Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Lisa’s Closet, Internetoplichting


Gemelde gegevens (Internetoplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internetoplichting
Gebruikte methode:
Via advertentie Facebook
Bedrijfsnaam:
Lisa’s Closet
Land:
Nederland
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Website / Webwinkel:
Product:
Blouse
Bedrag:
€ 29,99
Betaalmethode:
Ideal / Payment Service Provider
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Via een gesponsord bericht van Blue Deal NL via Facebook kwam ik bij het bedrijf Lisa’s Closet. Advertentie betrof een blouse. Deze besteld en betaald via IDeal. Op afschrift van de bank zie je ook staan "Payment Service Provider" Payment.
Aangezien ik tot nu toe na 5 dagen nog geen e-mail heb ontvangen van mijn bestelling ben ik gaan rondkijken op internet.
Op deze site het bankrekeningnummer ingevuld en zag helaas dat het om een nummer gaat die eerder gebruikt is bij oplichting.
Op instagram staan ook gesponsorde advertenties van Lisa’ Closet. Wanneer je op de knop shoppen klikt staat er vervolgens: het beveiligscertificaat van deze website is niet vertrouwd.
Dus wees gewaarschuwd!


Deel deze melding





Reacties (96)


23-03-2020 - candy
Ik heb ook bij Lisa's closet iets gekocht voor +/-60€
nooit geen mail ontvangen, ook via de website gevraagd mij te contacteren maar niks
Candy
23-03-2020 - Hanneke
Bedankt voor jullie input! Net op Facebook ook deze advertentie gezien. Ik dacht: ‘voordat ik koop even checken of het betrouwbaar is’. Mooi niet dus. Dit melden werkt echt! Dankjewel.
24-03-2020 - Pluis
Pfff, net op tijd dit bericht gezien, want ik stond op het punt een blouse te bestellen bij Lisas Closet (via Facebook)
Dank voor de waarschuwing!
24-03-2020 - Cindy Lek
Ik heb ook hier een blouse besteld en betaald en ook nooit een e-mail bevestiging gekregen. Na meerdere mailtje te hebben gestuurd daar ook geen reactie op gekregen, was al bang dat het oplichting zou zijn. Na het lezen van deze mailtjes is mijn vermoeden dus bevestigd. (Bijlage)
24-03-2020 - Molle
Er staat nergens op de site een adres , dat deed mij nadenken en op zoek gaan naar info... Mercikes !


25-03-2020 - Jansen
Helaas, zie ik jullie berichten te laat. Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan. Na betaling heb ik wel een mail ontvangen. Dus ik heb nog h
oop.
26-03-2020 - Selfkicker
Bij Lisa,s Closet via Facebook voor 60 euro besteld op 8 maart. Niets ontvangen.
27-03-2020 - Joem
Fijn dat deze site bestaat. Ik wilde net een jasje bestellen, maar zie er nu maar vanaf. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!
27-03-2020 - Dunya
6 mrt een paar schoenen besteld. Nog niets ontvangen
28-03-2020 - Chantal
Ook iets gekocht (een jasje).
Na geen bevestiging te hebben gekregen, rook ik onraad. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd maar nog niks op gehoord.
Nu, na onderzoek, kom ik er dus (te laat) achter dat ik mijn jasje niet krijg en kan fluiten naar mijn geld.
28-03-2020 - Jacky
Ik koop weinig op internet en was blij met een zomerjurkje dat ik bestelde en betaalde. Nooit een mail ontvangen. Helaas te laat bedacht om de site eerst te checken. Opgelicht dus. Wat erg dat mensen dit doen...….


30-03-2020 - Laura
Ik was ook al 12 dagen aan het wachten op de bestelling.. Niks! Geen reactie op mails, nu weet ik dus waarom. Is er een manier waarop we ons geld toch nog kunnen terug eisen? Ik betaalde meer dan 100 euro, hier ben ik toch niet goed van....
