Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Peach pixie store, Fraude en oplichting


Gemelde gegevens (Fraude en oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude en oplichting
Gebruikte methode:
Advertentie op Facebook
Bedrijfsnaam:
Peach pixie store
E-mailadres:
Betaalmethode:
IDeal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

7 december een jas besteld via advertentie op Facebook.
Een mail gekregen met bevestiging van bestelling en verzending, ondertussen geen mailing meer gekregen, ook geen bestelling toegekregen. Mail gestuurd naar [email protected] ook geen reactie op mail en link van bestelling werkt niet meer, kan dit niet meer terugvinden op internet.


Deel deze melding





Reacties (38)


26-12-2019 - Els Oechies
Bovenstaand verhaal is exact mijn ervaring met peach pixie store. Oplichters! Nooit meer via facebook bestellen!! (Bijlage)
27-12-2019 - Yvonne
Precies het zelfde als de bovenstaande reacties alleen was ik overtuigd van het fijt dat via "Payment Service Provider" betalen wel veilig was helaas me daar ook in vergist
Had 2 jassen besteld 8 dec (Bijlage)
27-12-2019 - Yvonne
Heb net melding gedaan bijlage heb ik fout gedaan die klopt niet sorry
27-12-2019 - Gatoen
Op 11 dec 2019 heb ik een paar schoenen besteld, heb gelijk een reactie gehad over de bestelling, maar daarna niks meer gehoord. De website kan je ook niet meer bezoeken. Mail wordt niet meer beantwoord. Heb zo geen vertrouwen meer in dingen bestellen via Facebook. Heel jammer! Stelletje dieven!

Groetjes,

Gatoen (Bijlage)
27-12-2019 - Petra
Ik heb 7 december j.l. schoenen besteld
Direct 2 x mail ontvangen van ze. Link naar Website of winkel werkt niet.
Het is naar rek.nr. nl70rabo0115600000 overgemaakt.
Ook ik dacht dat het via mollige veilig was omdat ik het al vaker via mollige had gedaan. Nu geen vertrouwen meerp


27-12-2019 - Alexandra
Vandaag kreeg ik dit antwoord weer. 7 dec besteld. Dus volgend jaar rond 4 januari krijg ik mijn jas?

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Verwerkingsproces van de bestelling duurt 3-5 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Wanneer het pakket aan de pakkettendienst wordt afgegeven duurt het nog eens 14 - 26 dagen vanaf het moment dat ze worden verzonden.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijk groeten/ With kind regards,

Klantenservice
Peach Pixie
28-12-2019 - Miriam
Hier zelfde verhaal bestselling gedaan netjes gehaald vervolgens geen reactor maat ook geen levering. Hoe kan je je geld terug vorderen iemand brkend mee ??
28-12-2019 - Els Oechies
Je bent je centjes, net als wij allen, gewoon kwijt.
Ik heb wel online aangifte gedaan bij de politie. Hoe meer hoe beter. Het schijnt dat ze nu onder een andere naam :”Cat of christmas”verder gaan.
29-12-2019 - Angela
Hier nog een,6 december een jas besteld...netjes bevestigings mail ontvangen en daarna niks meer...nu net een mail naar de klantenservice gedaan maar tot nu toe nog niks...
29-12-2019 - Varsha
Bestelling geplaatst, afgerekend via iDeal. Mail ter bevestiging gekregen, mail dat bestelling later komt. Teruggemaild waar mijn bestelling blijft... €34,99 zie ik nooit meer terug...
Aangifte politie: gaat dat online? (Bijlage)
29-12-2019 - Deborah Kuipers
Ik heb dus ook een hele boze mail gestuurd naar hun en idd een mail teruggekregen dat het vanaf de.pakketdienst nog eens 14-26 dagen duurt....Ik heb 7 december een planetarium sterrenhemel besteld. Ik ben benieuwd want anders ga ik idd aangifte doen en de Rabo bank inlichten dat het een stel oplichters zijn.


