Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

PEACH PIXIE, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Email
Bedrijfsnaam:
PEACH PIXIE
Naam:
Peach Pixie
Land:
Nederland
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

ik heb een mooie jas besteld en betaald bij PEACH PIXIE. tot nog toe niks ontvangen.
ik wist niet dat ik met oplichters te maken had tot ik ging googelen en dit tegenkwam. vind het
vreselijk jammer.


Deel deze melding





Reacties (15)


07-01-2020 - nieneke
ik heb laarsje besteld en ook betaald ook nooit gekregen
07-01-2020 - Patricia
Jas betaald. Nooit ontvangen. Wel een mail dat ze het verstuurd hadden. Niet dus!!! (Bijlage)
08-01-2020 - talitapoes
misschien kan het bedrag nog gestoneerd worden van je rekening. (stoneren betekend terugvorderen). ik ga dat zeker proberen bij mijn bank. vraag je bank hierover advies.
09-01-2020 - Esther
Hier ook een mooie jas besteld en niet ontvangen. Nav een mail kreeg ik als antwoord dat hij onderweg was.....dus denk dat de postbode het koud had want we zijn inmiddels al weer een maand verder😣
10-01-2020 - Marga
Jas besteld maar nog niks ontvangen wel betaald.
Heb 1x reactie gehad op mail daarna nooit meer iets gehoord


13-01-2020 - Wakka
Ik heb een lamp besteld en door drukte zou het een week of 4/5 duren. Hebben ze dat gezegd zodat ik niet meer kan storneren?
14-01-2020 - Wiesje Hoekstra
Ik heb begin dec 2019 ook een winterjas besteld en betaald en tot op heden niks ontvangen.
Wel hebben ze een paar maal gereageerd op mijn mails dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken en het verstelde artikel echt zou ontvangen.
Maar helaas ....
Wat kan ik hier nog aan doen?
21-01-2020 - Kim
Ik had een jas besteld en betaald. Nooit gekregen. Heb nog gemaild maar dat kan nu niet meer (Bijlage)
25-01-2020 - Jolanda
Jas besteld en betaald. 2 maanden en 4 emails later niets meer gehoord.
29-01-2020 - Marjon
Ik heb in december een jas besteld en betaald.
Email gestuurd van waar blijft mijn jas.
Tot op heden nog niks ontvangen.
Nu lees ik dit hier boven en weet ik genoeg.
30-01-2020 - Lenie
Opgelicht door peach pixie een jas besteld en Betaald nooit binnen gekregen
31-01-2020 - Sahin
[email protected]

Naam/Omschrijving/Mededeling
Naam: Gesa Schalk via "Payment Service Provider"
Omschrijving: M6935191M135D0KZ
0020002785524761 Order 5685988
IBAN: NL70RABO0115600000
Kenmerk: 05-12-2019 11:57 0020002785524761
Valutadatum: 05-12-2019
Datum
donderdag 5 december 201
04-02-2020 - Sihem
Ook een jas besteld en eerst een nette mail ontvangen dat de lever tijd nou eenmaal lang is. Daarna helemaal geen reactie meer op mail.
Weet iemand hoe ik mn geld terug kan krijgen? (Bijlage)
12-03-2020 - Sil
Ik heb een föhn besteld. Ook netjes te horen gekregen dat het druk was..maar nog steeds niks vernomen en ze reageren ook niet meer.. besteld in december, denk niet dat ik het nog gestoneerd krijg? Te lange tijd tussen??
21-03-2020 - Arthur
Was bij Wish aan het bestellen, vervolgens betalen via Rabo app en toen bleken de producten nog in winkelmandje te zitten 🤷‍♂️

NL70 RABO 0115 6000 00

Staat er al rek.nr waarnaar is overgeboekt.

Zo te lezen ben ik niet de enige, politie of de banken zullen dit nr toch allang getraceerd moeten hebben??




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?