Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Zarendo, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Internet
Bedrijfsnaam:
Zarendo
Bedrag:
€ 30,95
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

In oktober product besteld. Na weken wachten en contact zou product op verkeerde adres bezorgd zijn....? Uiteindelijk in december overeengekomen dat ik geld zou terugkrijgen. Mail met terugstortingsgegevens gekregen. Tot op heden geen geld terug gestort gekregen . Weer mailcontact gezocht. Antwoord dat het pakket????? zo snel mogelijk opgestuurd zou worden. .
Wat is er te doen tegen deze oplichters?


Deel deze melding





Reacties (9)


19-01-2020 - ieo
Beste Leo ,

Onze excuses voor de late reactie.

Eerder hebben wij u gevraagd nog 1 week af te wachten, waarvoor wij u dank zeggen.

Wij hebben uw pakket getraceerd en zien dat de tracking bijgewerkt is op:

t.17track.net 2019-12-24 20:34
Zhengzhou, afgeleverd in het luchtvervoer

Het zal dus daardoor nog maximaal 1 week duren voor u het pakket ontvangt.
Wij snappen dat dit heel erg vervelend overkomt gezien dit uw eerste bestelling bij ons is.

Nogmaals onze welgemeende excuses.

Met vriendelijke groet,
Vanessa
TeamZarendo.nl
19-01-2020 - Francesca
Goedenavond,

Hier hetzelfde verhaal. Jullie hebben de boel opgelicht. Wij wachten al vanaf november op ons scheerapparaat van Eur 39.95. Jullie reageren nergens meer op? Ga juridische stappen ondernemen!
21-01-2020 - Pim
Hallo
Begin december ook een scheerapparaat besteld bij zarendo Tot op heden ook nog niks ontvangen. Het kan wel iets vertraagd zijn door de feestdagen maar dit duurt wel heel erg lang.
22-01-2020 - Michael
Ik wacht nog heel even op mijn bestelling anders toch even laten zoeken waar de mail vandaan mag komen! (Bijlage)
22-01-2020 - Bennie
Ook ik heb op 1 december 2019 een S haver besteld en 39,95 euro overgemaakt naar Zarendo.

Tot op heden nog niets ontvangen, via mail contact gehad met reactie Vanessa. Het product is onderweg vanuit China met de plane.
Gewoon oplichting, ze reageren niet meer en gaan ook niet meer leveren.
Dus OPGELICHT!!
23-01-2020 - sietse pera
heb een shaver bij zarendo gekocht op 2 dec tot op heden niets ontvangen ook geen mail meer
23-01-2020 - Ap Huizing
Scheerapparaat 2 januari besteld en ik heb hem vandaag gekregen
23-01-2020 - Heleen
Bij ons idem dito. Easyshave besteld op 24-11-2019 en betaald.
Is nog altijd onderweg, van China naar Japan naar Barcelona en retour. Website van Zarendo alsmede facebookpagina uit de lucht. Was kado voor mijn schoonzoon (jarig in december). Waardeloos.
25-01-2020 - Pim
Uiteindelijk het scheerapparaat toch nog ontvangen.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?