29-12-2019 - Lynn Ossendorp
Dezelfde ervaring met Peach pixie
Besteld, betaald via IDeal niets ontvangen
31-12-2019 - Stephanie
Voor mij geldt hetzelfde. Jas gekocht. Ideal betaald. Bevestiging ontvangen met duur van levering. Vandaag mail gestuurd naar mailadres die in de mail staat. Kan website niet terug vinden en nog geen reactie. Kortom opgelicht als ik bovenstaande bericht mag geloven .
31-12-2019 - Dekker
Mijn verhaal is idem: jas besteld, betaald via "Payment Service Provider"payment en verder niets meer van gehoord. Ontzettend slecht van FB dat ze advertenties van oplichters toelaten. (Bijlage)
01-01-2020 - Kim
Ik ben ook opgelicht dan.
Besteld op 7 december.
Direct betaald.
Niets ontvangen en ook geen reactie op mail gekregen
02-01-2020 - peter
Wij het zelfde een jas gekocht niets geleverd hebben hiervan aangifte gedaan bij politie. Krijg een reactie terug van politie dat er geen sprake is van een strafbaar feit en daarom kunnen wij uw aangifte niet in behandeling nemen. Moet niet gekker worden dus je mag je mag de boel oplichten maar dan is er geen strafbaar feit gepleegd, sneller geld verdienen gaat niet lijkt me.
02-01-2020 - Yasin Ali
Jas besteld 02-10-2019
TotVandag( 02-01-2020) niets


03-01-2020 - Jeroen Geurtjens
Bestelling gedaan, mails gestuurd, geen reactie, niks geleverd.
Betaald via IDEAL,. dat “veilig” zou moeten zijn.
Heb al gekeken op de site van de KVK,.. bedrijf is niet bekend,. Ben benieuwd welke echte handelsnaam ze hanteren om erachter te komen welke personen hierachter zitten,..! (Bijlage)
03-01-2020 - Ches
Ook jas besteld op 8-12-2019
03-01-2020 nog niks binnen gekregen .
03-01-2020 - Chantal
Al had je de jas wel gekregen, jullie zijn sowieso al opgelicht. De jas die je besteld hebt komt gewoon van Aliexpres. Wanneer een levertijd zo lang is dan moeten alle alarmbellen al gaan rinkelen. Deze oplichters adverteren vaak op Facebook, doen net of je hoge kortingen krijgt maar ondertussen betaal je 3x het dubbele van de originele prijs op Aliexpres. Jij betaald de bestelde spullen en zij bestellen voor jou je jas op Aliexpres, makkelijk geld verdiend!
03-01-2020 - Jose
Aangifte gedaan, zie bijlage. Schiet je dus ook geen moer mee op!! (Bijlage)
04-01-2020 - olga
Ja, ik heb ook een jas besteld op 9 december en betaald, kreeg direct daarna mail dat ie verzonden was en binnen 7 tot 14 dagen binnen zou zijn. Begon al snel te twijfelen, maar op mij vraag waar de jas bleef alleen een mail ontvangen dat ik een betalingsbewijs moest opsturen en dat t na betaling wel 26 dagen kon duren. Op mijn reactie dat t betaald was inclusief bewijs en dat t sowieso raar is dat ze zeggen al verstuurd te hebben geen reactie meer gekregen. Ga t nu via creditcard proberen terug te krijegen, maar ja.... overduidelijk oplichters...
05-01-2020 - petea
hier hetzelfde verhaal 2 jassen besteld nooit geleverd .. triest dag dit zomaar kan en fb hier niks mee doet...
05-01-2020 - Annie beentjesook een
Ook een jas besteldbij Peach pixie store 34,95 betaald maar geen jas wel briefje in de bus dat hij bij post.nl is nou nee dus
Zware oplichting maar ze gaan gewoon verder op Facebook onder andere namen
05-01-2020 - Natasja Derksen
Ook ik ben er ingetrapt.
Een jas besteld en betaald. Men zegt dat de bestelling onderweg is. Maar nog steeds niks ontvangen.
Geen reacties op mail.
Zit nu te kijken naar stegeman in de bres. Toen besefte ik me; het zal toch niet?? Dus wel.......
06-01-2020 - Silvia Draaijer
Hier ook een jas besteld op en op 7 december mail gehad dat het verzonden is, Maar tot op heden nog niks ontvangen.
06-01-2020 - Nancy
Nou ik dus ook ingetrapt, had voor het bestellen van een jas op 10 december nog op Google gezocht maar toen helaas nog geen slechte recensies dus durfde ik het aan. Maar ja als ze iedere keer een andere naam gebruiken. Ook nog nooit eerder ingetrapt, leermomentje dus ...
06-01-2020 - Aziz
Bij mij ook hetzelfde als alle boven genoemde reacties. Mijn bestelling heb ik 7 dec gedaan en bij elke mail die ik verstuur krijg ik dezelfde antwoord als in een bovenstaande reactie.. zoveel dagen wachten 🤦🏽‍♂️... zag er zo betrouwbaar uit.. jammer dit, kijk uit voor pixiepeach
06-01-2020 - Trudy oosterman
Precies het zelfde als hierboven. Jas besteld op 9 dec en nu op 6 januari nog niet binnen. Er word niet meer op mail gereageerd

