Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Kniebracepro.nl, Fraude


Gemelde gegevens (Fraude)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude
Gebruikte methode:
Website
Bedrijfsnaam:
Kniebracepro.nl
Naam:
Kniebracepro
Adres:
Postbus 1233
Postcode:
1700BE
Plaats:
Heerhugowaard
Land:
Nederland
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Product:
Kniebrace
Betaalmethode:
Payment Service Provider

Omschrijving van de melding:

Kniebrace besteld, bevestiging per mail ontvangen. Betaling via "Payment Service Provider" (nota bene). Vervolgens na lang wachten op website contact gezocht- helaas, geen telefoonnummer, alleen contact per mail mogelijk. Dat doet alarmbellen rinkelen...
Na nogmaals contact via website wederom reactie per mail. Vertraging, excuus, etc.
Met de opmerking dat geld geretourneerd kan worden als je niet tevreden bent ná ontvangst product.... Tja, moet je het product wél ontvangen....
Dit gezegd hebbende ontving ik een korte en brutale mail terug dat ik dan maar moest afwachten. Vervolgens was kort daarop de website uit de lucht.
Zo jammer dat dit soort bedrijven op allerlei social media mag adverteren. En dat ze gebruik kunnen maken van "Payment Service Provider", toch een betrouwbare bron? Oplichting tot en met.


Deel deze melding





Reacties (5)


01-06-2020 - Felix
Je brace gaat waarschijnlijk wel komen, kan wel heel lang gaan duren. Dit soort dropshippers
genaamd bestellen het voor je bij AliExpress Door de Corona wordt het nu vaak per boot, trein verscheept. Kijk eens bij AliExpress wat de brace kost, waarschijnlijk veel minder.
18-06-2020 - Puck
Ik heb op 5 mei een brace besteld bij Kniebracepro en betaald via iDeal euro 29.95. Tot op heden niets ontvangen ook geen email en ik zie nu dat de website uit de lucht is. :-( oplichting dus (Bijlage)
01-07-2020 - jean moureau
Heb bij "Kniebracepro een kniebrace besteld op 11 mei en betaald en tot op heden nog steeds niets ontvangen.Ze zijn enkel via mail bereikbaar en ik krijg steeds dezelfde uitleg,ekskuus,dat mijn bestelling bij bpost is en dat zij mijn bestelling daar hebben geleverd en daar verder niets kunnen aan doen.
01-07-2020 - Saskia
Precies dezelfde ervaring en ze blijven maar standaard berichten sturen dat het onderweg is blablabla, geld terug als je niet tevreden bent maar ja dan moet je het wel eerst ontvangen. Dropshipping of niet, ze innen geld wat niet van hen is en dat zien we nooit meer terug, en ook geen brace ben ik bang!
04-07-2020 - Franske
Ik had ook precies dezelfde ervaring (brace besteld op 10/05/2020) maar ik ben elke week mails blijven sturen naar 'Roos' en wanneer er geen antwoord kwam, stuurde ik herinneringsmails.
Laatste mail vertelde ik dat ik het onderling wilde regelen en geen klacht wilde indienen bij de politie en is het geld teruggestort en staat het sinds gisteren terug mijn rekening!




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?