Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Madams Boutique, Oplichting, fraude


Gemelde gegevens (Oplichting, fraude)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting, fraude
Gebruikte methode:
Advertentie op Facebook
Bedrijfsnaam:
Madams Boutique
E-mailadres:
Rekeningnummer:
NL70RABO0115600000
NL70 RABO 0115 6000 00
Website / Webwinkel:
Product:
Winterlaarzen AIDA
Bedrag:
€ 49,95
Betaalmethode:
Ideal via facebook

Omschrijving van de melding:

Mooie winterlaarzen besteld van AIDA. Na betaling via ideal wel bevestiging ontvangen, maar verder nooit meer iets van vernomen. Geen retouradres vermeld en voor contact enkel een emailadres waar niet op gereageerd wordt.


Deel deze melding





Reacties (35)


17-11-2019 - Sylvia
Hier zelfde verhaal. Echt zó slecht! Ik wens die criminelen echt het ergste wat een mens kan overkomen 🤬
18-11-2019 - Erica
Ik heb de bestelling wel ontvangen maar geen bevestigingsmail of pakbon, en nu is het te klein ik kom ik niet met ze in contact om het te retourneren.
Op mail berichten wordt niet gereageerd.
18-11-2019 - Chantal
Bij mij idem dito, laarzen 6/11/2019 besteld en betaald. Mail ontvangen en daarna niks meer gehoord of gezien. Echt heel verdrietig😢
19-11-2019 - Caroline M
Bestelling ontvangen, zonder bevestigingsmail, zonder pakbon...
Schoenen (44,95€) waren te klein.
Na een aantal mailtjes te sturen naar hun e-mailadres, na 2 weken eindelijk reactie:
ik mag de schoenen retour sturen naar een adres in China met tracking nummer, maar de verzendkosten zullen niet vergoed worden.
OPLICHTERS!!!!
19-11-2019 - Linda
Potverdikke!!! IK OOK!!! 3-11 de schoenen besteld. Nu meerdere mails gestuurd maar gewoon geen reactie......én geen schoenen!!!! Proberen op de site te komen, wordt je omgeleid naar een site genaamd 'Shopify" waar je kennelijk voor moet betalen.
Dacht niet dat dat mij zo overkomen....


20-11-2019 - Marieke
Hier ook....Schoenen betaald. Mail gehad dat ze gereed worden gemaakt voor verzending, daarna niets meer vernomen. Heel frustrerend.....
Kan de advertentie op Facebook ook nergens meer terugvinden ..
20-11-2019 - Yvo
Helaas ben ik ook de dupe van oplichting. Ik heb het idee dat dezelfde adverteerder nu andere laarzen aanbiedt onder de naam Avoliza Shopping...
20-11-2019 - Erika
Hier hetzelfde, 2 weken geleden Aida boots besteld, niets ontvangen, geen reactie op mails.... Heel erg jammer.
20-11-2019 - Chilaine
Oplichting Mademoiselle boutique.

Zo stom. Altijd controleer ik sites die gewoon eerlijk hun waar verkopen. Dit keer niet bij het bestellen van de lila Aida boots ter waarde van €49,95 en meteen genaaid.

Ik hoop dat ooit het geweten gaat knagen. Dat men spijt krijgt. Voor mij in iedergeval weer een goede leer
21-11-2019 - Elselien lont
Helaas ook de laarzen besteld en betaald, niks meer gehoord😡
21-11-2019 - Wies
Ik heb 7 november ook bestelling gedaan van laarsjes via Facebook bij mademoiselles boutique via mollie, geen bevestiging gekregen en geen schoenen, net gebeld naar de Rabobank en aangifte gedaan via politie.nl, bij meer dan 3 meldingen gaan ze hier mee aan de slag, hoop dat iedereen online aangifte gaat doen! 50 euro toch aardig wat geld


