Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Stylery, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Aanbieding op website
Bedrijfsnaam:
Stylery
E-mailadres:
Website / Webwinkel:
Social Media Url:
Product:
Mugvanger Pro
Bedrag:
€ 39,95
Betaalmethode:
Ideal

Omschrijving van de melding:

Dit bedrijf bood op FB muggenvanger pro aan.
Een + een gratis.
Besteld en betaald. krijg je keurig een mailtje binnen. met een zogenaamde besteldcode en dat het pakje onderweg is.
Maar nergens een adres of telefoonnummer. wel een mailadres waar niet op gereageerd wordt.
Ik ben er helaas ingestonken.


Deel deze melding





Reacties (68)


04-06-2020 - B van der Meijden
Ook ik heb deze aanbieding ook besteld via fb muggenvanger pro 1 en 1 gratis . Ook betaald en niets ontvangen.
06-06-2020 - MJT Koch
Wij zijn er blijkbaar ook in getrapt
Via FB Muggenvanger 1+1 besteld
Tja betaald en niet eens mail of iets anders ontvangen.
We krijgen ook geen contact met ze via Mail of contact formulier
07-06-2020 - Mathieu de Kort
Ik ben er blijkbaar ook in getrapt
Via FB Muggenvanger 1+1 besteld
Betaald, en niet eens mail of iets anders ontvangen.
Ik krijg ook geen contact met ze via Mail of contact formulier
08-06-2020 - Piet van Wijnen
ben er ook in gestonken 1juni besteld nu nog niet ontvangen. heb al gemaild gen antwoord
08-06-2020 - Barry de Graaf
Hier precies het zelfde probleem wat betreft de muggenvanger Pro 1 +1 gratis. Wel betaald maar nog geen bevestiging mail gehad of een bericht dat het verzonden is. (Bijlage)


08-06-2020 - Silvia
BESTEL #6925


Bedankt voor je aankoop!
Hallo Silvia , je pakketje wordt gereed gemaakt voor verzending. Bekijk je bestelling om de afleveringsstatus te zien

Bekijk je bestelling

of Bezoek onze winkel




Besteloverzicht

Mugvanger PRO™ | #1 oplossing tegen muggen × 1
1 + 1 GRATIS 39,95

Subtotaal 39,95
Verzending 0,00
BTW 6,93
Totaal 39,95




Verzendmethode
Gratis Verzending (inclusief track & trace) Betaalmethode
Ideal "Payment Service Provider"_ — 39,95


Als u vragen heeft, kunt u deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op [email protected]
08-06-2020 - Mater
Wel een mailtje gehad maar niets ontvangen
Oplichters
10-06-2020 - Karel Klaver
Hetzelfde verhaal, wat betreft de muggenvanger Pro 1 +1 gratis. Wel betaald met Ideal maar nog geen bevestigingsemail gehad of een bericht dat het verzonden is.
11-06-2020 - Roland
Zelfde verhaal met Stylery. Besteld, betaald en niets ontvangen. Ga maar eens op onderzoek uit.
11-06-2020 - jan
Zelfde verhaal. Wat kunnen wij er aan gaan doen met deze oplichter?
11-06-2020 - Willem
Me too. Eind mei dat muggending besteld en betaald bij Stylery.. zelfs geen email ontvangen met ordernummer. Totaal niks. Nu al 1 msn bericht en 2 e-mails verstuurd. Niks.


11-06-2020 - Jessica
Ook ik ben er in getrapt, muggenvanger 1+1 besteld en betaald en nog niets gekregen... Baal er echt van!
12-06-2020 - BERNARD
ja zoals mijn collegas hier .... GEFOPT !!!!!! en toch voor 33,96 € zal zelf de muggen moeten vangen
13-06-2020 - Nel Wansleeben
Ook ik opgelicht , en zojuist aangifte gedaan bij de politie
14-06-2020 - Alexander
Was bijna geneigd te bestellen, toch even op Ali express gekeken.
Hier verkopen ze exact dezelfde voor tussen de 5 en 8 euro per stuk.
Tip voor de toekomst, kijk altijd met dit soort gadgets op Ali of Wish.
Stukken goedkoper, en je weet zeker dat het aan komt.
16-06-2020 - Han
Besteĺd en netjes een mail ter bevestiging .betaald en al .les voor volgende keer ...eerst leveren en dan betalen !
Oplichters aanpakken !!!
16-06-2020 - jan
doe ook aangifte bij de politie dan word er meer gedaan


