Kitchen Restyle, Oplichting, na betaling geen levering
Gemelde gegevens (Oplichting, na betaling geen levering)
Omschrijving van de melding:
In november 2019 is, na drie maanden uitstel omdat in augustus de keukenonderdelen van de laadklep gevallen zouden zijn, een deel van mijn keuken door Kitchen Restyle gemonteerd. Sindsdien wacht ik op berichten van dit bedrijf om de zaak af te komen maken. Per telefoon krijg ik de verantwoordelijke persoon (Lodewijk Oppenhuis, eigenaar) niet te pakken en op mijn vele mailtjes is door hem slechts één keer inhoudelijk gereageerd. Zijn oplossing: "ik wacht de foto’s even af, daarna plan ik een afspraak in om persoonlijk de situatie op te nemen. Na het bezoek maken we een plan van aanpak om het in 1x goed op te lossen."
De foto´s zijn al weken geleden opgestuurd, maar van de heer Oppenhuis heb ik niks meer vernomen.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Wybrand van Ellen