31-03-2020 - Nadine
Zelf op 12 maart een bestelling gedaan bij lisascloset. Geen enkele reactie of mail hieromtrent ontvangen! Dus vrees dat mijn bestelling nooit geleverd zal worden!
Iemand enig idee hoe we klacht kunnen indienen.??
01-04-2020 - Liset
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Wilde net een jasje gaan bestellen ook nav een facebook advertentie maar voelde niet helemaal lekker dus wilde eerst recensies lezen. Gelukkig kom ik dit nu tegen en ga ik daar dus zeker niets bestellen!
01-04-2020 - Ytsje
Ik heb ook een blouse besteld via de advertentie op Facebook. Ik heb een bevestigingsmail gekregen van verzending met tracking nummer. Deze geeft aan dat over 11 dagen mijn blouse wordt geleverd.. Ben benieuwd
01-04-2020 - Nelleke
Bestelling gedaan voor bijna 40 euro...Na het lezen van al deze klachten bang dat ik opgelicht ben...
02-04-2020 - Claire
Heb op de 28e een blouse besteld en toen wel meteen een bevestigingsmail gekregen. Vanaf dinsdag is het tracking nummer zichtbaar. Pakketje is in 'trans it' en wordt over twee dagen bezorgd. Ben heel benieuwd...


02-04-2020 - Maan
Orthopedische slippers besteld. Supergaaf, mooi voetbed. Was er ook in mijn maat (42). Toen ik ze na 4 weken thuis kreeg was het een grote teleurstelling. Ze lijken niets op het plaatje, puur plastic, niks orthopedisch aan. Retour doen is een drama want ik moet ze terugsturen naar China. Mensen bezint eer ge begint. Bestel niet bij Lisa Closet!!
02-04-2020 - Anoniem
Hallo allemaal, er klopt niks van deze site.. Als je nu op de website kijkt, heet de winkel Mely's Closet. M'n bestelling is overigens ook nog steeds niet binnen. Pure oplichting, wie doet nu zoiets?
03-04-2020 - Elly
Een paar sandalen besteld ruim 2 weken geleden. Afleverdatum verandert steeds. Sandalen zullen nooit komen. Wat kunnen we hier met elkaar aan doen?
03-04-2020 - Caroline
Op 16 maart blouse besteld, geen bevestigingsmail ontvangen, niks,....
Wel 30€ vd rekening gegaan
Dus pure oplichting!
Indien je betaald hebt met visa of MasterCard kan je een klacht indienen via mijnkaart.be
Als we dit allemaal samen kunnen doen geraken we mss terug aan ons geld!!!
04-04-2020 - jacqueline
blouse besteld 27 maart krijgt geen antwoord niets ontvangen oplichters
05-04-2020 - Corina
Ik heb hier ook 2 jurken besteld via link op facebook,
Wel een ordernr gekregen en track en trace nummer.
Ben benieuwd of ik iets krijg. Worden steeds gehaaider...
05-04-2020 - Jeannine
Op 18.03.2020 n op 19.03.2020 bestelde mijn echtgenote verschillende goederen bij Lisas Closet. Er werden dubbele bestellingen geregistreerd en verwerkt. Zij betaalde in het totaal 189.94 € aan deze firma en ontving tot op heden niets. Dergelijke firma' maken het internet winkelen te schande en de oprecht webwinkels zouden hierop heftig moeten reageren, maar ikzie niets. Internetwinkelen is op deze manier verdacht en oplichters kunnen hun vrije gang gaan. (Bijlage)
05-04-2020 - Annelies
Via advertentie op facebook verleid..Verschillende goederen besteld.. geen besteloverzicht gekregen... waarschijnlijk opgelicht....
Beweren dat ik niets besteld hebt... naam van bedrijf is ook weer veranderd.
05-04-2020 - Marianne
Ik heb op 31 maart een jasje besteld via de advertentie van Facebook bij Lisa’s Closet (nu heet het in eens Mely’s style) maar tot op heden niks ontvangen ook geen bevestig wel is het bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Zoals ik lees naar jullie ervaringen zal ik helaas ook niets ontvangen.

