Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Creameri.nl, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Advertentie op Facebook
Bedrijfsnaam:
creameri.nl
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider

Omschrijving van de melding:

Bestelling gedaan 12 en 18 november nog niets ontvangen.. Op mijn e mails is geen reactie,
Ben opgelicht door die bedrijf,, geen product ..geen antwoord op e mails,,
2 bestelling kost van mijn 23,96 euro en 29,95 euro,,,


Deel deze melding





Reacties (21)


04-12-2019 - Rina
Hier het zelfde begin november besteld en betaald nooit wat van gehoord.
Heb meerdere mails gestuurd geen reactie erop...ga andere stappen ondernemen niemand pakt Mij het geld af
04-12-2019 - timar
zelf heb ik ook aangifte gedaan bij politie,,
04-12-2019 - Alexandra
Bij mij ook hetzelfde maar wat te doen ?????? (Bijlage)
04-12-2019 - Natalina
Ook hier een bestelling gedaan begin november, maar niets ontvangen.
04-12-2019 - Rina
Ik ga aangifte doen bij de politie en ik ga naar mijn bank heb gehoord dat ze met bewijzen het geld nog terug kunnen halen


04-12-2019 - Alexandra
Ik hoop dat je gelijk hebt Rina
06-12-2019 - Sylvia
Ergens vorige maand een bestelling gedaan en direct moeten betalen. Al 3 gemaild, totaal geen reactie.
Je moet je rot schamen dat je dit durft te doen.
09-12-2019 - Kathinka
22 november beddensprei besteld, geen bevestigingsmail/trackingnummer ontvangen. Tot nu toe dus ook geen beddensprei.
Net een mail verstuurd. Helaas kan ik mijn geld niet terughalen via mijn bankapp. Wat te doen?
17-12-2019 - hertogh
4 weken geleden besteld niks gekregen 29.95 betaald
18-12-2019 - Cindy
Ik heb op 18 november 2 Kasjmier dekens besteld en nooit ontvangen, op email wordt niet gereageerd!
23-12-2019 - Roos
Daily strawberry deals gebruikt dezelfde bankgegevens en Iban. Ik 13 december iets besteld en tot op de dag van vandaag niet ontvangen, geen reactie op mails. Wel 2 mails gehad bij het bestellen, 1 bevestigings en 1 verzendingsmail. Iemand tips om je geld terug te krijgen van een oplichtersbedrijf met meerdere zusterbedrijven? (Bijlage)


04-01-2020 - Wendy
Ik heb op 6 december een bestelling geplaatst op byriverblue.nl. nooit iets ontvangen, site inmiddels uit de lucht, zelfde rekeningnummer.. kan het geld niet terug krijgen via de bank maar wel zojuist aangifte gedaan..
05-01-2020 - Mirjam
Ik heb op 30 juli 2019 een dagcrème besteld van €99,50 via "Payment Service Provider" betaald. Kwam het tegen op Facebook.
Naam bedrijf is Kliniek Vreeburg. Zelfde banknummer.
Geen antwoord gekregen op email.
Wel €99,50 lichter.
Oplichters praktijken. (Bijlage)
06-01-2020 - Cindy
als iedereen die is opgelicht door dit bedrijf even de moeite neemt om online aangifte te doen bij de politie maken we een kleine kans dat ze er iets aan gaan doen en we misschien ons geld terug krijgen. Alleen hier melden waarschuwt alleen anderen!
12-01-2020 - John Cremers
Op 18 nov sprei besteld nooit gekregen
28-01-2020 - Vera
Ik heb op 26.11.2019 een deken bestelt en betaald.
Geen deken ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd maar geen reactie ontvangen. Ik ga aangifte bij de politie doen. Niet dat het wat help maar toch.
01-02-2020 - SWillens
Op 27 januari een grillpan besteld maar geen bevestigingsmail ontvangen en ook geen pan. Betaling via "Payment Service Provider" dus je gaat er vanuit dat het klopt. Wat nU?
01-02-2020 - SWillens
Op 27 januari een grillpan besteld maar geen bevestigingsmail ontvangen en ook geen pan. Betaling via "Payment Service Provider" dus je gaat er vanuit dat het klopt. Wat nU?
03-02-2020 - RDV
Zelfde bankrekening nummer als luxuriouslocks.nl
Zijn de zelfde oplichters.
03-02-2020 - Mies
Op Instagram zag ik een advertentie van een brushcleanser. Deze heb ik gekocht maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Nu meer dan een week verder en ik heb nog niks ontvangen
18-02-2020 - jack
tickets besteld voor zondag 17-05-2020 betaald via "Payment Service Provider" tegenrekening NL70RAB)0115600000 pasnummer 031 kreeg valse tickets toegestuurd contact opgenomen met mijn bank maar konden verder niks voor mijn betekenen ps op een andere melding stond het rekeningnummer gekoppeld aan de naam paul venikanov




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?