Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Fluffybed, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
E-mail, Facebook pagina
Naam:
Fluffybed
Land:
Nederland
E-mailadres:
Gebruikersnaam:
Fluffybed

Omschrijving van de melding:

Geachte,
Op 14/05/20 bestelde ik op Fluffybed, Facebook pagina, een Fluffybed voor mijn hond. Ik betaalde ook 29;50€ voor,
Leveringstijd volgens side: 20-30 dagen. Er zijn al 60 dagen gepasseerd zonder resultaat. Ik heb andere mensen op Facebook gecontacteerd die ook dezelfde Fluffybed bestelden en betaalden en ook zonder de aankoop te krijgen.
Ik heb veel mails gestuurd naar [email protected] en naar [email protected]
In het begin heb ik af en toe het antwoord gekregen hoewel lijkte het op gekopieerde en geplakte tekst te zijn.
Sinds ong.10 dagen krijg ik geen antwoord meer.
Ik heb ook via mailadres: [email protected] (deze mailadres heb ik van de andere Facebook gebruiker gekregen die ook dezelfde Fluffybed bestelde zonder levering) Flluffybed gecontacteerd maar na enkele mailwisseling llijkt deze mailadres verwijderd te worden of geblokkeerd.
Ik weet niet of het over oplichting gaat maar veel wijst op.
Ik zou graag door mij betaalde bedraag terug krijgen, ik wil die Fluffybed niet meer. Ze hebben alle plezier kapot gemaakt.
Ik ben in bezit van het bewijsbetaling en indien nodig kan ik die doorsturen.

Vriendelijke groeten,

Gedupeerde


Deel deze melding





Reacties (2)


08-07-2020 - Edmo
Je weet als potentiële koper niet met wie je nou zaken doet. Geen contactgegevens enkel een E-mailadres.
Dit is een webshop die doet aan dropshipping. Het artikel heeft men zelf niet op voorraad en wordt bestel bij AliExpress.com

Dit kan je zelf ook doen. Moet je ook wachten maar je bent goedkoper uit (als je het ontvangt)
09-07-2020 - Nik Kershaw
Wen er maar alvast aan. In westerse economieën wordt niets meer geproduceerd. Alles komt met een druk op de knop uit het verre buitenland, geen enkele bedrijf heeft nog (grote) fysieke voorraden. Dat hebben we nou met zijn allen gewild en hier is nooit tegen geprotesteerd. De dropship... ik krijg het echt niet over mijn lippen.. schieten als paddestoelen uit de grond, maar net als met de levenscyclus van een paddestoel zullen zij snel wegrotten. Ook zij beginnen de vloer onder hun voeten te voelen die snel steeds heter wordt. De doorstroom van pakketten loopt volledig vast omdat Europese distributiecentra niet meer mee wensen te werken en binnenkort moeten ook de drops.. oh forget it... ook extra belasting gaan afdragen, allemaal wegens EU. Dan wil ik wel eens weten hoe veel van hen het vol blijven houden, want het regent op grandado, myxlshop. cheaptech.. maar vooral op de grote wish.com al aan klachten, een gigantische stortvloed aan klachten (kijk maar op trustpilot). De zeepbel zal eens heel abrupt knappen. Het begin is nu merkbaar, ik zit spreekwoordelijk al klaar met bier en chips.


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?