Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Slotenmaker Dijkveldt, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Telefonisch/ persoonlijk
Bedrijfsnaam:
Slotenmaker Dijkveldt
Naam:
Dijkveldt
Plaats:
Almelo
Land:
Nederland
Telefoon:
0851308787
Rekeningnummer / IBAN:
NL51ABNA0867168196
NL51 ABNA 0867 1681 96
Product:
Slot
Bedrag:
€ 120
Betaalmethode:
Bank overschrijving
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Op een zaterdag middag 15 Februari brak de sleutel af in het slot aan de buitenkant. Storing van de woningbouw gebeld want ik huur dit huis, maar niet in kontact kunnen komen dus via internet gezocht naar een slotenmaker omgeving noordwijkerhout, en kwam uit bij Dijkveldt 24/7, die zouden binnen 20 min er zijn. Na een uur wachten kwam een licht bruine Volkswagen aan gereden en er stapte een grote getinte man uit en had naar mijn weten bedrijfskleding met 24/7 op zijn jasje en hij had een koffer bij zich met gereedschap. Ik had hem vertelt dat de sleutel in het slot was afgebroken, en hij ging meteen aan het werk waar hij het slot eruit haalde en probeerde met klein gereedschap om het stukje sleutel eruit te halen. Hij was nog geen 5 min bezig waarop hij zei dat het hem niet lukte om het stukje sleutel eruit te halen. Hij gaf een optie om er een nieuw slot erin te zetten met een keurmerk..eentje van 5 sterren die rond de 350 euro zou kosten en één van 4 sterren van 250 euro en een van 3 sterren van 180 euro, mijn saldo was opdat moment nihil en zei dat ik 120 euro wilde uitbesteden voor een slot van 3 sterren. Waarop hij moest nadenken en een beslissing moest maken of hij daar mee akkoord ging met 120 euro. Hij zei dat dat wel goed was voor dat bedrag en ik zou het dan over moeten maken naar het opgegeven rekeningnummer zie bijlage. Ik wilde een factuur hebben maar die zou opgestuurd worden of via mail. Eenmaal het slot erin gezet te hebben en bij het weggaan heeft hij het oude slot meegenomen terwijl ik het slot wilde houden omdat dit een woonbouw huis is en het slot terug geven en moet worden. Vandaar ik ook een factuur wilden om langs de woningbouw te gaan om het bedrag van het nieuwe slot vergoed te krijgen. Heb meerdere malen in een week tijd gebeld naar het bedrijf maar eerst elke keer gezegd dat ik terug gebeld zou worden. Ik kreeg ook elke keer naar mijn mening de zelfde vrouw aan de lijn maar elke keer met een andere naam. Ik ben één keer terug gebeld door die man die het nieuwe slot erin heeft gezet, hij zei dat hij langs zou komen om het slot en factuur langs te brengen maar hij is never nooit langs geweest en hebben dus ook geen factuur in de brievenbus gekregen.ook geen mail in mijn spam gekregen. Ook mijn mailadres meerdere malen telefonisch door gegeven. Maar zij hebben gezegd dat de mail was verstuurd. Het laatste telefoongesprek hebben ze gezegd dat ze ons lastig vonden en hun de monteur gesproken te hebben en beweerd dat hij de factuur meteen al had afgegeven. Hierdoor hebben ze de telefoon erop gegeooid.


Deel deze melding





Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?