Klopt helemaal. Ik heb een set van drie BH's besteld op 10 december 2019, betaald via Ideal en nooit geleverd gekregen. E-mails van de klantenservice worden niet beantwoord.
Terugstorten van het geld, ho maar. Terugzenden van ontvangen artikelen is nagenoeg uitgesloten. Zie de eenzijdige algemene voorwaarden. Erg vervelend en irritant. (
Bijlage)
Ik heb ook begin dit jaar een set BH Comfort besteld. nog niks ontvangen, en ik krijg ook totaal geen antwoorden.
Dat ze via Ali Express binnen komen was ik niet van op de hoogte.
Op BHComfort.nl kocht ik drie beugelloze beha's voor dertig euro. De lovende kritieken logen er niet om en ik heb altijd last van beha's, dus ik wilde dat weleens proberen. Twee weken later kreeg ik een envelop uit China, met daarin een ondoorzichtige ziplocked bag met een verzegeling: "Please note. If this seal is broken, items can't be returned." Ik had toen natuurlijk al nattigheid moeten voelen, maar ik heb het zakje toch geopend. Er zaten inderdaad drie beha's in, maar ze zijn me veel te klein. BHComfort wil geopende verpakkingen niet terugnemen volgens de algemene voorwaarden. Lekkere truc zo. Ik voel me behoorlijk opgelicht. En helaas ben ik niet de enige, als ik de meldingen hier en op trustpilot nu zie. Het ergste vind ik dat ik m'n moeder ook op de site heb gewezen en zij heeft er vijf gekocht :(
Ook ik ben er dus ingetrapt. Wel betaald maar niks ontvangen 😡😡
Toevallig afgelopen week 2 setjes via Facebook besteld. ook een track en trace code ontvangen, ik kan hier dus naar fluiten.