Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Slotenservice 24/7, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Digitale factuur
Bedrijfsnaam:
Slotenservice 24/7
Naam:
Slotenservice 24/7
Adres:
Geldershoofd 126
Postcode:
1103BG
Plaats:
Amsterdam
Land:
Nederland
Telefoon:
08581308787
Mobiel:
0851308787
Rekeningnummer / IBAN:
NL26INGB0008199932
NL26 INGB 0008 1999 32
Product:
Sloten
Betaalmethode:
I deal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Gebeld om twee sloten te vervangen en vier pensloten aan te brengen. Monteur was snel ter plaatse. Ikzelf was in een depressieve bui, vanwege het overlijden van mijn vrouw en nog wat problemen daarbij. Monteur had dat in de gaten. Hij heeft z'n werk gedaan. Daarna (toen ik vreselijk in de put zat en misschien een black out had) kwam hij met de rekening. Aan het bedrag te zien (€ 8589,79) zouden de sloten van goud moeten zijn. In mijn black out de rekening betaald. Grootste fout van mijn leven. Dag erna de politie gebeld en die schrok er ook van. Een bureau in de buurt zou contact opnemen met mij. Ik werd uitgenodigd om aangifte te doen. Dat ging echter niet omdat ik al betaald had. Ik heb de factuur en foto's van mijn bewakingscamera's, waar de man goed op staat gegeven. Die gingen in een dossier. Rechtsbijstand kon ook niets doen. Een week later functioneerde één van de sloten niet goed meer. Heb ze weer gebeld en ze zouden een monteur sturen. Niet dus. Hier kon de rechtsbijstand wel wat mee en heb hun raad opgevolgd. Nu maar afwachten. Dus mensen...vraag altijd een offerte. Ik ben er ingetuind en zal helaas de gevolgen moeten dragen. Hun tel. nr.: is 0851308787


Deel deze melding





Reacties (3)


17-12-2019 - Ellen
Heb je een naam van de persoon die kwam? Wij hebben afgelopen weekend een loodgieter gehad die kwam voor een ontstopping en ons ook op dezelfde manier heeft opgelicht. Besdrijf heette 24/7 Service BV en staat op het zelfde adres ingeschreven. Wij gaan zo naar de politie, maar waarschijnlijk kan die ook niets doen.
18-12-2019 - Jactro
Helaas heb ik geen naam, maar aan zijn gezicht te zien kwam hij uit India of Turkije. Vond dat moeilijk in te schatten. Zeker melden bij de politie, ook als je betaald hebt. Dan krijg je geen echte aangifte, maar een dossier. Bij meerdere klachten gaan ze actie ondernemen. Meldt het ook even bij je rechtsbijstandverzekering als je die hebt.
18-12-2019 - Juul
Zojuist hetzelfde hier gehad. Monteur maakt zich niet bekend, in de auto blijft een collega zitten met draaiende motor, kan geen visitekaartje of iets dergelijks overleggen, factuur is getypt (geen logo). Voordat ik het weet, ligt ons oude slot eruit en heb ik een nieuw slot erin. Mij wordt in eerste instantie niet gezegd wat de kosten zijn. Ik vraag hiernaar en hij zegt € 250 euro. Mij bekruipt een heel vervelend gevoel en geef aan dat ik niet tevreden ben over het slot en vraag om mijn oude slot weer te plaatsen. Hij zegt dan moet je wel de voorrijkosten van 40 euro cash betalen want mijn pin apparaat is kapot. Doordat ik alleen thuis was, durfde ik niet te zeggen dat ik de voorrijkosten NIET ga betalen. Direct het telefoonnummer gegoogled toen monteur weg was en kom ik het nummer op deze site tegen. Ik heb politie in kennis gesteld, zij hebben mutatie gemaakt en raden aan om contact op te nemen met juridisch loket.




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?