Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Zarendo.nl, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Internet
Bedrijfsnaam:
Zarendo.nl

Omschrijving van de melding:

Product niet geleverd. Ging om een handige scheerkop. €39,95 betaald. Meerdere mailtjes gestuurd maar nooit één reactie van hun ontvangen. Maken nog wel steeds reclame op Instagram.


Misschien met een flinke groep op jacht gaan naar die oplichters? Halen we ons geld zelf wel terug.


Deel deze melding





Reacties (41)


16-01-2020 - Tonnnie Niessen
Ik stem voor. Op 23 november 39.95 overgemaakt en ik heb 2 nietszeggende reacties ontvangen. Internet gajes moet je aanpakken!
17-01-2020 - marcel
ik had een scheer apparaat besteld bij zarendo nl op 24 nov nooit iets onvangen ze reageren niet meer op mail ben dus ook opgelicht kan ze ook niet meer vinden
17-01-2020 - Brenda
Ik heb ook in November geld overgemaakt voor het scheerapparaat en heb 2x een antwoord gekregen dat ik geduld moet hebben. Nu krijg ik geen reactie meer. Kunnen we hier echt niets aan doen
18-01-2020 - Edwin
3x besteld en niks mogen ontvangen. Bij laatste contact werd gezegd binnen 10 dagen wordt het geleverd. (Bijlage)
18-01-2020 - Joop
Ook ik heb nog steeds niets ontvangen
HANGEN DIE GASTEN
WAAR KAN IK DIT IN GANG ZETTEN


18-01-2020 - Kristel
2 easyshave besteld op 4/12/2019 en tot vandaag nog niks ontvangen 1 mail gestuurd en toen schreven ze terug da dit binnen 10 dagen zou ontvangen we zijn ondertussen 3weken verder en nog niks terug mail gestuurd en krijgen zelfs geen reactie meer
20-01-2020 - Jan Willem
hier hetzelfde verhaal,apparaat besteld en betaald op 24 nov.2019 en niets ontvangen,wel 1 mailtje met daarin een excuus dat de levering vertraging heeft en dat het product verlaat word geleverd.
Mocht ik er achter komen wie hier achter zit dan mag je blij zijn dat ik je niet vind,zo wel dan hou rekening met een langere ziekenhuis afspraak dan een half uur gipskamer.
20-01-2020 - Piet
Ook ik heb een bestelling gedaan op 29-11-2019 En nog steeds niets ontvangen.
20-01-2020 - George van Kalken
Op 12/12/2019 scheerapparaat en extra scheerkop besteld. Nietszeggend mailtje omtrent vertraging.....maar helaas tot op heden niets ontvangen.
20-01-2020 - Henri
Op 26 november2019 besteld. 2x aangeboden voor luchttransport en daar blijft het bij jammer van ons geld maar ik denk idd oplichting. Laatste email van hun was wacht nog 10 dagen, 19 januari verlopen, is onderweg. Email daarvoor, ja echt heb een paar keer antwoord gekregen, als het er zaterdag, lees 11 januari, niet is gaan we een goede regeling met u regelen. Ik heb vandaag mijn geld teruggevraagd.
21-01-2020 - Angel
Ik heb op 5 december ook een easy shaver besteld van 39,95
Tot nu toe ook niks ontvangen (Bijlage)


21-01-2020 - Andy
Net hetzelfde probleem heb deze bestelling gedaan op 13 december 2019 na de verlooptijd heb ik al ettele mails gedaan en krijg ik helemaal geen antwoord meer

Ik denk dat ik het bedrag van 59,94 euro dat ik heb betaalt nooit meer zal terug zien

