Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Lisas Closet / Melys Style, Misleiding


Gemelde gegevens (Misleiding)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Misleiding
Gebruikte methode:
Webshop
Bedrijfsnaam:
Lisa's Closet / Mely's Style
Website / Webwinkel:

Omschrijving van de melding:

Lisa's Closet heet tegenwoordig Mely's Style. De website wordt nu doorgelinkt naar het nieuwe domeinnaam. Advertenties worden geplaatst op Facebook met leuke aanbiedingen.
Producten worden bestelt op AliExpress dus levertijden zijn erg lang of het product komt niet aan wat veel gebeurd.

Contact opnemen met Mely's Style kan via het formulier op hun website maar een reactie terug hoef je niet te verwachten.

Lisas Closet: lisas-closet.nl
Melys Style: melys.style


Deel deze melding





Reacties (20)


08-04-2020 - Jolanda
Bestelling gedaan van 1 paar sandalen dan blijken er in eens 2 paar te zijn besteld. En ook nog eens verschillende maten. Dan blijken ze ook nog eens 2 verschillende bedragen te hebben afgeboekt van de creditcard. Als je dan vraagt om 1 paar te annuleren. Is dit niet Meer mogelijk want het zou al verzonden zijn. De reactie komt dan niet meer van Lisa closet maar van mely’s style. Het rotzooi wat je dan krijgt is van Ali express of iets dergelijks. Als je dan vraagt om retourbon bon zeggen ze: Hallo,

om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u contact met ons opnemen (- e-mail [email protected])door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief of e-mail per post) van uw besluit om dit contract op te zeggen. De herroeping is dan compleet als we de fysieke goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Stuur de retourzending naar het volgende adres:

Ontvanger: Tu Hongming

Telefoonnummer: +8617757757961271

Adres: F2, gebouw 8, nr. 89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China.

Daarnaast dient u na verzending van de goederen het formulier onder de volgende link in te vullen.

melys.style

Hiermee kondigt u de retourzending vooraf aan en kan de ontvangen goederen zonder dubbelzinnigheden worden toegewezen aan de juiste bestelling. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij op de hoogte gesteld van de ontvangst en kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.

Om de goederen te retourneren, gelieve alleen gebruik te maken van een verzendmethode met trackingnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.

Gelieve ook het herroepingsformulier bij het retourpakket te voegen voor een duidelijke opdracht.

Dank u wel

Vriendelijke groeten
10-04-2020 - Kevin
Bestelling gedaan van een paar sandalen met megakorting (van 100 euro naar 30).
Betaling gedaan via creditcard. Na bestelling geen mail gekregen. Ook niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Via email krijg ik geen reactie.
11-04-2020 - Fredy
Half maart een leren jack voor mijn dochter besteld, normaal check ik altijd of een webwinkel betrouwbaar is, helaas deze keer niet gedaan. Net een aantal reviews bekeken en gezocht op Ali Express. Daar precies hetzelfde jack gevonden (de foto's zijn identiek) maar wel 25 euro goedkoper.
Ik baal er zo van dat ik dit keer zo goedgelovig ben geweest.
15-04-2020 - Annemiek van den Bos
Klacht Lisa’s closet . Ik krijg geen gehoor wil retour zenden. Niet via mail of telefoon.
Tot op heden nog volop actief op Facebook hoe kan dit?
21-04-2020 - annemarie van wijngaarden
Jasje besteld, zogenaamd echt leer. bijna 2 maanden op geacht maar het is beroerde kwaliteit maar retour sturen krijg ik niet voor elkaar. geen reactie op mail. wat nu..??


26-04-2020 - Sandra
Hele nare ervaring bah.Weer een les geleerd. (Bijlage)
27-04-2020 - Marielo
2 jurken besteld, zonder retourbon. Ik krijg geen contact en weet dus niet hoe ik de 2 jurkjes moet retourneren...
28-04-2020 - Lyd
Ik heb ook een lente jasje besteld bij Mely`s Fashion Style of mely`s style. Echt een oerlelijk jasje ontvangen na 3 weken. Ik heb het op 7 april besteld. Ik wilde het retour zenden. Ik had contact opgenomen via een contactformulier van de site. Hiermee kwam ik in contact met support Happy fashion. Heel bijzonder en deze weten ineens van niets.
Verder gekeken op internet en daar zag ik vergelijkbare sites. Bijv, super-t.shop. Voor de retourzending met track en tracé zou ik ruim 30 euro moeten betalen. Dit uiteraard niet gedaan omdat ze het dan waarschijnlijk niet in goede orde ontvangen in China.
Als je via Facebook op hun advertenties reageert om mensen te waarschuwen dan wordt je reactie meteen verwijdert.
02-05-2020 - mieke
jurk besteld niets ontvangen .
03-05-2020 - nadine
sandalen besteld,heel lang op moeten wachten,zogezegd orthopedish,slechte goedkope kwaliteit,echte chinese brol,veel te duur!
04-05-2020 - Daan
Ik had een vest besteld bij Lisa’s Closet, het was net een badjas echt afschuwelijk. Ik kreeg ook het hele riedeltje dat ik het vest retour kon sturen naar China maar wel zelf de retourkosten moest betalen. Wat een oplichters het vest is goedkoper dan het terugsturen naar China. Ik heb een heel duidelijke mail gestuurd dat ik dit echt belachelijk vind, maar heb hier nog geen reactie op ontvangen. Mijn mailberichten lopen via Super Trend shop en dus niet via Lisa’s Closet !!


