Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Peach Pixie Store, Internetoplichting


Gemelde gegevens (Internetoplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internetoplichting
Gebruikte methode:
Bestelling via website
Bedrijfsnaam:
Peach Pixie Store
Naam:
Peach Pixie Store
E-mailadres:
Rekeningnummer:
NL70RABO0115600000
NL70 RABO 0115 6000 00
Bedrag:
€ 29,95
Betaalmethode:
Gesa Schalk via Mollie
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Op 3 december een planetarium gekocht bij de online shop Peach Pixie. Direct betaald. Op 4 december een bevestigingsmail ontvangen dat de levertijd 7 tot 14 dagen zou duren. Daarna niets meer gehoord.
23 december een mail gestuurd naar [email protected]
Geen reactie of bevestiging ontvangen. De website is niet meer bereikbaar.


Deel deze melding





Reacties (14)


25-12-2019 - Dave
Iets besteld en niet gekregen. (Bijlage)
26-12-2019 - Jacqueline
Hier hetzelfde. Word er zo boos om. Begin december een jas besteld, nooit aangekomen. Na meerdere mails geen reactie. Website bestaat ook niet meer (Bijlage)
26-12-2019 - Brenda
Hetzelfde probleem met nog honderd anderen rekeningnummer staat bekent als fraude inmiddels aangifte gedaan maar je centjes ben je kwijt ze gaan nu verder onder de naam cat of Christmas niets bestellen je bent je geld kwijt
27-12-2019 - Anneke
Zelfde ervaring maar dan met jas.
28-12-2019 - Nabil
Ik heb paar weken geleden ook een plantiarium besteld voor 29,95 en tot heden niets gekregen en wel betaald.

En nu houden ze me aan het lijntje en ik lees dat ik niet de enige ben, wat kan ik hieraan doen en is een aangifte bij de politie wel de moeite waard.


28-12-2019 - Anita
Hetzelfde verhaal helaas,jas besteld,betaald,niets ontvangen,geen contact mogelijk
28-12-2019 - jakob
hier ook ene planetarium besteld en nog niks binnen.

is er een manier om je geld terug te krijgen?
29-12-2019 - Dennis
Ook een planetarium besteld op 6 december 2019 en niets ontvangen. Mail gestuurd aan support. Is er inderdaad een manier om je geld terug te krijgen?
01-01-2020 - San
Bij mij hetzelfde verhaal. Jas besteld op 11 december met levertijd 7-14 dagen nu 1 januari nog steeds niks binnen en ook site onbereikbaar.
02-01-2020 - beyz
heb het zelfde als hierboven geschreven zoals meerdere personen meegemaakt ik heb gelijk een aangifte gedaan bij de politie mijn bank heeft dat namelijk aangeraden hoe meer aangiftes hoe sneller het wordt opgepakt (Bijlage)
04-01-2020 - Inge Ruizendaal
Zelfde verhaal, zie hierboven.....
06-01-2020 - Sarah
Ik heb ook een jas besteld 29,euro via ideal direct betaald en niks ontvangen. Dezelfde gegevens van de fraude hierboven genoemd, rekeningnummer naam bedrijf etc...
Echt een teleurstelling.
En dat de politie niks doet, bizar.
We zouden gewoon onze geld terug moeten krijgen.

Wie weet. Let maar op.

Groetjes,
Sarah
07-01-2020 - Nelleke
Ik heb 2-12-1999 een mooie jas besteld en betaald maar niks ontvandgen boze email gestuurd ..krijg ik antwoord terug dat het langer gaat duren maar tot op heden nog steeds niks ontvangen (Bijlage)
08-01-2020 - Kim
Ik heb een maand geleden een jas besteld en ik heb nog niks binnen gehad. Ik heb ook een mailtje gestuurd maar geen antwoord gekregen.




Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?