en nu vind je zelfs hun welbsite nergens meer terug maar wel ineens sarenza.nl wat verdacht veel op hun website lijkt (Bijlage)
21-01-2020 - Frans
Ook ik heb een Easyshave besteld op 29 november 2019, 17-12 een mail dat de levering was vertraagd. Op 3-1 zelf een mail gestuurd waar de bestelling bleef. Op 8-1-2020 antwoordt per mail van Zarendo gekregen dat de levering zeker zou komen binnen 10 dagen. 17-1 heb ik een mail verstuurd dat ik de bestelling niet heb ontvangen. De opdracht aan Zarendo gegeven om mij voor vrijdag 24-1 het geld terug te betalen op mijn bankrekeningnummer. Er bij vermeld dat als ik het geld op 24-1 niet ontvangen heb, dat ik aangifte zou doen bij de politie i.v.m. oplichting. Kunnen we dit niet melden bij TROS Opgelicht???
21-01-2020 - Jack
Voor mij geldt hetzelfde. Site uit de lucht. Reageren niet op mail. 39.95 weg. Zit al vanaf midden november te wachten.
21-01-2020 - Nino Luis
Ik heb op 5 december ook een easy shaver besteld van 39,95
Tot nu toe ook niks ontvangen
22-01-2020 - Richard van Hirtum
Op 29 november de scheerapparaat besteld en helaas nog steeds niets ontvangen.
Heb ze toen een keer gemaild en als reactie gehad dat door de feestdagen er een achterstand was.Nu zou dat evt kunnen dacht ik dus nog even gewacht.Daarna nog paar keer gemaiold maar geen reacxtie meer gehad.
Nu wil ik dus mijn geld terug a 39,95 want dit is zeker een grote oplichters bende
22-01-2020 - Frank
Ik heb op 17 november easy shave besteld en betaald. Niks ontvangen. Meerdere mailtjes hierover naar verkoper gestuurd. 1x antwoord dat ik geduld moest hebben. Daarna niks meer gehoord.

Inmiddels via politie.nl online aangifte gedaan van oplichting.

Raadzaam om zoveel mogelijk aangiftes binnen te laten krijgen. Hoe meer er zijn hoe sterker een eventuele zaak.


22-01-2020 - Mathieu
Ik had ook besteld op 23 november. Verschillende mails gedaan maar onduidelijke antwoorden. Alleen maar smoesjes. Tot vandaag plots B-Post aan de deur stond met mijn pakje.Oef opgelucht
22-01-2020 - Paul
Meerdere mailtjes gestuurd Reacties waren veel excuses en loze beloften Ik ga aangifte doen van een onrechtmatige daad BW cq art. 326 WVS Oplichting Laat het hierbij niet zitten
23-01-2020 - Bart Fransen
Ik heb in november een dergelijk scheerding besteld, maar nooit ontvangen. Heb nu mijn geld teruggevraagd. Paar keer geschreven. Het komt, zeiden ze. Helaas.
23-01-2020 - De Vits Hugo
Op 29-11-2019 easyshave besteld en betaald maar nog niets gekregen
heb al enkele mails gestuurd maar daar wordt niet op geantwoord.Ook niet op vraag om geld terug te storten.
23-01-2020 - Anthonie klein
Ja ik heb het zelfde probleem in dezember besteld en betaald 39.80 voor een
Easyhave nog steeds niets ontvangen heb wel 17-12-2019 nog e-mail gekregen dat het iets langerzou duren daar na niks meer
23-01-2020 - Ap Huizing
Ik heb op 2 januari besteld en ik heb hem vandaag gekregen 👍
25-01-2020 - Derk
6 december een Easyshave™ Waterproof Scheerkop × 1 en Easyshave™ × 1 totaal 58,46.
Dit is oplichting. opakken die gasten
25-01-2020 - andre rom
ook besteld niks gekregen ga afspraak maken bij politie ivm aangifte.
25-01-2020 - Jack
Ik had op 21- 1- 2020 een melding geplaatst over het scheerapparaat,. Het heeft lang geduurd maar ik heb hem vanochtend binnen gekregen. Ik wou de klacht verwijderen maar dit kan niet. Ben er blij mee.
25-01-2020 - Jan
Idem als andere reacties , besteld en niets ontvangen , wel mail gekregen met melding van vertraging maar tot dusver niets ontvangen ,
25-01-2020 - chris
Vandaag plotseling binnen gekregen. Ook in november besteld ,Allleen zat het hele pakket in elkaar gedrukt. Ik snap ook niet hoe ik de andere onderdelen erop moet zetten.
25-01-2020 - Dave
Ik heb vandaag het scheerapparaat ontvangen wat ik had besteld in november.
Ze hebben me meermaals excuus mailtjes gestuurd.
Er zit echter een stekker voor USA op en geen verloopstukken erbij.
Volgens mij verkopen ze een product in NL en moeten er dan NL stekkers bij zitten of op zijn minst verloopstukken.
25-01-2020 - Desiree
Zoals zovelen begin nov scheerapp besteld.. Mails gestuurd, geen reactie. En vandaag kwam de post met het scheerapparaat!! Dus ik ben ws 1 v/d weinige die wel de bestelling heeft gehad.
25-01-2020 - Leo Huijbens
In oktober de easy shave besteld en betaald....later kreeg ik een mail dat het langer ging duren....had inmiddels de moet op gegeven...maar na 3 maanden op 25 januari 2020 toch ontvangen ...dus een ieder hou de moet er in ...hij komt dus toch...
25-01-2020 - Anthonie klein
Hallo ik heb afgelopen week melding gemaakt over zarendo
Over dat scheerapparaat wat denk komt de post het vandaag brengen

