T-Mobile N.V., Afpersing betalen 72 uur
Gemelde gegevens (Afpersing betalen 72 uur)
Omschrijving van de melding:
Uw betalingstermijn is verstreken
Automatische incasso mislukt
Geachte klant,
U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde T-Mobile diensten niet automatisch van uw rekening kan worden geincasseerd. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van € 69,73 euro alsnog aan ons over te maken.
Mochten wij uw betaling niet binnen de door ons gestelde termijn van u ontvangen, zal uw T-Mobile aansluiting op non/actief worden gesteld en zal de vordering als incasso behandeld worden.
De daarbij behorende kosten komen geheel voor u rekening. Wij zijn dan genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan Bos Incasso.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig voldoen.
U kunt het openstaande bedrag van €69,73 euro overmaken naar ons rekeningnummer:
DE87 1001 1001 2629 9960 11 ten name van ”T-Mobile”.
Als u niet zelf betaalt, dan kunt u deze e-mail doorsturen naar de persoon of instantie die het openstaande bedrag dient te betalen. Wij verzoeken u dit bedrag binnen 2 werkdagen te betalen om verdere blokkades en verhogingen te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Richard ten Hage
Directeur T-Mobile N.V.
Reacties (6)
06-03-2020 -
Groet, Dianne
groet, Maria
Heb ook al melding gemaakt bij T-mobile en scarlet.be