Dotela/chakalakaboutique, Oplichting
Melding gemaakt door:
Yvonne Sijmons
Datum:
16-01-2020
Gemelde gegevens (Oplichting)
Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Advertentie
Naam:
Dotela/chakalakaboutique
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Gebruikersnaam:
Raffaela Wolf 1
Product:
Jas
Bedrag:
€ 34,99
Betaalmethode:
IDeal
Omschrijving van de melding:
Jas besteld via een website maar jammer genoeg niets ontvangen.Mail gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten maar geen reactie
Deel deze melding
Reacties (4)
16-01-2020 -
Hetty
Ik heb op 2 december een jas besteld en niets ontvangen. Ik begrijp niet dat de Rabobank met dit soort oplichters zaken doet.
16-01-2020 -
T klapa
Jas besteld via een website maar jammer genoeg niets ontvangen.Mail gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten maar geen reactie (
Bijlage)
18-01-2020 -
Felida
Jas op 3 januari gekocht, geen track- en trace nummer gekregen, ook geen reactie op emails en de jas is nogsteeds niet aangekomen!
11-02-2020 -
van der Dussen
Heb in december 2 jassen in de maten M en L
Besteld. Nog steeds niets ontvangen en geen reactie op mails.
Reageer op deze melding
Herkent u de gegevens in deze melding en heeft u een soort gelijke ervaring gehad. Wij vernemen graag uw reactie
Vergeet niet om aangifte te doen bij de politie