Zoals meerdere mensen lees ik hier nooit de betaalde jas ontvangen van Peachpixiestore. Waar ik normaal altijd eerst reviews opzoek, nu te impulsief een aankoop gedaan. Meerdere malen mailcontact gehad, ik kreeg bericht terug, over dat de levertijd langer was dan normaal, dat de site tijdelijk niet bereikbaar was, et cetera, en dan krijg je argwaan. Ik ga inderdaad ook aangifte doen, maar ik denk dat dit een geval is van geld kwijt. Zijn er andere initiatieven al genomen om dit ergens te melden? Dan sluit ik mij graag aan.
Ik heb ook een jas besteld.
1 keer bericht terug gehad daarna niks meer.
Controleer ook normaal maar deze keer niet.
Zo jammer.
Een jas besteld en een bevestigingsmail ontvangen van verzending vanuit Peachpixie maar tot op heden nog niets ontvangen. (
Bijlage)
Jas besteld en betaald op 6 december. Op 7 dec. Een mailtje dat het onderweg is. Nooit ontvangen. E-mail adres bestaat niet. Dus geld kwijt.
Hierbij de e-mail die we gekregen hebben (
Bijlage)