04-05-2020 - Tanja
Jasje Rosalie besteld van 39,99 maar het is niets meer dan een modelloos vod, soort van regenjasje, helaas te laat op internet gechecked of Mely’s Stule betrouwbaar was... (Bijlage)
04-05-2020 - Ellen
Ik heb mijn geld terug!!
Heb een mail gestuurd naar: [email protected]
Hierin aangegeven dat ik mijn geld terug wil voor jurkje.
Krijg dezelfde mail terug als jullie dat ze een track & trace code willen.
Geantwoord dat ik geen 30 euro betaal voor verzenden voor een jurkje wat nog geen 10 euro gekost heeft.
Heb gedreigd aangifte te doen bij politie.
Twee dagen later opnieuw mail met mededeling dat ik aangifte zou gaan doen en ik mijn geld terug eis.
Dag later een mailtje terug dat ze geld terugstorten.
En dit is gebeurd.
05-05-2020 - mieke
Na klacht alhier jurkje ontvangen is een prul geen 39,95 waard!
Snap niet dat facebook zich leent voor dit soort bedrijven!
05-05-2020 - Van Ammel J
had twee kleedjes besteld bij deze firma Mely's Style
nu de maat was niet juist en toen ik en mail stuurde lieten ze weten ik mijn geld terug wou het pakje naar China moest sturen om zo mijn geld denk nooit terug te zien schande oplichters zijn het ga er mee naar Test aankoop
06-05-2020 - Hanne
Een jasje besteld via Lisa's closet. Zag er op de foto's erg leuk uit. Echter kreeg ik mijn pakketje pas na zo'n 2 maanden binnen. Allereerst kwam de kleur totaal niet overeen met wat ik besteld had (zandkleur i.p.v. groen) en de kwaliteit was ook nog eens waardeloos. Ik heb hier €28 euro voor betaald (hij was ook nog eens in de aanbieding, normaal €34,99). Voor retourneren heb ik meerdere keren gemaild. Ik moet mijn pakketje naar een of ander vaag adres in China versturen, echter zijn de verzendkosten torenhoog. Ik heb nu een mail gestuurd en aangegeven dat ik dit niet ga doen. En ik verwacht dat ze met een oplossing komen!
10-05-2020 - mieke
Heb mijn geld terug gekregen van het jurkje wat ik had besteld.
10-05-2020 - Ineke van Gansen
Ik ontving wel mijn bestelling, een veel te grote jurk van slechte kwaliteit. Ik kon het retourneren naar China!
Heb na meerdere reacties te zien op zondag 3 mei jl. een email gestuurd op de bevestiging van mijn bestelling dat dit oplichting was en aangifte zou doen bij de politie. Een uur daarna ontving ik een email dat mijn geld teruggestort zou worden, ''s maandag stond het op mijn rekening....
18-05-2020 - Ingrid
Op 13 april 2020 bestelde ik met nr #33795 bij Mely's Style voor zilverkleurige orthopedische sandalen. Tot op heden (19 mei '20) ontving ik deze nog steeds niet. Ik betaalde bij de bestelling 34,99 € via bankcontact.
Indien ik de sandalen binnen de kortste keer niet ontvang, dien ik een klacht in bij de politie met de eis mijn geld terug te krijgen.
24-05-2020 - Anna Marie
Ook een slechte kwaliteit jurk ontvangen na weken wachten.Nergens op het pakket is een afzender te vinden terwijl er wel staat dat je het retour adres moet opvragen bij de afzender....
In berichten hierboven vond ik een mailadres dat ik heb aangeschreven. Daarin las ik dat ik het naar China moest sturen en meteen al een tracking nummer moest vermelden. Ik heb toen ook maar hetzelfde antwoord gegeven als meerderen van jullie: dat ik dat niet deed omdat ik niet meer verzendkosten wilde betalen dan wat de jurk had gekost. (Geen idee om hoeveel verzendkosten het ging trouwens) Ik kreeg een tweede antwoord, hetzelfde als de eerste keer. Daarop heb ik gereageerd dat ik mijn geld terug wilde en dat ik anders de politie zou inschakelen. Dezelfde dag had ik mijn geld terug!!!! En heb ik de jurk nog.....




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?