Slippers gekocht van 104 voor 35 euro met zogenaamde orthopedies voetbed. Na bestelling zag ik een afbeelding voorbij komen op Ali express, exact dezelfde slippers voor 7/8 euro. Gemaild maar geven aan dat Ali express niets met hen te maken heeft. Bij aankomst slippers blijken het flinke neppers te zijn en lijken niet eens op de afbeelding. Moeilijk en lastig retourneren
Mijn moeder heeft onlangs bij Mely's Style een blazer besteld, het duurde erg lang tot zij dit kledingstuk had ontvangen. Toen ze het pakketje eindelijk had ontvangen, bleek het kledingstuk van zeer slechte kwaliteit en leek het in geen enkel opzicht op de foto die op de site stond. Als ze het kledingstuk wilt retourneren dan moet ze het terugsturen naar China en moet ze daar ook nog eens flink voor gaan betalen. Ons advies is om geen bestelling te plaatsen bij deze website, het is oplichterij!!!
15 april besteld; meestal komt een bestelling in 2 à 3 dagen binnen, maar het is 9 dagen later en er is nog niets binnen. Gezien de bovenstaande berichten houd ik mijn hart vast.
Oplichters zijn jullie, mijn jurkje is nog te slecht om als poetsdoek te gebruiken
Mijn vrouw heeft onlangs bij Mely's Style een jurk besteld, het duurde erg lang tot zij dit kledingstuk had ontvangen. Toen ze het pakketje eindelijk had ontvangen, bleek het kledingstuk van zeer slechte kwaliteit en leek het in geen enkel opzicht op de foto die op de site stond. Als ze het kledingstuk wilt retourneren dan moet ze het terugsturen naar China en moet ze daar ook nog eens flink voor gaan betalen. Ons advies is om geen bestelling te plaatsen bij deze website, het is oplichterij!!!
ik heb ook de slippers besteld vaan 104 euro voor 35 euro
9 wkn nu al geleden en ook nog niks ontvangen.
hoe kun je het over gemaakte geld terug ontvangen.
is er iemand die al geld terug heeft gekregen
Het is allemaal Ali express spul, de foto van mijn slippers staat ook op Ali alleen daar betaal je 7 euro. Heb dit doorgeven maar ze zeggen geen enkele connectie te hebben met Ali. Na ontvangst van mijn slippers direct gemaild dat ik een foutief artikel ontvangen heb (het is een andere zool, en echt flutkwaliteit). Ze willen dan een foto en bieden 20% vergoeding aan en je kunt t terugsturen (kosten naar China €25). Weer gemaild dat t waardeloze service is en dat ik de verzendkosten niet wil betalen, dan bieden ze 30% aan. Nogmaals gemaild dat ik t openbaar ga maken op Facebook e.d. toen kwam er 50% vergoeding en ik mocht de slippers houden. Hiermee akkoord gegaan en binnen 1 week stond geld op de rekening. Succes allemaal. Groet Alusa
Ik had "orthopedische" sandalen besteld maar het betreft een fabricagefout en als dit orthopedisch is dan ben ik konigin!!! Pure plastiek chinese brol. Ik wil mijn 34,95 euro terug. Ik betaal geen 30 euro retour voor wat nog geen 5 euro waard is!!!! Ik doe binnenkort aangifte bij de politie. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen ?
Na 2 maanden nog geen jas.
Heb gemaild en krijg antwoord max 26 weken en dan kan je geld terug krijgen. (
Bijlage)
Ook ik heb een jurk besteld, zeer lange wachttijd, bij ontvangst bleek hij veel te klein. Maten zijn niet gelijk aan de Nederlandse maten. Dus retour gestuurd met bewijs, maar na drie maanden nog geen geld retour. Als ik mail moet ik een ontvangst bevestiging sturen, die heb ik dus niet. Pure oplichterij, bestel nooit bij Melys.style.nl