21-11-2019 - Marieke
Ik heb ook aangifte gedaan.
21-11-2019 - Chantal
Ik heb ook aangifte gedaan
22-11-2019 - Marjon van Stiphout
Nu is het dan toch weer een keer gebeurd, ondanks dat ik altijd op mijn quivive ben.. ongelofelijk gefrustreerd dat ik ben over deze aankoop.
Doe gvdmm iets aan dit soort idioten!!! Ik ben ook stom geweest maar de frustratie komt vooral voort over het feit dat deze fraudeurs meer en meer zeggenschap krijgen over het Internet en sociale media
22-11-2019 - Anne
Helaas... bij mij voor het eerst dat dit me overkomt... 😫 echt balen! Had wel verwacht dat via Facebook de sites betrouwbaar zijn maar blijkbaar dus niet! Superbalen voor ons! De laarsjes zijn zooo leuk 😢
23-11-2019 - Rhea
Hier hetzelfde. Wat erg :(. Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie!
23-11-2019 - Mo Muller
Yep, ik ben er ook in gestonken en heb net aangifte gedaan....

Uw aangifte is verzonden
Bedankt voor uw aangifte.

Zodra uw aangifte door ons is gecontroleerd en in ons politiesysteem is opgeslagen, kunt u het afschrift van de aangifte ophalen op Mijn Politie. U ontvangt hiervan bericht. Het afschrift van de aangifte kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor uw verzekering.

Bankrekeningnummer verkoperNL70RABO0115600000
Naam rekeninghouder verkoperMademoiselles Boutique via Mollie
Bedrag aankoop in euro's49,95
Datum betaling07-11-2019

Het nummer van uw aangifte PL2600-191123-441067586

Wat is er gebeurd?Op 7 november heb ik via een Facebook advertentie een paar laarzen gekocht bij "Mademoiselles Boutique via Mollie" en deze middels iDeal betaald omdat de creditcard optie niet werkte. Ik ontving direct een bevestigingsmail waarin vermeld staat dat ze me berichten wanneer ze kunnen leveren. de bedrijfsinfo in de e-mail was summier cq niet aanwezig. Ik vond dat vreemd maar heb er verder niks mee gedaan. Gisteren, ruim 2 weken later had ik nog steeds geen e-mail of levering ontvangen en probeerde ik met de link madamsboutique.nl in de e-mail te zien wat de status van mijn bestelling is en zag tot mijn verbazing dat de website niet meer bestaat. Heb op Facebook gezocht naar hun pagina en de advertentie maar beide lijken niet meer te bestaan.