Sorri zarendo
25-01-2020 - Salvatore
Ik ben er ook bij betrokken ik was blij toen ik de advertentie zag op 4 december 2019 besteldt en betaaldt voor een bedrag van 39 euro dat bedrag is van mijn rekening afgegaan had meerdere keren gemaailt ze zeiden van het duurt 10 tot 15 dagen op 16 january had ik terug gemailt maar ze reageren niet eens nu zijn we ondertussen 25 january 2020 heb nog steeds niet ontvangen waar kan ik klachten indinnen want dit kan echt niet !!
26-01-2020 - Harold van Seggelen
5 december besteld en wonder boven wonder heb ik er wel een binnen gekregen op 26 december. Alleen kwam dit pakket niet van "zarendo.nl"maar uit china met afz. wenzhong zhao uit china.
Mijn analyse is dat "zarendo"heel slim is geweest door een webwinkel te starten die een suc6 bleek te zijn, hij plaatste na onze bestellingen in china met onze adressen. zo strijkt hij per apparaat ongeveer 20 euro op!!
Alleen door de grote aanvragen in china kwam er een grote vertraging in het versturen van uit de chineese webwinkel.
Pakket was zwaar beschadigd maar gelukkig niet de inhoud.
Ik hoop dat iedereen er uiteindelijk een krijgt,
Gr. Harold (Bijlage)
29-01-2020 - Ronaldo
Heb ook een easyshaver vorig jaar besteld en tot de dag van heden niets ontvangen. Hun FB pagina is inmiddels ook weg. Het zijn een stelletje fraudeurs en oplichters.
30-01-2020 - Wimmie
Ik had de shaver besteld op 29- 11- 2019, meerdere keren gemaild en antwoord gehad dat het langer duurde door de feestdagen..
Vandaag 30 januari is het eindelijk geleverd dus misschien dat er bij meerdere mensen 1 deze dagen geleverd word..

Gr. Wimmie
31-01-2020 - Wendy
Ik heb op 5/12/19 ook 2 scheermachines besteld , dus 79,90 kwijt
Tot op heden nog steeds niets ontvangen ,😤 wel een mail in het Chinees , en tot 15/1/20 hebben ze via Messenger gereageerd , dat het vertraging opliep , na 15/1/20 zijn ze van de aardbol verdwenen . Moest er iemand hier iets aan kunnen doen hoor ik het graag (Bijlage)
01-02-2020 - jos Wesselink
2 december besteld en vandaag 1 februari ontvangen.
Groet JW
02-02-2020 - berrys
Dan blijf ik toch een klein beetje hopen, zelf besteld op 25 november maar na enkele reacties niets meer ontvangen.
Veel plezier ermee, en is het echt zo goed als ze beweren?
06-02-2020 - Yacine
Hier hetzelfde verhaal, in november mijn bestelling overgemaakt, tot op heden niks ontvangen...
11-02-2020 - Sjef Dekker
hallo mensen , ik heb het ook zo meegemaakt,in november besteld, en 3 mails terug gekregen, vervolgens 2x antwoordt gehad, daarna niets meer, ik heb ze gemaild dat ik ze op de hielen zat, en wat denk je een dag later had ik hem binnen, wel begin februari verpakking wel beschadigd, maar verders goed. maar het is zonde van je geld, zoveel bijzonders is het niet, en zeker niet voor die prijs, maar het blijven oplichters!!!




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?