Ik begrijp echter niet zo goed dat Facebook in zee gaan met oplichters. Als ik zelf iets van ons bedrijf wil promoten moet die aan zoveel eisen voldoen, niet alle foto’s mogen, teksten etc. Maar klaarblijkelijk wordt er niet checkt of het deugdelijke is. Echt jammer.
05-04-2020 - San
15 Maart iets besteld en betaald maar helaas tot op heden ook nog niets mogen ontvangen en dat gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren ben ik bang, zeker niet als ik zo alle andere berichten lees hier. Een harde les helaas.
06-04-2020 - Nico
12 maart wat besteld nooit meer wat gehoord. Misschien moeten we allemaal aangifte doen, alle kleine bedragen maken wel een groot bedrag.
06-04-2020 - onbekend
Vandaag bestelling (slippers Charlotte) ontvangen. Redelijk op tijd maar helaas, niet de juiste slippers. Die moeten dus terug. Benieuwd hoe het verder verloopt.
08-04-2020 - Janneke
Herkenbaar. Blouse besteld, betaald, e-mail met trackingnummer ontvangen, niets ontvangen. Half maart besteld. Advertentie via Facebook, ging er daarom vanuit dat het betrouwbare site was. Van geleerd dus.
08-04-2020 - Irene
Ook ik heb kleding besteld en betaald!
Natuurlijk net als de rest niks ontvangen.

Wij zijn inmiddels met zoveel..
Het gaat inmiddels om heel veel geld.

Moeten wij geen stappen ondernemen ?
08-04-2020 - Yvonne Bloemendaal
Helaas heb ik van tevoren de commentaren niet gelezen. Stom! Ik heb voor €40 een paar "Charlotte gezondheidssandalen" besteld. Toen het maar niet kwam ,heb ik gemaild, en kreeg direct antwoord dat het wel 16 weken kon duren. Inmiddels heb ik ze binnen na 1 maand. Wat een afschúwelijke plastic nepdingen. Ze líjken niet op de foto. Ik heb nog nooit zoiets lelijks gezien. En gezond voor je voeten zijn ze zéker niet. Koop dus niks bij dit flutbedrijf dat inmiddels van naam is veranderd......
08-04-2020 - Sonja
Helaas ben ik ook mijn €80 kwijt ... ik kreeg geen e mail binnen en dacht waar blijft mijn bestelling 😓 dus nu hier komen checken en zien dat het om oplichting gaat
08-04-2020 - Manon
Half maart besteld, ook niks ontvangen.
09-04-2020 - Bianca
Ik heb ook een blouse besteld half maart. Een mail gekregen dat het verstuurd was maar tot op heden nog geen bestelling ontvangen. Ik vrees ervoor!
09-04-2020 - emine gonen
Ook slippers besteld via facebook en oom verkeerde slippers gekregen. Terugsturen lijkt me niet slim, echt niet het idee dat ze mijn geld terug gaan storten.
09-04-2020 - Marjon
Blazer besteld bij lisascloset, na weken kwam hij binnen.
Heel blij totdat ik de blazer zag, totaal niet wat de foto weergaf en ook nog een te klein (mt.xxxl)
Vreemde pasvorm.
Nu mail gestuurd of ik hem kan retourneren, masr nog niet gehoord.
Ben benieuwd of ik naar mijn € 36.op kan fluiten.
09-04-2020 - Ma Dalton
Ik heb helaas ook besteld. Heb wel een bevestigings mail gekregen maar nog geen jas...delivery saus staat nu op 9. Maar wat mij opviel er staat landcode CN-NL...dus komt uit China
10-04-2020 - Betje
Ongeveer 3 weken geleden "gezondheidsslippers" besteld. Ik heb 2x een mail ontvangen. Gisteren werden ze zowaar geleverd. Wat een deceptie...ze zien er totaal anders uit en het is gewoon plastic!!!! €35 betaald en de waarde is €7. Dus mensen, bestel hier niets!!!!! (Bijlage)
10-04-2020 - A nna
Begin maart 2 blouses en en blazer besteld. Wel een bevestiging gekregen maar tot op dit moment nog niets gekregen. Ben ook bang mijn 133, euro kwijt ben 😢
12-04-2020 - Elly
Sandalen Charlotte inmiddels binnen. Goedkope Chinese rommel. Lijken totaal niet op de sandalen die ik besteld had
12-04-2020 - Leoni
Hier er ook ingetrapt en betaald en niks geleverd gekregen. Zelf aangifte gedaan via internet bij politie. Misschien goed als een ieder die doet zodat we samen misschien iets sterker staan en ze gestopt wordt/worden?
