ook ingetrapt ben ik bang. Van de week nog wel een mail gehad dat het nu in het distributiecentrum is en dat ik eerdaags de track trace krijg. Dit is inmiddels 5 dagen geleden en ik heb nog niks. Heeft iemand al contact gezocht met f&b trading? Ik ben benieuwd wat zij hierop zeggen.
11-10-2020 - Lies
Hoi allemaal,

Nog geen tv gezien, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik ben al met meerdere instanties bezig om deze gasten aan te pakken. Zouden jullie ook het programma 'Opgelicht' willen contacten? Dan is de kans groot dat ze ermee aan de gang gaan:

opgelicht.avrotros.nl

Groetjes,

Lies
11-10-2020 - Simone
Kan nu ook niet meer inloggen en dit vond ik op drimble net

Openbare publicaties over F&B Beheer BV
De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende zes mededelingen openbaar gepubliceerd over F&B Beheer BV:

⚌ 2020-10-08: Wijziging: Per 1-10-2020 is Bestuurder Jan Harm Bouwhuis uit functie getreden.
11-10-2020 - Lies
Precies.. Wat een toeval.. Heeft iemand die in de buurt woont daar al gekeken?
12-10-2020 - Boxem
Samsung QLED 65Q67T- 4K QLED 65 inch TV! × 1
Sold By:
Deals v/d Dag

€589 betaald met iDeal
12-10-2020 - Masi
Ik heb al een vorige week een aangiften gedaan bij de politie, maar helaas nog geen actie gedaan door de politie tot nu toe, ik denk dat komt omdat niet iedereen heeft al een aangiften gedaan tegen deze bedrijf mijn advies om wel te doen. anders denkt de politie dat het niet zo belangrijk is om wat onderzoek te gaan doen en dat is echt jammer. dan heeft deze oplichters een genoeg tijd te gaan verdwijnen zonder opgepakt te worden
12-10-2020 - TONY
Ook ik ben opgelicht tv besteld maar niets ontvangen.
Vandaag aangifte gedaan.
13-10-2020 - Hans
Hoi
In venray zit geen f&b beheer of dealsvandedag op dat adres.
Heb ook bij verschillende instanties aangifte gedaan.
gr hans
13-10-2020 - Simone
@hans, Oke, ik heb ook al aangifte gedaan en das ingeschakeld. waar heb jij allemaal aangiftens gedaan.
13-10-2020 - EZ1
ik heb ondertussen ook aangifte gedaan.
Maar laat het niet daarbij. Laten we die klootzak met zijn allen pakken
13-10-2020 - Jeffrey
Ook besteld
Wat een geweldige medemensen hebben we toch op deze geweldige wereld
Naar alle waarschijnlijkheid betalen we ook hun uitkering.
13-10-2020 - JWER
Precies hetzelfde, ik rook 7 dagen geleden al lont. 2 mailtjes gehad over mijn bestelde tv en daarna niets meer. Mail mij op groovedrummer1atgmaildotcom ik heb namelijk wat gegevens weten te vinden van deze beste figuur. Ik ben afgelopen zaterdag er flink ingedoken en heb tot zeker 3 adressen gevonden van BV's die volgens KvK tot deze figuur behoren. Meer op mail!!!!
14-10-2020 - TONY
Ik heb aangifte gedaan via internet en zoveel mogelijk gegevens bijgevoegd waar ik kon.
Hieronder een bevestiging die ik kreeg van marktplaats.
Tevens avro progamma opgelicht geïnformeerd.
Mogelijk kunnen wij ook andere progamma, 's benaderen iemand een idee?

Wij hebben de aangifte die je via het Landelijk Meldpunt Internetoplichting van de politie hebt gedaan, ontvangen.

Allereerst vinden we het erg vervelend voor je dat je bent opgelicht en deze stappen hebt moeten doorlopen. We zijn erg blij met jouw hulp, want doordat je de aangifte hebt gedaan, help je ons mee om de oplichting op ons platform tegen te gaan.