16-06-2020 - Daan
Wat een oplichterij.. de leverdata worden continu vooruitgeschoven. Dit is dropshipping waarbin je wordt opgelicht. Geluk is zijn of haar adres wel bekend 🙂
Stylery is gevestigd in Heerhugowaard, Bongerd 16.
Misschien daar wel even een keer m’n geld ophalen 🎃 (Bijlage)
16-06-2020 - Mathieu de Kort
Als je gaat zoeken op het internet naar het gebruikte banknummer (NL70RABO0115600000) vind je tientallen reacties en zaken die dit nummer gebruiken. Allemaal oplichters, leveren nooit iets.
17-06-2020 - ft in den eng
besteld en betaald muggevanger 1+1 prijs 39.95
18-06-2020 - Nel Wansleeben
Duidelijk oplichting ik heb nu ook het adres doorgegeven aan de politie bij mijn aangifte. Nog niks van gehoord .
18-06-2020 - Margriet
23 mei 'gekocht'.
Omdat ik demail niet k n vinden gemaild of ze de factuur nog een keer konden sturen voor de tracj en trace code. Netjes gekregen. Alleen daarna geen taal of teken meer. Wprdt nergens meer op gereageerd
18-06-2020 - Peter Busscher
Absoluut onbetrouwbare firma. Wel snel kunnen betalen, maar een service van absoluut nul. Geen track & trace - wat wel beloofd wordt. Telefonisch onbereikbaar en op emails wordt niet gereageerd.

Wel alternatief telefoonnummer gevonden: 06 21294969
18-06-2020 - Eline
Ik ben eigenaresse van het bedrijf The Stylery. Dit is een ander bedrijf dan Stylery. Ik verkoop sieraden via thestylery.nl. De gegevens die hierboven genoemd zijn, zijn gekoppeld aan mijn bedrijf (The Stylery) en niet aan Stylery. Het adres en telefoonnummer horen dan ook bij mijn bedrijf. Voor eventuele vragen kunt u contact met mij opnemen op 06-81491000
20-06-2020 - Dirk
Heb dezelfde ervaring als de voorgaande meldingen. Ook muggenvangers gekocht én betaald en ook niks ontvangen en ook geen reactie! Oplichters praktijken!?
20-06-2020 - Rollie53
Ook ik ben opgelicht, het vreemde is ook dat ik berichten van deze zg Yvonne krijg op zondag om 22.30 waarin ze mij verzoekt mijn aangifte in te trekken. Doe ik uiteraard niet.
Kunnen we de handen niet ineen slaan of een tv programma inschakelen.
Ik heb ook fb en insta op de hoogte gesteld, maar ik zie nu alweer 2 andere bedrijven met hetzelfde filmpje...als we niks doen stopt dit nooit, ze gaan gewoon onder een andere naam door...ze moeten worden gepakt
21-06-2020 - Ida
Nou leuk, hier nog een die op de muggenvangers zit te wachten. Dom dat ik erin ben getrapt.
Iemand al aangifte gedaan?
22-06-2020 - Han
Op 6 Juni helaas ook via Facebook lampen besteld. Tot op heden niets ontvangen.
22-06-2020 - Ida
Ik heb de betaling opgezocht bij "Payment Service Provider".com/nl/consumers
en vond daar deze info:

Handelsnaam
Stylery
Website
stylery.nl
Support e-mail
[email protected]
Telefoonnummer
+31637275431

Betaling gerapporteerd ook natuurlijk
23-06-2020 - Ida
Ik heb aangifte gedaan bij de politie.
Denk dat het goed is als iedereen dat doet.
Website is nog steeds in de lucht, je kunt die producten nog steeds bestellen en leveren of geld terug gaan ze uit eigen beweging niet doen.

politie.nl
23-06-2020 - Esther
Ik had ze eind mei besteld en idd niks ontvangen en geen communicatie. Ze zijn vandaag dan toch nog bezorgd..
23-06-2020 - Arno
De betalingen gaan via "Payment Service Provider", hier ook melding maken van de oplichting zodat zij ook een onderzoek in kunnen stellen.
24-06-2020 - Els
Ook hier.... besteld en nooit ontvangen en er wordt nergens op gereageerd....

