Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Kpn, Afpersing oplichting


Gemelde gegevens (Afpersing oplichting)

Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Afpersing oplichting
Gebruikte methode:
Email
Bedrijfsnaam:
Kpn
Land:
Nederland
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
DE771001100126212814
DE77 1001 1001 2621 2814
Gebruikersnaam:
Kpn
Bedrag:
€ 78,22
Betaalmethode:
Bank overschrijving

Omschrijving van de melding:

Oplichting via mail en misbruik van kpn maken dit kan egt niet mijn moeder is 70 en zij snapte dat egt niet zorg dat dit niet bij anderen ouderen terecht komt en haal deze uit de lucht


Deel deze melding





Reacties (3)


13-03-2020 - Erik Dekker
Geachte klant,

Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste KPN factuur niet is gelukt.
Doordat dit bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u handmatig te betalen.

Voorkom afsluiting van uw abonnement
Uw KPN abonnement wordt afgesloten op: 20 maart 2020 indien het bedrag van €78,22 niet voor 20 maart is betaald.

Informatieachterstand overzicht
Als u gebruik wilt blijven maken van uw KPN abonnement moet uw rekening van €78,22 voldoen via ons rekeningnummer.

Rekeningnummer: DE77 1001 1001 2621 2814 20 - ter name van: KPN N.V.

Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van €119,- indien het niet voor 20 maart is voldaan.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw KPN abonnement kan worden geblokkeerd.

Heeft u een vraag?

Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden hier.

Met vriendelijke groet,

Anthony de Blok
Directeur Klantenservice
13-03-2020 - Anoniem
Ik kreeg hem ook vandaag. Viel voor het eerst bijna voor een nep e-mail. (Bijlage)
16-03-2020 - Cher
--



Geachte klant,

Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste KPN factuur niet is gelukt.
Doordat dit bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u handmatig te betalen.

Voorkom afsluiting van uw abonnement
Uw KPN abonnement wordt afgesloten op: 20 maart 2020 indien het bedrag van €78,22 niet voor 20 maart is betaald.

Informatieachterstand overzicht
Als u gebruik wilt blijven maken van uw KPN abonnement moet uw rekening van €78,22 voldoen via ons rekeningnummer.

Rekeningnummer: DE77 1001 1001 2621 2814 20 - ter name van: KPN N.V.

Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van €119,- indien het niet voor 20 maart is voldaan.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw KPN abonnement kan worden geblokkeerd.

Heeft u een vraag?

Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden hier.

Met vriendelijke groet,

Anthony de Blok
Directeur Klantenservice




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?