Avoliza, Fraude en oplichting
Gemelde gegevens (Fraude en oplichting)
Omschrijving van de melding:
Op 17 nov heb ik via Facebook een reclame gezien, ik heb NOORWEGEN - BOOTS ZWART MAAT 40 met i-deal methode hele bedrag €44,99 overgemaakt, en op 11december heb ik mijn bestelling thuis via een chauffeur van DHL ontvangen,
Deze laars NOORWEGEN Boots is helaas erg te smaal voor mijn voeten, blijkbaar is deze schoenen maat niet de originele Europese maat, heel slechte kwaliteit, ik heb [email protected] gemaild om het pakket terug te sturen, omdat niet bij mijn voeten passen. ze hebben me beantwoord dat ik een formulier moet invullen met de bestelling (LAARS) en per post sturen, en ik ben naar DHL postwinkel geweest, hij vroeg me een barcode van het bedrijf uit China moet hebben, maar ik heb geen BARCODE ontvangen, ik heb Avoliza gemaild om een barcode te sturen zodat ik de bestelling terugsturen, ze nemen geen telefoon op, en ze geven geen antwoord op mijn vraag. Ik maak me nu zorgen, dat ik mijn €44,99 kwijt heb geraakt.
Reacties (1)
16-06-2020 -