Wat een geld haalt dit bedrijf zo binnen. Dit mag niet zo doorgaan.
24-06-2020 - Ida
Doen jullie echt allemaal aangifte bij de politie?!! Dit mag idd niet zo doorgaan.
Heb de website nog eens bekeken, je kunt ze nog gewoon bestellen. Ik zie nu helaas pas dat er staat dat het via Alie Express gaat - ze sturen jouw geld zgn door (not).
24-06-2020 - Laura
Helaas er ook ingetrapt, zowel ik als mijn vader nu wel €39,95 kwijt en de muggen zijn er nog 🙈
24-06-2020 - Dennis
@ Ida: Al leveren ze, dan is het nog oplichting. Zoals Alexander hierboven al vermeld heeft, de muggen vangers zijn vanaf 8 euro op Ali te bestellen. Daar wordt dus bijna 25 euro op verdiend.
Ik zag ook dat hij bij Esther wel bezorgd is. Hij besteld ze zelf gewoon bij Ali, vandaar de lange levertijd.
24-06-2020 - Marijke
Ik heb ze ook eind mei besteld de muggenvanger 1+1 gratis 39.50
Niets ontvangen alleen maar uitstel van bezorging. Nu 2 x email gestuurd maar geen reactie.
24-06-2020 - Annette
Ook ik heb de muggenvanger eind mei besteld. Helaas tot nu toe niets ontvangen.
25-06-2020 - elize
Ook via deze site besteld
Om contact met dit bedrijf te krijgen is erg lastig. Ik heb uiteindelijk na een maand mijn bestelling ontvangen. Benieuwd of het ook echt werkt.
In de de toekomst bestel ik hier niet meer.
25-06-2020 - Irma
Ook het zelfde twee muggenlamp besteld 6 juni 39.95 betaald en natuurlijk ook niets ontvangen. Niemand bereikbaar, zie nu dat ik niet de enige.ben die opgelicht is.
26-06-2020 - Jan
Ook ik ben opgelicht door deze website. De bestelling is van 26 mei. Idd kreeg ik ook een betaal bevestiging en een lever datum. Ook deze is uitgesteld.
27-06-2020 - Bianca
Zelfde verhaal: 2x uitgestelde levering. Mijn ‘ volg je bestelling’ staat nu al 2 weken op levering tussen 12 juni en 23 juni. En het is al de 27e... Gaat ‘m niet worden dus.
27-06-2020 - Els
Ik heb net online aangifte gedaan. Als meer mensen dit doen, wordt er misschien wat mee gedaan.

Ook vraag ik mij af of "Payment Service Provider" van Ideal hier iets mee kan. Daar ga ik ook een bericht heen sturen.

Doet u mee?
27-06-2020 - Elly
Eind mei muggenvangers besteld. Tot op heden niets ontvangen, ook is de levering al een keer uitgesteld. Al verschillende mails geschreven maar geen reactie terug.
Heb aangifte gedaan van oplichting.
28-06-2020 - Inge
Half mei muggenvangers besteld,2x is de bezorging uitgesteld,gisteren dan daadwerkelijk de bestelling ontvangen,steek je de stekker in het stopcontact vliegen de stoppen eruit,niet erg betrouwbaar dus.
28-06-2020 - Peter
Op 01-06-2020 muggenvanger besteld niet geleverd gekregen 😭😭
28-06-2020 - Roy
Ook hier 6 juni besteld en niks ontvangen, zelfs geen mail
29-06-2020 - Mia
Ik moet terug komen op mijn reactie over de muggenvangers. Ik had ze 27mei besteld. Töch afgelopen zaterdag binnen gekregen!!!! Excuses voor het plaatsen van een berichtje over oplichting van stylery. Ik denk dat u allemaal.wat weekjes nog moet wachten en dat het toch nog goedkomt! Succes allemaal.
29-06-2020 - Elly
Vanmorgen zijn de muggenvangers bezorgd. Had ze op 23 mei besteld. De aangifte ga ik intrekken.
Op mijn mail aan Stylery Klantenservice, dat ik ze heb ontvangen, direct bericht terug: Er zijn bij veel bestellingen vertragingen bekend. Dit gebeurd buiten onze macht om door postorder diensten. We kunnen verzekeren dat al onze bestelling alsnog worden geleverd.
29-06-2020 - PJB
Ik heb ze ook eind mei besteld de muggenvanger 1+1 gratis 39.50
Niets ontvangen alleen maar uitstel van bezorging. Nu 2 x email gestuurd maar geen reactie.
29-06-2020 - Jannie
Ik heb ook 3juni besteld en betaald en niks ontvangen zo als de meesten wat gemeen dit en zoveel gedupeerden bah wat kunnen we samen doen
29-06-2020 - Peter
01-06 besteld en 28-06 mail gestuurd waarop ik keurig zelfde dag antwoord kreeg.
29-06 de twee muggenvangers binnen gekregen, dus was onterechte melding gemaakt mijn excuses hiervoor.
Hoop beter te slapen door muggen te laten vangen en niet zelf op pad te gaan in de nacht.
29-06-2020 - Nel
29 mei besteld en eindelijk vandaag 29 juni binnen gekomen . Ze komen inderdaad van alieexpress en 1 van de 2 maakt erg veel herrie , wel politie aangifte ingetrokken.
29-06-2020 - Els
Hier 24 mei besteld en nog niks binnen. Ook geen reacties op mail. Als ze dan wel reageren als iemand aangeeft dat ze ontvangen zijn, worden de mails dus wel gelezen.

