Sofa Hoes, Bestelling betaald maar niet geleverd
Gemelde gegevens (Bestelling betaald maar niet geleverd)
Omschrijving van de melding:
Heb op 26 januari 2020 hoes voor Stoel besteld en betaald via Ideal. Zou 9-15 werkdagen kunnen duren.
Op 17 februari mail gestuurd waar hoes blijft via [email protected] Enkele dagen later nog eens via contact op de site. Deze site is nu niet meer bereikbaar.
€- 19,95
SofaHoes.nl via "Payment Service Provider"
abnamro
SEPA iDEAL
IBAN: NL70RABO0115600000
BIC: RABONL2U
Naam: SofaHoes.nl via "Payment Service Provider"
Omschrijving: M6749111M16J9Z5J 0
020002892838705 ????sofahoes.nl
- #13490561908867
Kenmerk: 26-01-2020 11:52 002000
2892838705
Tegenrekening NL70 RABO 0115 6000 00
Reacties (3)
28-02-2020 -
Tot op heden hebben we nog steeds niets ontvangen. De levertermijn van 9 a 15 werkdagen is inmiddels verstreken. De site is ook offline gehaald.
E-mails verstuurd via contactformulier op de website, toen die er nog was. Daarna naar [email protected] en [email protected] maar geen reactie gekregen.
Hopend op een reactie dat ze gaan leveren of anders het betaald bedrag terugstorten.
Dan kom ik persoonlijk het geld terug halen.
Sofa hoes besteld op24 januari 2020 betaald aan bedrijf "Payment Service Provider". Via Ideal Rabobank €29,99
Tot nu toe niets ontvangen.
Graag mijn geld terug