Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Zarendo.nl, Product niet ontvangen


Gemelde gegevens (Product niet ontvangen)

Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Product niet ontvangen
Gebruikte methode:
Via internet/website zarendo
Bedrijfsnaam:
zarendo.nl
Website / Webwinkel:
Product:
Scheeraparaat
Bedrag:
€ 39,95
Betaalmethode:
Mastercard

Omschrijving van de melding:

18/11/2019 een scheerapparaat gekocht dat eigenlijk bedoeld was voor onder de kerstboom.
Herhaaldelijk op aangedrongen dat pakket niet geleverd werd.
Enkele malen antwoord gekregen dat de levering vertraagd was.
Sinds 2 weken geen respons meer op mijn mails na de vraag om mijn geld terug te storten.
Indien nodig kan ik het email verkeer doorsturen.


Deel deze melding





Reacties (6)


09-01-2020 - Dh OMJ Bijker
gaarne had ik geweten wanneer ik mijn Easy Shaver kan ontvangen daar ik al vanaf 4december heb online betaalt en tot heden nog niks heb ontvangen ook mijn mails worden niet beantwoord gaarne hierover een goed bericht
09-01-2020 - Henri
Hier ook nog niks ontvangen, 2x wel een reactie gehad per email, maar de derde gereageerd omdat ik niet blij was met het antwoord. Bestelling op 26 november gedaan en betaald, nog steeds niks en volgens track en trace gaat ie in china heen en weer en ligt nu al 2 weken op het vliegveld.
09-01-2020 - Marquerite Otter
Ik zit ook nog te wachten op de easy shaver, nu al 5 weken, 3 keer gemaild geen reactie.
Betaald via ideal en geld niet terug te krijgen, echt balen.
Is deze site dan toch nep?
09-01-2020 - Brian bermhard
Idem dito ,01-12-2019 besteld ,nog niet ontvangen,reageren niet op email en nergens vind je telefoon of adres?
10-01-2020 - vanelderen
Scheerapparaat toch eindelijk ontvangen na lang heel lang wachten
13-01-2020 - Sandra
Hier hetzelfde verhaal, 30-11 besteld en betaald, 19-12 mailverkeer gehad waar het apparaat bleef, ik kreeg als antwoord:

Pakket is 06-12 verstuurd de levertijd naar Nederland duurt 10-15 WERKdagen en naar België duurt 15-20 WERKdagen. Als je binnen 5 dagen na de maximale levertijd niets hebt ontvangen, neem dan opnieuw contact met ons op.,

dit heb ik gedaan maar krijg geen reactie meer.




Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?