Op basis van de gegevens in de aangifte, hebben we het account van deze gebruiker kunnen vinden. Dit account is nu geblokkeerd voor gebruik van Marktplaats. Wij kunnen niet garanderen dat de blokkade definitief is en tevens dat deze gebruiker de maatregelen niet gaat omzeilen. Mocht je deze gebruiker wederom tegenkomen op de site, meldt deze aan ons via de knop "Meld aan Marktplaats" onderin de advertentie van de gebruiker of via onze chat.

Als je tijdens het doen van aangifte hebt aangegeven dat de wederpartij geïnformeerd mag worden, dan heeft de politie de gebruiker hierover een bericht gestuurd.

Mocht je nog vragen hebben over je aangifte, kan je contact opnemen met het Landelijk Meldpunt Internetoplichting. Meer informatie vind je hier:
politie.nl

Ik hoop van harte dat de politie de zaak zo snel mogelijk oppakt of dat de wederpartij je een goede oplossing aanbiedt. Ondanks de vervelende situatie wil ik je nog een fijne dag toewensen.

Met vriendelijke groet,

Elina

Afdeling gebruikersbescherming
marktplaats.nl???????
14-10-2020 - Masi
Ik ben erg blij met iedereen die zijn best doet om deze person te gaan pakken, ik wil heel graag jullie helpen maar ik weet niet hoe?
waar moet ik nog aangiften gaan doen naast die bij van de politie?
Ik weet niet of de politie ook iets aan het doen om die gasten te gaan pakken weet iemand iets over betreft politie onderzoek of andere acties?
14-10-2020 - Hans
hoi

dhr Adrianus Petrus Wilhelmus von Der Meijs die bij f&b beheer uit funktie is getreden is bestuurder nu bij een of ander duits bedrijf?
implisense.com
16-10-2020 - Locajeux van Baar
Helaas ook wij zijn de dupe van deze oplichter / oplichting. Heb op 21 september 3 loungesets besteld en betaald ter waarde van 534 euro !
Na mijn bestellingen wel enkele mails gehad tot 30 september, daarna is het stilgevallen na mijn mails waar mijn bestelling blijft. Deze morgen zie ik nu ook tot mijn grote schrik dat de website er uit ligt en lees hier de ervaringen, dus ook wij zijn getroffen en zijn onze centen kwijt !!

Wij wonen in Belgie, maar willen uiteraard meewerken om deze oplichter (s) te pakken en uiteraard willen wij proberen onze centen terug te krijgen.

Maar hoe ??
Ik zal in elk geval aangifte doen bij politie.nl maar heeft dat effect, doen die daar wel iets mee ?
16-10-2020 - EZ1
Hallo, graag iedereen aangifte doen. hoe meer hoe beter.
Ook graag melden bij oogelicht programma. boe meer mensen melden hoe groter de kans dat zij daar een aflevering aan besteden.
Ik ben wel bang dat de politie er niet veel aan gaat doen.

dus het komt er oo neer dat we zelf deze klootzak moeten vinden en zijn botten moeten breken.

er is hierboven al een mogelijke naam gemeld.
die persoon switcht wel vaak van baan, wat opvallend is. komt mogelijk uit Tilburg.

ik heb bij de Deutsche Handelsbank info opgevraagd over de rekeninghouder. nog geen reactie gehad.

