Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Defitshop.nl, Fraude


Gemelde gegevens (Fraude)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude
Gebruikte methode:
Contract
Bedrijfsnaam:
defitshop.nl
E-mailadres:
Website / Webwinkel:
Gebruikersnaam:
Product:
Fitness materiaal
Bedrag:
€ 199,00
Betaalmethode:
Ideal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Heb zoals je normaal gesproken op zalando ook zou doen een product in de winkelmand geduwd. en uiteindelijk ook afgerekend maar nooit een bevestiging toegestuurd gekregen (de screenshot was de afronding van de betaling). Eerst kon ik mijn product ook nog vinden bij de track & trace maar opeens vandaag was hij verdwenen en moest ik contact opnemen. Maarja had nog niet eens een reactie op mailtje van eerdere dagen over mijn bevestiging van de bestelling. Dus zocht nog eens naar reviews zag ik meerdere gedupeerden die bezig waren over fraude.


Deel deze melding





Reacties (13)


25-05-2020 - Jan
Net hetzelfde meegemaakt. Op 21/5 een bestelling geplaatst. Geen bevestiging gekregen en geen reactie op email naar klantendienst.
De betaling is volgend de bankapp terechtgekomen bij een zekere SEMIH Celik - TILBURG 5038CJ.
Ik heb zonet de Nederlandse politie gecontacteerd om aangifte te doen.
26-05-2020 - Jurgen
Alles betaald maar geen reactie gekregen of informatie (Bijlage)
27-05-2020 - Fran
7 mei een order geplaatst en via Ideal afgerekend.
Betaling terecht gekomen bij een zekere Caner Ozdemir.
Tot op heden geen enkele bevestiging en of reactie op mijn emails.
27-05-2020 - Staafke
Allez lap. Ik vond het al zo raar dat ik na mijn betaling geen bevestigingsmail kreeg. Zelf heb ik bestelt via winkel.fit

Geen enkele manier om hen te contacteren. [email protected] adres bestaat niet.

Betaling is terecht gekomen bij Semih Celik Tilburg NL
27-05-2020 - Dylan
1 week geleden ook een bestelling gedaan , je raad het al niks ontvangen geen bevestigings email , geen pakket maar wel betaald.
ik ga ook maar aangifte doen....


27-05-2020 - Kitty
Ben ook opgelicht bij de de fit shop. 200 euro voor een trampoline. Geen ordernummer of bevestiging en door de crisis is er vertraging van 11 dagen. Nu zie ik dat er nog een andere webshop is. Precies hetzelfde alleen een andere naam. Pas op mensen trap er niet in. De webshop heet Winkelfit!
28-05-2020 - Dian
Ook ik heb besteld bij winkel.fit. Het is de exact zelfde website als defitshop.nl. Mijn enige ‘bewijs’ is een screenshot die ik heb gemaakt na de betaling, maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Enige vorm van contact is de ‘klantenservice’, maar het email adres bestaat niet. Betaling is terecht gekomen bij ‘ DFSHOP GUUS’ met een Duits IBAN-nummer.
28-05-2020 - Remon
Oops, in mijn goedgelovigheid hier een bestelling gedaan van 150 euro en niet eerst gekeken of de shop wel goede reviews had. Ik heb inderdaad geen bevestigingsmail gehad en wanneer je hen probeert te mailen dan krijg je je mail direct terug.

Ik zal aangifte doen na 5 dagen, maar ik weet nu al dat ik mijn geld kwijt ben. Besteld op winkel.fit.
28-05-2020 - Laila
Er is een groep aangemaakt voor de gedupeerde. Des te meer mensen aangifte doen. Des te sneller ze er werk van maken. Slachtoffers defitshop.nl. Op Facebook. Meld u aan a u b
31-05-2020 - Amber
Trampoline gekocht a €269 deze op 19mei besteld tot op heden nog niets geleverd gekregen via defitshop.nl betaling is aan dfsguus gedaan via ideal. Aangifte en meldingsformulieren via de fb groep fitshop opgelicht ingevuld. Alle klachten bundelen moet toch wel tot resultaat gaan lijden hopen we dan maar.
01-06-2020 - Joyce
Zelf heb ik op winkel.fit besteld maar ook ik heb geen bevestiging ontvangen via de mail. Heb me aangemeld voor de groep op fb en zal ook aangifte gaan doen hiervan. Heeft iemand van jullie al geld terug gekregen??
Het bedrag is ook bij dfshop Guus terecht gekomen.
01-06-2020 - Paul
Ik heb het rekeningnummer verder uitgezocht en dit blijkt van de Deutsche Handelsbank uit München te zijn. In het kader van de internationale fraudebestrijding in de bankensector adviseer ik iedereen contact op te nemen met deze bank en de ervaringen te delen omtrent deze rekeninghouder. Tevens verzoeken om de Duitse politie in te schakelen. We gaan deze fraudeur echt wel pakken. Linksom of rechtsom. Zorg dat hij geen leven meer heeft!
03-06-2020 - Han
Ik ben ook slachtoffer van dit bedrijf, ik heb op 19 mei j.l. een Nintendo Switch besteld voor 299 euro. ook hier geen bestelnummer/factuur ed ontvangen. Meerdere mails gestuurd echter geen reactie, nu is de site zelfs uit de lucht. Na lezen van referenties zag ik dat ik slachtoffer ben van oplichters en dus kan fluiten naar mijn geld. Wat te doen ? (Bijlage)




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?