Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Mademoiselles boutique, Internetoplichting via facebook


Gemelde gegevens (Internetoplichting via facebook)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internetoplichting via facebook
Gebruikte methode:
Geen goederen wel betalen
Bedrijfsnaam:
Mademoiselles boutique
Rekeningnummer / IBAN:
Payment Service Provider
Paym ent Serv ice Prov ider
Product:
Lila Aida boots Mt 40
Bedrag:
€ 49,95
Betaalmethode:
Ideal via Payment Service Provider
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Op maandag 11 -11 dacht ik via een Facebook advertentie leuke schoenen te kopen. Na betaling volgde er echter niets meer geen mail of wat dan ook inmiddels geloofde ik er niet meer in dat de schoenen nog zouden komen dus ben ik gaan googelen en blijk ik lang niet de enige met dit verhaal. De schoenen gaan niet komen en contact opnemen is niet mogelijk.


Deel deze melding





Reacties (6)


25-11-2019 - Anja
Helaas ook niets ontvangen. Wat doet Rabobank of IDEAL hier aan ? (Bijlage)
27-11-2019 - Rita Klompmaker
Via instagram op 5 november blauwe laarzen besteld en betaald, daarna geen bevestiging gekregen en ook niets meer gehoord. De laarzen staan weer op insta maar nu bij de firma Avoliza.nl
27-11-2019 - Anja
Aangifte doen bij politie en Rabobank en "Payment Service Provider" payments.
Vervolgens [email protected] mailen om retour betaling. Bij sommigen is dit gelukt, met dreiging aangifte
27-11-2019 - Kim
Beste @anja een heel nuttige tip mag ik vragen of er een voorbeeld brief is hiervoor met wat je er zoal in moet zetten? Ik ben hier zelf niet heel erg goed in wellicht anderen met mij.

Groet, kim
13-12-2019 - Linda
Ik heb de laarzen op 6-11 besteld en betaald en nog steeds niet ontvangen? Wel een mail gekregen dat er vanwege grote drukte een vertraging was?
13-12-2019 - Rita Klompmaker
Ik had een mail gestuurd naar [email protected] ,die kreeg ik na een paar dagen terug met deze mededeling "Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om het bericht af te leveren, heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde geweigerd om een verbinding met uw e-mailsysteem te accepteren." Toen wilde ik aangifte doen maar voordat ik zover was, kreeg ik geheel onverwacht de laarzen toch nog toegestuurd!! Ze passen gelukkig wel, dus ik hoef ze niet terug te sturen.
Ik heb me wel voorgenomen om in het vervolg goed te controleren of de "winkel", waar ik wat wil kopen,wel betrouwbaar is en anders gaat het niet door.
Ik heb trouwens tussendoor niets meer van hun gehoord, dus ook geen mail gehad.
Succes allemaal!




Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij de reactie
* NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?