ik raad de oplichter aan zich te melden bij de politie. want als ik je eerder te pakken krijg zal het je slecht vergaan.
16-10-2020 - Dennis
Aangifte is reeds gedaan.
Hopen dat ze die smeerlap(pen) pakken!
16-10-2020 - Simone
Ik had het gisteren gemeld bij mijn rechtsbijstandsverzekering. En omdat eventuele juridische kosten hoger zullen zijn dan de €539,- die ik had betaald voor de set, betalen zij mij die €539,-. Die schoft word er niet mee gepakt maar ik ben allang blij dat ik het bedrag krijg,. Misschien een idee voor andere die ook een rechtsbijstandverzekering hebben.
16-10-2020 - Fam op t veld
Dat gebeurt mij nooit dacht ik nog.. helaas hier ook opgelicht. Aangifte gedaan bij de politie. Ik las ook melding maken bij het programma opgelicht. Dus dat straks ook maar even doen. Wat kan ik nog meer doen?
17-10-2020 - JWER
hier precies hetzelfde, ik rook 14 dagen geleden al lont. 2 mailtjes gehad over mijn bestelde tv en daarna niets meer. Mail mij op groovedrummer1atgmaildotcom ik heb namelijk wat gegevens weten te vinden van deze beste figuur. Ik ben afgelopen zaterdag er flink ingedoken en heb tot zeker 3 adressen gevonden ( en ander info) van BV's die volgens KvK tot deze figuur behoren. Meer info op mail!!!!
17-10-2020 - Roland
De site heeft hij weer online gezet. Zo,n flapdrol moet toch te vinden zijn
17-10-2020 - Roland
Dit vond ik ook nog van F en B beheer bv

Home Makelaars Makelaars in Venray F&B Beheer B.V.
F&B Beheer B.V. in Venray
Keizersveld 19
5803 AM Venray
013 8200288
57697671
17-10-2020 - JWER
inmiddels hebben wij al verscheidene gedupeerden op een whattsapp groep zitten en veel info verzameld en inmiddels ook al veel meer! kom naar groovedrummer1atgmaildotcom en meld je aan dan stuur ik je mijn nummer en voeg ik je toe, samen staan we sterk !
18-10-2020 - Hans
Hoi mede gedupeerde !!
Even een update zijn steeds meer op het spoor is 1 grote familie wat ons oplicht !!
Ze opereren vanuit rondom tilburg,enschede en net over de grens in duitsland.
Ben aan het wachten op prive adressen en als we ons geld niet terug krijgen gaan we ons geld wel halen.
Hopelijk tegen woensdag weet ik waar alle betrokkenen wonen dan kunnen we samen op bezoek,maar niet voor koffie!!
De site word gehost vanuit amerika !!

gr hans en tot de volgende update !!!
19-10-2020 - Mikey
Ook ik ben opgelicht TV besteld maar niets ontvangen.
Eerst gewacht om dat er een levertijd op zit.
25 september een Samsung TV gekocht
Vandaag aangifte gedaan.
Samen de krachten bundelen om dit soort praktijken op te lossen.
19-10-2020 - Emre
Hoi mensen
Ik ben ook gedupeerd als jullie jammer genoeg ben ik ook erin getrapt maar vrees ervoor dat we ons geld niet terug krijgen.
Zulke oplichters gaan gewoon voort met mensen oplichten.
Mensen moeten hard werken voor het geld
Mvg
20-10-2020 - Locajeux van Baar
Inmiddels deze morgen een mail van hen ontvangen:

Hebben jullie deze ook gehad ?

Is dit betrouwbaar ?
Wij hebben vanuit Belgie een gewone overschrijving gedaan...

Of is dit een zoethouder ??

