Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

T-Mobile N.V., Afpersing betalen 72 uur


Gemelde gegevens (Afpersing betalen 72 uur)

Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Afpersing betalen 72 uur
Gebruikte methode:
Automatische incasso
Bedrijfsnaam:
T-Mobile N.V.
Naam:
Richard ten Hage Directeur T-Mobile N.V.
E-mailadres:
Rekeningnummer / IBAN:
DE87100110012629996011
DE87 1001 1001 2629 9960 11
Social Media Url:
Bedrag:
€ 69,73
Betaalmethode:
DE87 1001 1001 2629 9960 11

Omschrijving van de melding:




Uw betalingstermijn is verstreken


Automatische incasso mislukt

Geachte klant,

U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde T-Mobile diensten niet automatisch van uw rekening kan worden geincasseerd. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van € 69,73 euro alsnog aan ons over te maken.
Mochten wij uw betaling niet binnen de door ons gestelde termijn van u ontvangen, zal uw T-Mobile aansluiting op non/actief worden gesteld en zal de vordering als incasso behandeld worden.
De daarbij behorende kosten komen geheel voor u rekening. Wij zijn dan genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan Bos Incasso.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig voldoen.

U kunt het openstaande bedrag van €69,73 euro overmaken naar ons rekeningnummer:
DE87 1001 1001 2629 9960 11 ten name van ”T-Mobile”.
Als u niet zelf betaalt, dan kunt u deze e-mail doorsturen naar de persoon of instantie die het openstaande bedrag dient te betalen. Wij verzoeken u dit bedrag binnen 2 werkdagen te betalen om verdere blokkades en verhogingen te voorkomen.

Met vriendelijke groet,


Richard ten Hage
Directeur T-Mobile N.V.


Deel deze melding





Reacties (6)


06-03-2020 - Dianne
Ik heb een soortgelijke email gehad met een bedrag van €68,44,-.

Groet, Dianne
06-03-2020 - Maria
Ook ik had vanmorgen dezelfde email met hetzelfde bedrag.

groet, Maria
06-03-2020 - Loes
Afgelopen nacht deze mail ontvangen. Via het rekeningnummer kwam ik hier op deze pagina terecht. Ik heb automatische incasso en daarnaast kan ik niet buiten mijn bundel gaan. Hij sluit internet dan af en ik moet een extra bundel kopen. (Bijlage)
06-03-2020 - Baukje
Ook ik kreeg vannacht rond 02.00 uur mail. Terwijl ik geen klant bent van t-mobile. (Bijlage)
06-03-2020 - Antoon
Vanmorgen zelfde email gehad. (Bijlage)
08-03-2020 - Dirk
Gisteren hetzelfde bericht gekregen van een ander email adres: [email protected]
Heb ook al melding gemaakt bij T-mobile en scarlet.be




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?