25-11-2019 - Sabine
Helaas ben ik er ook ingetrapt.
Op 6 november besteld en betaald en naast de bevestiging mail, nooit meer wat gezien of gehoord. Vorige week mailtje gestuurd, geen reactie. En nu net aangifte gedaan van oplichting. Zo jammer dit😖
25-11-2019 - Daniela
Bij mij hetzelfde verhaal. Laarzen besteld en betaald, mail wisseling gehad dat er vertraging is maar dat de laarzen er wel aankomen. Nog steeds niets ontvangen. Website weg en geen reactie meer op mijn mail. Lekkere praktijken. Ik wil gewoon mijn 50 euro terug.
26-11-2019 - Linda
Ik heb eerder een reactie geplaatst. Daarna heb ik via internet aangifte gedaan bij de politie. En prompt krijg ik een mail van Boutique Mademoiselles of ik de schoenen nog wil of mijn geld terug!!!! Mail terug met mijn eis geld terug te willen en mijn rekeningnummer en.....3 dagen
49,95 euro terug......
27-11-2019 - Anja
Ook ik heb aangifte gedaan bij de politie en Rabobank en Mollie payments. Fb gebruikers die ook bestellingen hebben gedaan gemobiliseerd om aangifte te doen. Avizola is bv nieuwe site of nieuwe trends. En ze maken telkens nieuwe fb pagina aan.
Hoop, dat ze snel achter deze criminelen komen
27-11-2019 - Emmie Cornelisse
Op 8 nov laarzen besteld, netjes een bevestiging gehad maar tot op de dag van vandaag nog altijd geen laarzen ontvangen. Op mijn e-mail word niet gereageerd en de website bestaat niet meer.
Ik heb zojuist aangifte gedaan van oplichting.
Erg balen van de 49,95 euro.
27-11-2019 - Wies
Begin november ook besteld, niets ontvangen, afgelopen week mail gestuurd en kreeg contact met ze, heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen, maar vertrouwen is er niet meer. Alle andere reclame is nu ook weer weg en ze gebruiken nu een andere bank met terug storten,
27-11-2019 - Anja
Hallo wies, via welk mail adres heb jij contact gehad met hun?
Kan ik ook proberen geld retour te krijgen.
PS bankrekening waarop we betaald hebben is tussenrekening op naam van Mollie payments
27-11-2019 - Wies
mailto:[email protected]?
28-11-2019 - Anne
5 nov. Besteld voor 50 euro. Aantal keer gemaild, niets gehoord. Niets ontvangen. Heel naar. Fb bescherm ons tegen oplichters!
29-11-2019 - Jojanneke Walters
Op 2 nov via facebook Aida laarsjes gekocht bij madamsboutique.nl Helaas ook niks ontvangen en geen reactie op mails.
30-11-2019 - Chilaine
Op 20 november reageerde ik nog teleurgesteld dat ook ik Aida laarsjes, mt 38 had besteld zonder te ontvangen.
Vanmiddag ontving ik alsnog mijn bestelde lila laarsjes in maat 39. Ze vallen iets klein waardoor dit de juiste maat blijkt. Ik wil dit toch even laten weten. Hopelijk ontvangen jullie ook (over een paar weken) alsnog de laarsjes.
01-12-2019 - marlies
Ook ik ben er in getrapt, koop echt nooit via internet en zeker niet via fb waarom ik het dit keer wel deed weet ik eigenlijk niet. heb de laarsjes na 3 weken wel binnen gekregen maar ze zijn te klein. Er zit geen pakbon bij of iets en het postadres op de stikker is een adres van het post kantoor in Luxemburg dus terug sturen heeft geen zin. Heb net een mail gestuurd naar [email protected] en, gevraagd naar een retour adres. Als ik dit niet krijg ga ik uiteraard ook aangifte doen. ga in ieder geval nooit meer iets bestellen via fb.
01-12-2019 - Erica
Bij mij zijn mijn schoenen ook te klein nadat ik ze eindelijk had ontvangen, ook geen pakbon, na 3 x mailen kreeg een retour adres in China.
Retour sturen op eigen kosten.
Heb geantwoord dat ik een Nederland adres wil ontvangen, maar tot heden geen reactie.
01-12-2019 - Caroline M
@Marlies @Erica

Ik had ook schoenen ontvangen die duidelijk veel kleiner waren ze hadden moeten zijn.
Ik kreeg ook het retouradres in China (wat eerder niet zichtbaar op hun website stond!), en de melding dat het verzending op eigen kosten was.

Ik heb hen nu gemaild dat hun product niet voldeed aan de vereiste maatvoering en dat ik niet van plan ben om nog meer kosten te maken zonder zekerheid of ik ooit mijn aankoopbedrag ga terugzien.
Ik heb gekocht via een website in Nederland, dus ben ik niet van plan te retourneren naar China...

Ik heb mijn geld teruggeëist en gemeld dat ook ik klacht zal indienen bij de Nederlandse Politie als ze het niet binnen de 3 dagen op mijn rekening storten.

Ik zou jullie willen aanraden om hetzelfde te doen... misschien helpt het als we hen overspoelen met dergelijke mails?
04-12-2019 - Elsp
6 nov leuke laarsjes besteld. Bevestigingsmail gehad maar geen laarzen. Zonde van het geld.
04-12-2019 - Anne
Mail gestuurd dat ik bestelling wens te annuleren. Dag later krijg ik per mail reactie dat de laarzen niet op voorraad zijn. Of ik bestelling wil annuleren of wil wachten. Ik heb gereageerd dar ik wil annuleren en mn.geld teruggestort wil hebben. . 3 Dagen later heb ik mn geld retour. 2 Dagen later krijg ik ook de laarzen .... 2 maten groter dan ik besteld heb...... en zeker niet het bedrag waard dat ik betaald had. Ik ga deze niet retourneren naar China op eigen kosten. Zij hebben deze fout gemaakt met de maat. Wat is dit voor bedrijf??
04-12-2019 - Anja
Ik zou graag willen weten welk emailadres u heeft gebruikt, want elk emailadres wordt bij mij geweigerd
04-12-2019 - Anne
Anja, dit is t adres: [email protected]




Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?