Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Zarendo, Internet oplichting


Gemelde gegevens (Internet oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internet oplichting
Gebruikte methode:
Betaald maar niet geleverd
Bedrijfsnaam:
Zarendo
Naam:
Zarendo
Website / Webwinkel:
Product:
Easy shave
Bedrag:
€ 39,95
Betaalmethode:
Mastercard

Omschrijving van de melding:

Heb op 28 november besteld en nog niks gekregen en nergens een nummer of adres waar je naar kan bellen. Ik ga melding doen bij de politie.


Deel deze melding





Reacties (21)


10-01-2020 - Piet Kooistra
Op 15 November besteld en reactie gehad dat het wat langer duurt de levering. Ik geloof er niet meer in,want kan het tracking nummer niet meer nakijken, de site is uit de lucht.Ben letterlijk genaaid. (Bijlage)
11-01-2020 - Jan v Maren
Easyshave™ Waterproof Scheerkop besteld, aantal mails gehad, de laatste half december , dat er vertraging was, maar ook niks ontvangen.
Dus ja ook ik ben genaaid. (Bijlage)
11-01-2020 - Hekkelaan
Ook easy shave besteld bij zarendo 5 dec helaas geen reactie.
Geen reactie op mails dus 39,95 kwijt oplichters (Bijlage)
12-01-2020 - Dh OMJ Bijker
4decembe besteld en betaald maar tot heden niks ontvangen ook geen reactie op de mails die ik heb verstuurd schande is dit
12-01-2020 - bram
26-11 besteld en betaald, maar nog steeds niks ontvangen, Tussendoor een keer een mail dat het vertraagd was, volgens track&trace al tijden in china...
Via facebook een bericht gestuurd met de melding dat ik mijn geld terug wil.


12-01-2020 - biebauw patrick
op 27 november easy shave besteld nog steeds niets ontvangen.wel al enkele mails gehad dat het nog 10 dagen kan duren schandalig.
14-01-2020 - FMJ Molenaar
ik heb op 09-12-2019 een scheer apparaat besteld en betaald niet ontvangen bellen kan niet en op email wordt niet gereageerd
14-01-2020 - Wim
Heb het ook besteld en betaald niks gekregen was kerstcadeau kan er niks aan gebeuren ??
15-01-2020 - Sander
Bij mij hetzelfde,op mijn berichten wordt niet gereageerd.
Ben ook het geld kwijt ben ik bang.
16-01-2020 - OGHJ Roch
28-12-2019 besteld en betaald, tot op heden geen reactie nog levering.
16-01-2020 - Martin Vergaij
Begin December besteld en nu nog steeds niet . Ik heb via Messenger gemaild , maar kreeg geen antwoord. .Waarom doen ze hier niets aan ?


17-01-2020 - VERMAUT DANNY
van easy schave nog niets gezien , betaald in november , problemen met leverancier door zogezegd drukke periode
19-01-2020 - Rudy Scholte
22-11-2019 ook een easy shave besteld, in december een mailtje gekregen dat de bestelling vertraagd was , nu reageren ze nergens meer op, ik denk ook dat ik mijn geld kwijt ben, kan dit allrmaal zomaar?
19-01-2020 - Laura
Hetzelfde verhaal..op 2 dec de easyshave besteld, 1x mail gehad dat t vertraagd was ivm de feestdagen, zelf nog een x een mail gestuurd, antwoord gekregen dat t uiterlijk 10 jan binnen moest zijn. Via messenger bericht gestuurd en nog 3 mailtjes, er wordt nergens op gereageerd en vanaf vandaag is zarendo ook niet meer op fb te vinden .... We zijn genaaid!
20-01-2020 - Pascal Jonkers
Nou wat hadden we allemaal graag de easyshave willen ontvangen.
4 tientjes per persoon, dat loopt lekker op.
Hier hetzelfde verhaal, mijn T&T code blijft aangeven dat de laatste update van december nog steeds aan de orde is. Laatste bericht uit het "bedrijf" is dat hij er afgelopen zaterdag moest zijn, anders kwam er een andere oplossing. Uiteraard niks zaterdag en nu, na mail, wachten op een oplossing waarvan ik denk dat die er nooit gaat komen!
20-01-2020 - rvl
wacht al meer als een maand op de bestelling, nog steeds niet geleverd (Bijlage)
20-01-2020 - Robby
29/11-2019 easy shave besteld en betaald, 17/12-2019 mail van zarendo dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Vandaag maar weer eens een mail gestuurd, maar daar zal zeer waarschijnlijk geen reactie op komen. Facebook van zarendo is uit de lucht.
20-01-2020 - Pascal Houtman
Half november de easyshave besteld. Euro 39,95. 3 keer gemaild inmiddels. 2 keer excuses voor de vertraging gehad maar de 3e keer geen reactie meer gehad op mijn mail voor geldteruggave. Opgelicht. Dit moet toch niet mogelijk zijn. :(
20-01-2020 - Mohamed
Ik heb een scheer apparaat besteld rond 28 november 2019 en jeb meerdere emails gestuurd en elke keer ja onze exucces voor vertragingen wegens de feestdagen ik heb hem ruime tijd voor de feestdagen besteld en elke keer exuses we zijn gewoon genaaid het zijn vieze oplichting 1000 procent heb tot de dag van vandaag 20 januari 2020 nog steeds niks binnen hoop dat jullie vergift gaat worden vieze smerige honden dat jullie het zijn
22-01-2020 - R Heuvel
Op 22 november de easy shave besteld en betaald via mijn ing bank a euro- 39,95, bestelnummer en track en trace nummer heb ik.
Maar geen easy shave, Reactie gehad op mijn mail dat was het daarna niks meer vernomen.
Vraag mij af wat politie en justitie iets tegen kan doen indien iknaangifte doe
25-01-2020 - S meijer
Wil nu net 11.17, 25/01/20, aangeven dat ik ook niks geleverd kreeg, besteld in november. Nog geen 5 minuten geleden gaat de bel, en is ie geleverd.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?