Zijn oplichters en kan naar mijn geld fluiten.
06-01-2020 - Daniella
Helaas ben ik hier ook de dupe van...7-12-19 bestelt en helemaal niets ontvangen maar wel een mail ontvangen dat ik 20% korting krijg voor het lange wachten....🥵😡😡😡😡
16-01-2020 - Astrid
Ook ik heb een jas besteld en niet ontvangen. Ik heb mijn zorgen geuit bij de klantenservice van peach pixie en inderdaad een reactie gekregen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat ik gegarandeerd mijn bestelling ga ontvangen. Dat is inmiddels ook al weer 3 weken geleden en nu wordt er niet meer gereageerd op mails. Klaar dus met bestellingen via facebook!
26-01-2020 - Oud
Aiiiii, ik had nog hoop dat het een vergissing was. Maar na het lezen van de boven staande berichten kan ik concluderen dat ik ook ben opgelicht.
Zelfde verhaal. Ik heb op 8 december een jas besteld. Keurig een bevestiging ontvangen. Daarin stond vermeld dat het iets langer kon duren ivm drukte, maar ik zeker alle artikelen zou ontvangen.
Tot op heden nog niet... :(
29-01-2020 - jeannette
Hier het zelfde verhaal op 4 dec een jas besteld , maar ooit gekregen.
en mail word niet beantwoord.
30-01-2020 - Stephanie
Ook hier precies hetzelfde verhaal. Ook na lange tijd een mail gestuurd en de standaard mail terug gehad dat het wel tot 26 dagen kan duren. Inmiddels zijn die al lang verstreken. Op mijn mail dat ik de bestelling nog steeds niet heb ontvangen na ruim 26 dagen krijg ik geen reactie meer! Ongelofelijk dat ze hiermee weg komen!
01-02-2020 - Ikke
Bij mij precies hetzelfde verhaal.
Jas en deken besteld. Op voorhand al mail ontvangen met excuus dat levering lang duurt ivm veel belangstelling en 20%korting op volgende bestelling. Per mail geïnformeerd omdat ik de items nog steeds niet had ontvangen. Excuus per mail dat het lang duurt omdat de spullen uit China moeten komen. We zijn nu 2 maanden verder. Website bestaat Niet meer. Dag geld!
01-02-2020 - Trudy
9 december een jas besteld via advertentie op Facebook.
Een mail gekregen met bevestiging van bestelling en verzending, ondertussen geen mailing meer gekregen, ook geen bestelling toegekregen. Mail gestuurd naar [email protected] ook geen reactie op mail en link van bestelling werkt niet meer, kan dit niet meer terugvinden op internet. 4x gemaild steeds zelfde antwoord terug oplichting dus en geld kwijt
03-02-2020 - Martha
Op 7 december 2019 een roze jas besteld via advertentie Facebook. Bevestigingsmail ontvangen voor de order, # 3900. Daarna een mail dat de jas verzonden was. De jas nooit ontvangen. Later gereageerd op de mail, maar nooit een reactie gekregen. De site is onbereikbaar.
04-02-2020 - ans
bij mij ook zelfde verhaal 3 dec 2019 heb ik schoenen besteld en betaald maar nog steeds niks gekregen ik heb zoveel mails gestuurd en geen antwoord terug wat moet ik hier mee waar kan ik mijn klacht in dienen gr ans




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?