Wat een in en in slecht bedrijf. Ik hoop dan ook dat ze hier mee lezen.
29-06-2020 - Dirk
Heb ze op 1 juni besteld en vandaag 29 juni eindelijk ontvangen. Kreeg vorige week nog wel een mail dat ze omstreeks 27 juni geleverd zouden worden. Dus bijna conform afspraak in mailtje. Jammer dat er met de klanten niet beter en sneller gecommuniceerd is, had een hoop ellende en frustratie bij ons kunnen voorkomen! Hoop dat de anderen de muggenvangers ook nog zullen ontvangen!
01-07-2020 - Nancy
Ook hier 29-05 besteld en uiteraard niks ontvangen. Aangifte gedaan en .mail gestuurd naar het programma opgelicht en consumenten bond hoop dat meer mensen dit gaan doen zodat er actie ondernomen gaat worden
01-07-2020 - Liezette
Heb de muggenvangers op 5 juni besteld en betaald. Levering is bij mij nu uitgesteld tot 10 juli. Ondanks alle bovenstaande berichten heb ik nog (ijdele?) hoop dat ze toch nog vóór 10 juli geleverd worden...
01-07-2020 - R van der Meer
Vandag is tot mijn stomme verbazing na 7 weken het pakketje aangekomen met 2 muggensvangers. Dus het is toch geen oplichting. Klantvriendelijk is het niet maar toch blij dat het binnen is.
02-07-2020 - Whoopiee
Hier hetzelfde verhaal, op 31 mei besteld - 2x uitgestelde levering .... daarna geen reactie meer .... ben benieuwd!
02-07-2020 - Mathieu de Kort
Ook bij mij zijn ze na 7 weken rechtstreeks uit China geleverd, is er toch nog hoop voor iedereen
03-07-2020 - Rob
Na lang wachten, zijn gisteren eindelijk de muggenlampjes geleverd. Mijn bestelling was van 1 juni.
Nog even geduld dus.....
03-07-2020 - Liezette
Ik heb de muggenvangers vandaag in goede orde ontvangen! :-) Nu hopen dat ze inderdaad werken...! (De stoppen slaan bij aansluiten op stopcontact in ieder geval niet meteen door...!)
03-07-2020 - Els
Besteld op 24 mei, vandaag ontvangen.
Ik blijf het oplichting vinden. Ik bestel bij een Nederlands bedrijf, denk ik. En krijg Chinese Waar geleverd, waar overal voor gewaarschuwd wordt.

Garantie, service zal niet geleverd worden.

Ik blijf mij opgelicht voelen en laat mijn aangifte bij de politie ook staan.
04-07-2020 - Annette
Vandaag kwam de 2 muggenvangers eindelijk binnen. Ik ben weer blij.
05-07-2020 - Ida
Nou halleluja, ik heb ze toch binnen. Stel je er alleen niks bij voor. Beschadigde verpakking en slappe flut kwaliteit. Dus of het nu oplichting is of niet, het zal op het randje zitten. Eens kijken of ze reageren als ik klantenservice mail om een retourformulier... Je kunt ze nml binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
08-07-2020 - Arie
Op 30 mei ook de muggenvanger besteld betaald maar nog steeds niks ontvangen.
Ook is het heel moeilijk om contact met ze te krijgen.
Denk dat Ik ook geen muggenvangers meer krijg helaas
09-07-2020 - Moppie
30 mei besteld .
ook nog niets binnen.
wel bevestiging email.
11-07-2020 - Marieke
Het heeft weken geduurd. Maar vandaag zijn ze aangekomen. Ik was er na het lezen van jullie berichten ook van overtuigd dat ik was opgelicht. Maae ze zijn alsnog aangekomen. Dus ik hoop dat dat bij julie ook gebeurt.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?