Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Hanna Martin, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Email
Bedrijfsnaam:
Hanna Martin
Adres:
Thurledeweg
Plaats:
Rotterdam
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
DE27700111106022182887
DE27 7001 1110 6022 1828 87
Website / Webwinkel:
Product:
Sandalen
Bedrag:
€ 29,99
Betaalmethode:
Ideal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Op 22 april heb ik sandalen besteld via een advertentie van Facebook. Maar tot nu toe is er nog niks geleverd. Als ik contact opneem met de klantenservice krijg ik dit als antwoord.
Hello,
We are sorry to see that you have not yet received your order.
Our average delivery times are 9 to 10 days from the order date as mentioned on our website & emails. However, due to the unprecedented situation because of the Covid-19 virus, it may take for a little longer. But rest assured that we are doing our best to ship out your order within this week or early next week.
We apologize for the delay and we appreciate your patience and understanding.
Please let me know if you have any other questions.
Regards,
angelinataylor-nl team
angelina-taylor.com
Of ik krijg deze mail:
We zijn erg blij om aan te kondigen dat onze klantenservice nu 24 uur per dag bereikbaar is.
Als je een probleem hebt met je bestelling, neem dan contact met ons op via: [email protected]
Als je je bestelling niet hebt ontvangen of als je niet de juiste maat of kwaliteit hebt ontvangen, sturen we je kosteloos een ander paar, volledig gratis van ons.
Als je een probleem hebt, neem dan gerust contact met ons op.
U ontvangt uw trackingnummer binnen 1-2 dagen
Ik heb aangifte gedaan bij de politie.

Ik heb mijn bank geïnformeerd.

Het antwoord van mijn bank was :
De rekening van de vermeende oplichters loopt bij een andere bank, de Deutsche handelsbank.
Hier kunt u de aangifte naar toe sturen. In het geval er meerdere aangiftes zijn en er staat nog geld op de rekening, kan deze bank slachtoffers nog van geld terug voorzien. Helaas is onze ervaring dat wanneer het oplichting betreft rekeningen vaak al snel worden leeggetrokken en er niet vaak geld terug gaat naar de slachtoffers.
Een iDealbetaling kunt u helaas niet laten terugboeken via uw bank. Helaas kunnen wij het geld dan ook niet voor u terugboeken.
Ik heb de Deutsche Handelsbank geschreven en het antwoord van hen was: Vanwege het bankgeheim mogen we geen informatie over rekeningtransacties of informatie over onze klanten verstrekken aan derden die geen recht hebben op informatie.


Deel deze melding





Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?