KPN, Phishing + Scam
Gemelde gegevens (Phishing + Scam)
Omschrijving van de melding:
Automatische incasso mislukt!
G
Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste KPN factuur niet is gelukt.
Doordat bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u handmatig te betalen.
Voorkom afsluiting van uw abonnement
Uw KPN abonnement wordt afgesloten op 25 maart 2020 indien het bedrag van €69,80 niet voor 25 maart is betaald.
Informatieachterstand overzicht
Als u gebruik wilt blijven maken van uw KPN abonnement moet uw rekening van €69,80 overboeken naar ons rekeningnummer.
Rekeningnummer: DE51 1001 1001 2622 6529 83 op naam van: KPN Planet
Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van €65,- indien het niet voor 25 maart is voldaan.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw KPN abonnement kan worden geblokkeerd.
Blijf verbonden.
Namens alle medewerkers,
KPN. Het netwerk van Nederland.
Geeft deze e-mail voldoende informatie?
MijnKPN
Over ons
Klantenservice
Voorwaarden
Privacy
Uitschrijven
Planet B.V. - Postbus 25180 - 3004 HC Rotterdam - KvKnr. 26624705
Reacties (3)
18-03-2020 -