Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

N26 GmbH, Account zonder reden geblokkeerd


Gemelde gegevens (Account zonder reden geblokkeerd)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Account zonder reden geblokkeerd
Gebruikte methode:
Geen
Bedrijfsnaam:
N26 GmbH
Adres:
‎Klosterstraße 66
Postcode:
10179
Plaats:
Berlijn
Land:
Duitsland
Telefoon:
00493036428508
Rekeningnummer / IBAN:
NTSBDEB1XXX
NTSB DEB1 XXX

Omschrijving van de melding:

N26 heeft een eigenaardige wijze voor het omgaan met klanten. Zij blokkeren zonder opgave van reden rekeningen en geven geen response als hierom gevraagd wordt. Het lijkt mij dat N26 toch een berichtgeving kan doen als zij een bankrekening blokkeren. Er wordt aangegeven dat er een mail verstuurt is/wordt maar tot opheden is deze niet ontvangen en kan er geen geld van en naar de rekening worden overgemaakt.

De service van N26 bank blijft erg achterwegen en ik raad dan ook niet aan met N26Bank zaken te doen.

Hieronder heb ik 2 chat berichten gezet waarbij je kan zien wacht er gebeurd als je aangeeft dat je bankrekening is geblokkeerd. Nadat je het chat bericht hebt ontvangen heeft de agent direct de chat verlaten en kan je ook geen response meer geven.

N26 Bank - Simon:
I’d like to help you, but as of now N26 Customer Service has no additional information on this subject. You’ll soon receive an email regarding your account. As I have no further information to provide at the moment I’ll have to close the chat now. Thank you for your understanding and have a nice day.

N26 Bank - Filipos:
Thank you for being patient.

After having a look into your account, it seems that you will soon receive an email with some additional information about it.

For now, we as N26 Customer Service have no additional information on the situation.

So please be patient until you receive that email and in the meantime, me and my colleagues will be more than happy to help you with anything you may need.

Have a great day and please stay safe.
 


Deel deze melding





Reacties (2)


29-06-2020 - Pieter
Ik gebruik al heel lang n26 zonder problemen. Volgensmij spookt u dingen uit die niet door de beugel kunnen en dan gaan ze uw account onderzoeken inderdaad. U meld hier de bank maar ik heb zo het vermoeden dat u zelf met uw rekeningnummer ook al ergens staat. Ze blokkeren uw account niet voor niets.
30-06-2020 - Rik
n26 gebruik ik al jaren zonder problemen. Dat ze een review doen is begrijpelijk en mag (heb niets te verbergen) maar om dit te doen zonder aankondiging of in ieder geval zonder mededeling achteraf te maken dat het account onder review is, is na mijn idee niet correct omgaan met klanten.

Tevens is contact opnemen met support niet professioneel betreffende dit onderwerp en wordt de chat dan ook vrijwel direct gesloten.

Er wordt niet aangegeven waarom het account onder review is en/of hoelang dit duurt.

Momenteel worden er veel reviews uitgevoerd bij online banken betreffende het witwassen van geld en crypto currencies, maar
naar mijn idee voert N26 Bank een slecht beleidsvoering betreffende het onderwerp bankrekening reviewen.


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?