13-04-2020 - Marjan
29 maart 2 jurkjes besteld. In mijn mailbox werd 20 % korting aangeboden, ik dacht, mooie deal. Nooit een bevestiging gekregen. Nu, 15 dagen later nog niets ontvangen. Nu hier terecht gekomen...
14-04-2020 - Esthet
eind maart blouse besteld , niet binnen gekregen .ook via facebook site gevonden en beteld .
14-04-2020 - Joyce
Bestel hier niet! Heet nu Melys Closet. Bestelling is onwijs lang onderweg, als je geluk hebt 30 dagen en anders kan het 16 weken duren. Klantenservice stuurt vreemde standaard teksten en is totaal niet vriendelijk. De blouse is van slechte kwaliteit, kapot en lijkt absoluut niet op de foto.
14-04-2020 - Leoni
12 maart bestelling gedaan en tot op heden niks geleverd gekregen. 12 April online aangifte gedaan bij de politie. Blijkbaar hebben deze gelijk een mail gestuurd naar Lisa's closet/millie. Vlak na mijn online aangifte kreeg ik mail van Lisas closet dat ik contact had gezocht met politie en ze zsm geld zouden retourneren. Nooit verwacht maar vandaag ( binnen 3 dagen) aankoopbedrag teruggekregen!!!
Dus voor een ieder, doe online aangifte!!!!!
15-04-2020 - mw de wit
ik heb een bestelling gedaan bij jullie maar is nog steeds niet binnen is 31-03-2020 besteld.
slippers
kenmerk 0020003032006938
15-04-2020 - Jannie
23 maart blouse bestelling niets ontvangen.
Op het tracknummer staat dat hij verzonden is.
16-04-2020 - Joyce
Het helpt om aan te geven dat je aangifte gaat doen. Ik heb inmiddels m’n geld terug.
16-04-2020 - Marjan
Heb ze een mail gestuurd (o.v.v. ordernummer) dat ik mijn geld terug wil. Dat ik me anders genoodzaakt zou zien om aangifte te doen. Geld stond binnen 24 uur op mijn rekening!
19-04-2020 - Anke Dirven
Heb op 30 maart jl. blouse besteld, maar tot op heden niets ontvangen!
Ben gewaarschuwd!
19-04-2020 - Krak
Jurk besteld 25 03 2020 bij Lisa.s Closet
Betaald 29.99 via bank overschrijving
Bericht gekregen was na een dag verdwenen
Ordernummer 8023004
Tot op heden nog niets ontvangen
Ben ook bang dat ik opgelicht ben
20-04-2020 - Anna
Mail sturen met vermelding dat je direct je geld terug wilt anders politie in zal schakelen, ordernummer en data vermelden. En binnen 2 dagen je geld terug!
Sterkte
20-04-2020 - Margaret
Half maart ook een blouse besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen. Advertentie ook op Facebook gezien. Waardeloos 😡
20-04-2020 - Jetta
Ik heb 12 maart een jasje besteld en kreeg keurig mail en later nog een mail met track en trace nummer. Deze kon ik volgen tot in Nederland en nu is de track en trace niet meer zichtbaar. Mijn jasje zou dus in Nederland moeten zijn. Ik heb per mail vandaag contact gehad en krijg steeds hetzelfde antwoord dat pakket onderweg is en zij hier niet verantwoordelijk voor zijn. Na 16 weken krijg je je geld terug. Ben benieuwd of jasje nog komt.