Op 20/10/2020 om 10:23 schreef Dealsvandedag:
> Beste Klant,
>
> U heeft bij ons een bestelling geplaatst en de bestelling nog niet ontvangen.
>
> We moeten u helaas mededelen dat we uw bestelling niet meer kunnen leveren en we deze ook gaan annuleren.
>
> Dit heeft de volgende redenen:
> - Onze leverancier is helaas de afspraken m.b.t. levering van uw bestelling niet nagekomen.
> - Vanwege de te late levering heeft onze payment provider het betalingsverkeer tijdelijk stop gezet.
>
> Het goede nieuws is dat uw geld veilig bij de payment provider STRIPE staat gestald. Vanwege de on-hold reglementen bij STRIPE kunnen wij helaas het geld nog niet terugbetalen.
>
> Om dit proces te versnellen kunt u ook met uw ordernummer een terugbetaling aanvragen bij STRIPE. U kunt hiervoor het onderstaande contactformulier gebruiken.
>
> support.stripe.com
>
> Wij vinden het zeer spijtig dat het zo heeft moeten lopen en begrijpen natuurlijk uw zorgen.
>
> Door de ontstane drukte reageren we ook later dan dat u van ons gewend bent onze excuses hiervoor.
>
> Wij doen onze uiterste best om het probleem omtrent uw bestelling zo spoedig mogelijk op te lossen. Hoe vervelend het ook voor u is we vragen hierbij ook uw geduld.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> Support Team
> Dealsvandedag.com
>
> PS: Heeft u niet via STRIPE betaald dan zullen we uw geld zelf handmatig terugboeken, nadat we het geschil met onze leverancier hebben opgelost. Hierover ontvangt u nog apart een bericht over.
20-10-2020 - Simone
Hallo,
Zijn er hier meerdere die net een mail van dealsvandedag hebben gehad dat de spullen niet geleverd kunnen worden en dat je geld teruggestord word?
20-10-2020 - Simone
@ -Locajeux baar,
Ja die bedoel ik die heb ik net ook ontvangen
20-10-2020 - Nico
Ik heb deze mail ook ontvangen. Ik heb, ik denk net als velen van ons, via iDEAL betaald. Ik heb ook geen idee wat of wie Stripe is. Dit lijkt me weer een zoethouder.
20-10-2020 - Lucinda
Hallo allemaal, inmiddels aangifte gedaan kreeg ik vanmorgen deze mail van dealsvandedag.com

Beste Klant,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst en de bestelling nog niet ontvangen.

We moeten u helaas mededelen dat we uw bestelling niet meer kunnen leveren en we deze ook gaan annuleren.

Dit heeft de volgende redenen:
- Onze leverancier is helaas de afspraken m.b.t. levering van uw bestelling niet nagekomen.
- Vanwege de te late levering heeft onze payment provider het betalingsverkeer tijdelijk stop gezet.

Het goede nieuws is dat uw geld veilig bij de payment provider STRIPE staat gestald. Vanwege de on-hold reglementen bij STRIPE kunnen wij helaas het geld nog niet terugbetalen.

Om dit proces te versnellen kunt u ook met uw ordernummer een terugbetaling aanvragen bij STRIPE. U kunt hiervoor het onderstaande contactformulier gebruiken.

support.stripe.com

Wij vinden het zeer spijtig dat het zo heeft moeten lopen en begrijpen natuurlijk uw zorgen.

Door de ontstane drukte reageren we ook later dan dat u van ons gewend bent onze excuses hiervoor.

Wij doen onze uiterste best om het probleem omtrent uw bestelling zo spoedig mogelijk op te lossen. Hoe vervelend het ook voor u is we vragen hierbij ook uw geduld.

Met vriendelijke groet,


Support Team
Dealsvandedag.com

PS: Heeft u niet via STRIPE betaald dan zullen we uw geld zelf handmatig terugboeken, nadat we het geschil met onze leverancier hebben opgelost. Hierover ontvangt u nog apart een bericht over

Nog meer mensen die ineens een mail hebben gehad?
20-10-2020 - Lieselotte
Ik heb dezelfde mail gekregen die hierboven staat. Volgens mij man een zoethoudertje, sturen we even geen mailtjes meer!! Erg balen dit, zou ze ook graag pakken!
20-10-2020 - Masi
Hallo,
Ik heb ook het zelfde email ontvangen, vreemd
20-10-2020 - EZ1
ook ik heb de mail ontvangen.
volgens mij was Ideal de enige mogelijkheid om te betalen.
ben een paar dagen weggeweest maar
ondertussen heb ik me aangemeld voor de groepsapp.
20-10-2020 - Locajeux van Baar
Ik heb een bank overschrijving gedaan omdat ik niet met ideal kan betalen vanuit belgie. Maar ik vrees echt dat het gewoon een zoethouder is.

Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen bij KvK maar helaas kom ik niet verder omdat er een fout in hun systeem zit blijkbaar, dus dat schiet helaas niet op.
20-10-2020 - Michel
gisteren aangifte gedaan bij de politie. Vandaag ook deze mail ontvangen. Las ook iets over een groepsapp??
21-10-2020 - Mark
Hi,

Bij ons ook zelfde laken en pak. Tuinset iets van 180 euro en precies dezelfde mails als hierboven. Zal wel standaard scriptje zijn.
Wel al aangifte gedaan.
25-10-2020 - Emre
Beste
Heb ook de dezelfde mail ontvangen als jullie
27-10-2020 - Masi
Zijn er nog wat nieuwe betreft deze bedrijf?
29-10-2020 - Locajeux van Baar
Hallo

Gisteren weer een mail van ze ontvangen.

Jullie ook dezelfde mail ontvangen ?

----

Beste Klant,

Graag houden we u de op hoogte door middel van deze mail omtrent uw bestelling.

We ontvangen enige tijd mails met de vraag of de betalingen via iDeal ook via de betaalprovider STRIPE is afgehandeld.
Dit kunt u controleren door op de naam STRIPE te zoeken op uw bankafschrift. Indien er STRIPE staat, verzoeken we u ook contact op te nemen met STRIPE om het terugbetaal proces te versnellen.
Een aantal van jullie hebben dit al gedaan en wij moedigen de rest aan om dit ook te doen.

Wij proberen ook via STRIPE (hier staat uw geld ook op) terugbetaal verzoeken aan te vragen om de bestelling te annuleren. Hierop hebben we nog geen datum gekregen over wanneer dit weer mogelijk is.

Klanten die hebben betaald via de betaalprovider "Payment Service Provider", dit kunt u controleren door op "Payment Service Provider" te zoeken op uw bankafschrift bij de bestelling zullen helaas langer moeten wachten op de terugbetaling.
Wij hebben de leverancier dringend verzocht om het geld terug te boeken naar onze rekening. Wij hebben hiervoor ook al juridische stappen genomen.

Wij zijn op de achtergrond ook druk bezig om via andere middelen bijvoorbeeld onze verzekering uw geld terug te krijgen.

We hebben gekozen voor transparantie inzake onze geschil met de leverancier en betaalprovider om uw zorgen (inzake uw terugbetaling) weg te halen. Ons doel is ook om dit te realiseren en we werken hier intensief aan.

Indien er een update is omtrent uw bestelling zullen we u persoonlijk hierover contacteren.

Met vriendelijke groet,

Support Dealsvandedag.com
29-10-2020 - Simone
Yep ook ontvangen
29-10-2020 - EZ1
Mensen, deze mailtjes zijn zoethoudetjes. Geloof hier niet in.
Er zijn al genoeg bewijzen verzameld over betrokkenen.
Binnenkort gaat dit allemaal naar het OM.
Dit zijn oplichters van de van de bovenste plank.

Hebben al veel financiele ellende achtergelaten ook met andere bedrijven. FIOD, belastingdienst etc...
02-11-2020 - Locajeux van Baar
Hou ons in iedergeval dan wel op de hoogte.

Ik heb al meerdere malen KvK proberen te bereiken met de melding dat zij een oplichtingsbedrijf in het bestand hebben staan, maar Kvk reageert niet terug helaas.

Ik begrijp niet waarom zo'n oplichtingsbedrijf nog door kan blijven draaien en ingeschreven blijft staan bij KvK ??
12-11-2020 - Locajeux van Baar
Hallo allemaal, is er nog nieuws ?

Iemand toevallig al het betaalde bedrag terug ontvangen ?
24-11-2020 - JWER
Sinds 2 dagen inmiddels is de Dealsvandedagdotcom site offline en het emailadres onbereikbaar, ik denk dat men dan wel een idee heeft waarover het hier gaat. De kans dat u uw geld ooit nog terugkrijgt is nihil of verwaarloosbaar te noemen..
05-12-2020 - JWER
Inmiddels heeft u wel gezien en weet u dat dit bedijf failliet is verklaard? een kijkje op Drimble leert dat het bedrijf failliet is verklaard op 12-11-2020 Uitspraak faillissement op 10 november 2020 kenmerk rechtbank: 02.zwb.20.332.F.1300.1.20




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?