Lisas Closet / Melys Style, Misleiding
Gemelde gegevens (Misleiding)
Omschrijving van de melding:
Lisa's Closet heet tegenwoordig Mely's Style. De website wordt nu doorgelinkt naar het nieuwe domeinnaam. Advertenties worden geplaatst op Facebook met leuke aanbiedingen.
Producten worden bestelt op AliExpress dus levertijden zijn erg lang of het product komt niet aan wat veel gebeurd.
Contact opnemen met Mely's Style kan via het formulier op hun website maar een reactie terug hoef je niet te verwachten.
Lisas Closet: lisas-closet.nl
Melys Style: melys.style
Reacties (20)
08-04-2020 -
om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u contact met ons opnemen (- e-mail [email protected])door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief of e-mail per post) van uw besluit om dit contract op te zeggen. De herroeping is dan compleet als we de fysieke goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de koper.
Stuur de retourzending naar het volgende adres:
Ontvanger: Tu Hongming
Telefoonnummer: +8617757757961271
Adres: F2, gebouw 8, nr. 89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China.
Daarnaast dient u na verzending van de goederen het formulier onder de volgende link in te vullen.
melys.style
Hiermee kondigt u de retourzending vooraf aan en kan de ontvangen goederen zonder dubbelzinnigheden worden toegewezen aan de juiste bestelling. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij op de hoogte gesteld van de ontvangst en kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.
Om de goederen te retourneren, gelieve alleen gebruik te maken van een verzendmethode met trackingnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.
Gelieve ook het herroepingsformulier bij het retourpakket te voegen voor een duidelijke opdracht.
Dank u wel
Vriendelijke groeten
Betaling gedaan via creditcard. Na bestelling geen mail gekregen. Ook niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Via email krijg ik geen reactie.
Ik baal er zo van dat ik dit keer zo goedgelovig ben geweest.
Tot op heden nog volop actief op Facebook hoe kan dit?
26-04-2020 -
Verder gekeken op internet en daar zag ik vergelijkbare sites. Bijv, super-t.shop. Voor de retourzending met track en tracé zou ik ruim 30 euro moeten betalen. Dit uiteraard niet gedaan omdat ze het dan waarschijnlijk niet in goede orde ontvangen in China.
Als je via Facebook op hun advertenties reageert om mensen te waarschuwen dan wordt je reactie meteen verwijdert.
04-05-2020 -
Heb een mail gestuurd naar: [email protected]
Hierin aangegeven dat ik mijn geld terug wil voor jurkje.
Krijg dezelfde mail terug als jullie dat ze een track & trace code willen.
Geantwoord dat ik geen 30 euro betaal voor verzenden voor een jurkje wat nog geen 10 euro gekost heeft.
Heb gedreigd aangifte te doen bij politie.
Twee dagen later opnieuw mail met mededeling dat ik aangifte zou gaan doen en ik mijn geld terug eis.
Dag later een mailtje terug dat ze geld terugstorten.
En dit is gebeurd.
Snap niet dat facebook zich leent voor dit soort bedrijven!
nu de maat was niet juist en toen ik en mail stuurde lieten ze weten ik mijn geld terug wou het pakje naar China moest sturen om zo mijn geld denk nooit terug te zien schande oplichters zijn het ga er mee naar Test aankoop
Heb na meerdere reacties te zien op zondag 3 mei jl. een email gestuurd op de bevestiging van mijn bestelling dat dit oplichting was en aangifte zou doen bij de politie. Een uur daarna ontving ik een email dat mijn geld teruggestort zou worden, ''s maandag stond het op mijn rekening....
Indien ik de sandalen binnen de kortste keer niet ontvang, dien ik een klacht in bij de politie met de eis mijn geld terug te krijgen.
In berichten hierboven vond ik een mailadres dat ik heb aangeschreven. Daarin las ik dat ik het naar China moest sturen en meteen al een tracking nummer moest vermelden. Ik heb toen ook maar hetzelfde antwoord gegeven als meerderen van jullie: dat ik dat niet deed omdat ik niet meer verzendkosten wilde betalen dan wat de jurk had gekost. (Geen idee om hoeveel verzendkosten het ging trouwens) Ik kreeg een tweede antwoord, hetzelfde als de eerste keer. Daarop heb ik gereageerd dat ik mijn geld terug wilde en dat ik anders de politie zou inschakelen. Dezelfde dag had ik mijn geld terug!!!! En heb ik de jurk nog.....