20-04-2020 - Jolanda
Geld terug gekregen!
Nadat ik zaterdag 18 april, een mail heb gestuurd dat ik vandaag, 20 april, aangifte bij de politie zou doen als ze mijn geld niet terug storten kreeg ik onmiddellijk een mail waarin staat dat het geld terug gestort wordt. Vandaag 20 april heb ik mijn geld ontvangen.
20-04-2020 - Anke Dirven
Heb gisteren een mail gestuurd en gedreigd met aangifte vanwege internetoplichting en kreeg meteen bericht dat het geld teruggestort werd. Stond vanmorgen al op de rekening! En wat schetst mijn verbazing? Zojuist kwam DHL de blouse bezorgen vanuit China, zag er werkelijk niet uit, totaal anders dan ik had besteld maar toch.....haha...kortom: Mailen en dreigen helpt!
20-04-2020 - Yoeri
Hier hetzelfde verhaal. Blouse besteld en nooit een bevestiging gehad. Besteld en betaald op 1 april.
Ik kreeg wel een reactie op mijn mail ( zie onderstaande). Maar ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil hebben en anders de politie inschakel. Zo jammer dit!!

Het spijt ons, maar als de goederen eenmaal zijn verzonden hebben wij geen invloed meer op de levertijd.
De verzending van alle producten duurt tussen de 10 en 20 werkdagen.
In zeldzame uitzonderlijke gevallen (minder dan 1%) is de levertijd tot 16 weken, indien u de goederen nog niet ontvangen heeft 30 dagen na de bestelling, neem dan nogmaals contact met ons op ter ondersteuning, wij zullen ons best doen om een oplossing voor u te vinden.
20-04-2020 - Janneke
Heb hier eerder vermeld dat ik niets ontvangen had. Inmiddels wel, na 6 weken. Blouse valt me niet tegen na alle berichten hierboven. Mooi is anders.
21-04-2020 - Louise
Ik heb 1 april een jasje besteld ook niks ontvangen wel 35 euro betaald.
21-04-2020 - IVDA
Na 2 maanden heb ik mijn blouse ontvangen. Na het lezen van bovenstaande berichten was ik ongerust. Heb hen gisteren een mail gestuurd met de boodschap dat ik klacht zou indienen maar dat ik hun eerst de kans wilde geven om te reageren. Ik kreeg onmiddellijk een vrij botte mail terug, dat ik akkoord was gegaan met de voorwaarden. Toeval of niet, vandaag heb ik de blouse dus ontvangen.
Voor de prijs die ik betaald heb, 29 euro, best ok.
21-04-2020 - Angela
I have bought a blouse at the beginning of March. I have received the item yesterday..Well, the blouse has nothing to do with the one on the website! I have paid 30 euros and the quality is so bad! I have contacted the support for a return shipment and reimbursement..I have to pay the shipping costs to China and arrange everything! Ridiculous. Don't order from Lisa's Closet!
21-04-2020 - San
Ik heb afgelopen zondag ook een mail gestuurd (met o.a. het ordernummer) met de mededeling dat ik mijn geld terug wilde hebben en dat ik anders aangifte zou doen bij de politie. Vandaag heb ik het bedrag gelukkig teruggestort gekregen. Het heeft dus inderdaad echt zin om een mail te sturen.
22-04-2020 - Monique
Lederen bike jasje besteld. Heb het vandaag ontvangen maar is echt super dun plastic achtig materiaal. Zeker geen 32 euro waard.
Als ik het terug wil sturen moet ik eerst een aangetekende brief sturen a €.,, daarna het jasje met track and tracé terugsturen naar China (€18,40). Daarna nog een formulier invullen die meesturen met het pakket. Als het pakket ontvangen is in China krijg ik het bedrag teruggestort.
Echt een super klantvriendelijk retour beleid ☹️
22-04-2020 - Els
Ik had zes weken geleden twee jurken besteld .En kreeg ze gisteren binnen.Wat een afgang de stof van de jurk leek wel op tentzeil .En ze waren veel te klein.ik had gelijk een mail gestuurd dat ik ze terug wilde sturen en mijn geld terug wilde.Kreeg ik snel daarop een mail van hun dat ik een formulier in moest vullen voor het eindigen van contract.en dan zes weken ernaar zou ik mijn geld terug krijgen.
Maar ik dacht einde contract ik had alleen maar jurken besteld.Maar nu bij de reacties van jullie gekeken .dus heb ik een mail naar hun gestuurd dat ik mij geld terug wil hebben anders ga ik aangifte doen.Krijg net een mail terug dat hun dat geld hebben terug gestort.
Dus nu maar afwachten of het ook zo is.
Ik dacht dit gaat ik ook met jullie delen.allemaal veel succes ermee.
22-04-2020 - kath
Mij ook laten vangen. Had de sandalen Charlotte besteld. Gisteren ontvangen. Plastiek. Onmiddellijk mail gestuurd dat ik niet tevreden was en mijn geld terug wilde. Ermee gedreigd dat ik de politie zou inlichten. Mail ontvangen dat ze gingen terugbetalen. Vandaag staat het bedrag al terug op mijn rekening. De schoenen (brol) hebben ze niet teruggevraagd en stuur ik ook niet terug. Die gaan richting vuilbak. Dus ik zou iedereen aanraden. Reageer : vraag je geld terug en dreig
23-04-2020 - Anke Dirven
Kennelijk hebben ze zoveel geld teruggestort dat de prijs van de blouse nu flink is verhoogd! Niet normaal meer, wat een stelletje hufters! (Bijlage)
23-04-2020 - Els
Ik heb vanmorgen mij geld terug gestort gekregen na gisteren een dreig mail te hebben gestuurd .Weer een ervaring rijker en ik doe het nooit meer
24-04-2020 - Ellie
Ook ik heb een jurk en vest besteld en nooit iets ontvangen,ik heb een mailtje gestuurd en dan krijg je als antwoord dat je over 30 dagen nog maar eens moet mailen
24-04-2020 - Anke Dirven
Het lijkt erop dat een klein gedeelte van de gedupeerden hun geld wel terugkrijgt maar een groot gedeelte ook niet, daar moeten ze het van hebben, mijn advies: doe in elk geval aangifte bij de politie, want pas bij meerdere meldingen gaat de politie actie ondernemen!
24-04-2020 - Karin
Nooit iets bestellen.
Na een maand had ik mijn blouse binnen gekregen. Totaal een andere kleur dan op de foto stond en het materiaal was super dun. Dus toen ik hem wou aantrekken zat er al een scheur in.
Kreeg reactie dat ik dan een brief moest sturen en het artikel retour naar China. Dat ga ik niet doen natuurlijk, de blouse kost 25,00, als ik nu op supert-shop kijk staat er een prijs van 60,00. Grote oplichting!!!!
24-04-2020 - Anke Dirven
MASSAAL politie-aangifte doen!
26-04-2020 - awff
Ik heb ook bestelling geplaatst en na 3 weken 2 van de 6 jurkjes ontvangen. De stof is waardeloos en raar model.Ze mogen volgens de voorwaarden waarvoor je blijkbaar tekent bij bestellen er 16 weken over doen om te versturen. Cancellen van de order is niet mogelijk. Pas na het ontvangen van de goederen kan je ze terugsturen naar China!! en dan ontvang je na 10 weken je geld terug. Zie hier een kopie van de orderbevestiging van Lisa's closet en de reactie van de klantenservice van Mely's style als je de order wil cancellen:

Meld de advertenties van Lisa's closet en Mely's style bij Facebook als oplichting. Als iedereen dit doet dan zorgt FB ervoor dat ze niet meer te zien zijn. (Bijlage)
27-04-2020 - Tessa
Ik lees net deze reacties na het slechte gevoel deze bestelling. Half maart besteld, nog niks ontvangen.
Waar kunnen we klacht indienen?
Bedankt.
27-04-2020 - Hanna
18 maart eea besteld via Facebook. Niets ontvangen..
Meerdere keren gemaild, kreeg standaard mail terug over akkoord gaan met voorwaarden en levering van soms wel 16 weken.
Nadat ik hier las over ‘dreigen’ met online aangifte doen, wederom afgelopen weekend gemaild. Kreeg mail terug (weer van een ander mailadres, eerst was het Lisa’s closet, daarna mail vanuit Mely’s style en nu Super trend), dat het bedrag terug gestort is met daaronder wat ik besteld heb.
Zie het nog niet staan op mijn rekening, maar misschien morgen ivm weekend/feestdag.
Ben benieuwd!
27-04-2020 - Anke Dirven
Massaal aangifte doen! Zie onder de reviews het woordje 'politie'
in rode letters !
27-04-2020 - Maureen
Niet bestellen en trap er niet in! Ik heb mijn blouse binnengekregen. Lijkt absoluut niet wat ik besteld heb n.a.v. de foto. Goedkope troep, de draden hangen eraan. Nog geen € 5,00 waard. En ook nog eens veel te klein nadat ik een maat groter heb besteld.
Om te retourneren moet je een contract opzeggen? Brief of mail sturen met reden van retourneren en dan ook nog eens minimaal € 25 betalen om je pakketje naar China terug te sturen...... Oplichters zijn het! Niet doen!
29-04-2020 - Tries
Jasje besteld van 40 euro heb hem wel binnen gekregen maar het is een heel dun plastic jasje 😂 mijn moeder heeft dezelfde en net zo verschrikkelijk eeen vuilnis zak is nog mooier 😂
30-04-2020 - Dick
op 15 maart een bestelling geplaatst, 16 april een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, antwoord: kan tot 12 weken duren. als ik bovenstaande berichten lees vrees ik het ergste.
- gezamenlijke actie ondernemen
- heeft iemand een adres van dit "bedrijf" ?
30-04-2020 - Kim D
Nou, na 38 dagen was ik toch maar eens benieuwd of de webshop misschien een oplichterij was. Mn pakketje is wel in Amsterdam staat er bij de track en trace. Ik ben er bang voor.... Zo stom dat ik niet eerder heb gecheckt. Als ze op mijn nette mail niet antwoorden, stuur ik ze na een week ook een dreigmail over de politie en dat ik mijn geld terug wil.
30-04-2020 - Anke Dirven
Zie in rood onder al deze meldingen “politie” . Klik hierop om aangifte te doen! Dit soort oplichters moet stoppen!
01-05-2020 - Francien van Dongen
Ook ik heb bij Lisacloset 2 jurkjes gekocht, net
binnen na weken wachten.
Ik wil ze retour sturen maar ik zou niet weten hoe? (Bijlage)
01-05-2020 - Eveline
Ik had ook een leuke blouse besteld, het is wel aangekomen maar slechte kwaliteit, ik had gevraagd of ik het kon retourneren. Dat kan maar het moet naar China verstuurd worden, dat kost net zoveel aan verzendkosten als dat de blouse kostte (30 euro)
Helaas ben ik er ook ingetrapt
02-05-2020 - Hanneke
zelfde als hier boven bestelling gedaan lang gewacht kreeg wel mails waar het pakketje was. nu moet ik terugsturen naar china kost mij 32,00 euro schand
02-05-2020 - Marieke
Gezien op Facebook. In maart 2 jasjes besteld. Vandaag (2 mei) ontvangen. Bevestiging via Lisa’s Closet. Rook pas echt onraad toen ik een track and trace uit China kreeg van Mely’s Style. Kwaliteit is echt slecht helaas..
Prijs was ook zo dat je niet gelijk zou verwachten daT het echt zoooo slecht spul zou zijn...
Normaal check ik alles maar nu dus een keer niet... 😔 (Bijlage)
04-05-2020 - RNW
Ik heb ook een grijze blazer besteld. Na lang wachten eindelijk ontvangen. De kleur en het stof zijn afschuwelijk en de blazer mag de naam blazer echt niet hebben, een vod is het. Direct een mail teruggestuurd dat het schandalig is dat ze zo iets durven te leveren, dat ik gelezen heb dat ik niet de enige ben die besodemietert is en tevens erin gezet dat ik politieaangifte ga doen en een melding bij Kassa/Radar als ik niet heel snel mijn geld terug gestort krijg. Een uur later kreeg ik een mail terug dat het teruggestort zou worden en twee dagen later stond het echt op mijn rekening. Dus tip: mail sturen dat je aangifte gaat doen bij de politie en melding bij Kassa/Radar.
04-05-2020 - Marieke
Ter aanvulling op mijn eerder bericht van 2 mei.. ik had Lisa’s Closet en Mely’s Style gemaild dat ik mijn geld terug wilde. Waarop ik een mail kreeg van Super Trend dat ik kon retourneren naar China (€30 kost dat). Vandaag gemaild dat ik daar geen geld aan uit ging geven en dat nergens te zien was dat het uit China zou komen omdat ook de bankrekening een NL Rabo rekening was en dat ik me genoodzaakt voelde om toch aangifte te gaan doen en melding te maken bij instanties. Binnen een minuut een bevestiging van terugbetaling in de mail. Uiteraard heb ik aangifte gedaan...
04-05-2020 - Theo
een jasje besteld en gekregen maar zijn weer Chinezen en dus ook maten veel te klein vergeleken europese, wel geleverd.dus ,maar polyester meuk vooral, tsja
06-05-2020 - Anouk
Hier hetzelfde. Kreeg het product wel binnen, maar wat een vreselijke kwaliteit. Zo slecht heb ik het nog nooit gezien. Via de mail kreeg ik de uitgebreide en ingewikkelde instructie hoe het terug te sturen (tegen betaling). Dank voor de tip om terug te mailen dat ik aangifte ga doen. Het geld stond binnen een uur weer op mijn rekening. Dus laat het niet gaan, het is de moeite waard!
06-05-2020 - Natalie
Ook ik heb helaas wat besteld bij Lisa's Closet. Toen ik jullie reacties zag, heb ik ook een mail gestuurd met het bericht dat ik genoodzaakt was om aangifte te doen en melding te maken bij instanties. Ook ik heb (in mijn ongewenste mail) een bevestiging gekregen dat het bedrag wordt terugbetaald. Ben heel benieuwd wanneer het op mijn rekening staat. Bedankt voor jullie reacties en tips!!!
06-05-2020 - Dick
Na lang wachten en twee mail wisselingen met Lisa’s closet eindelijk mijn bestelde Jack ontvangen.
En ja wat aan de kleine kant.
Ik beschouw het maar als een leermoment, niet meer bestellen bij zulke webshops
06-05-2020 - Theo
Reactie op 6 mei,
Ze ook gemailed op aanraden vorige reactie en vandaag geld terug op rekening.
Dank aan de aangever, grt
12-05-2020 - Diana
Bedrijf heet inmiddels TREND SPRING / STELI-T-NL.
Zelfde opmaak, zelfde kleding, zelfde teksten.
Wees gewaarschuwd!
13-05-2020 - Nono
Vandaag bericht gestuurd
Met verdenking van oplichting
Wilden eerst 20% vergoeden
Eisde minimasl 50 %
Heb toezegging van 50,%
Ben benieuwd.
Is dan in iedergevalmeer als niets
08-06-2020 - Margit de Graaf
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een blaser besteld.
Nu gisteren eindelijk ontvangen, maar was een troep zeg.
Het lijkt wel een badjas, en de kwaliteit is om te huilen.
Ik ga vanavond een mail sturen dat ik ook het geld terug wil.
Ook via Deal Blue NL en het was toch iets van 34,99 zonde van het geld.
12-07-2020 - Petra Kleinnibbelink
Heb 15 maart besteld en nu 12 juli nog niks ontvangen, zal ook wel niet meer komen. Als ik mijn geld terug wil hebben, krijg ik een standaard antwoord met de levertijden. Het is nu 17 wkn geleden, belachelijke levertijden en veel te duur.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?