Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Grandado, Bijna oplichting internet


Gemelde gegevens (Bijna oplichting internet)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Bijna oplichting internet
Gebruikte methode:
Bestellen via website
Bedrijfsnaam:
Grandado
Naam:
Grandado
Adres:
Chins
Postcode:
GEEN
Plaats:
China
Land:
China
E-mailadres:
Bedrag:
€ 43,95
Betaalmethode:
PayPal

Omschrijving van de melding:

Op de 10e van deze maand een bestelling geplaatst. Op de 16e kreeg ik een bericht dat het product niet leverbaar zou zijn. Ik kon een ander product uitzoeken. Toen ik aangaf dit niet te willen kreeg ik een automatisch gegenereerd bericht. Hierin kreeg ik niet de mogelijkheid om mijn geld terug te laten storten. Het was slechts mogelijk om via deze link producten terug te sturen of gebruik te maken van mij herroepingsrecht. Best ingewikkeld iets terug sturen waarvan al duidelijk is dat het niet gaat komen. Ik heb vervogens via de mail geprotesteerd. Hierop kreeg ik natuurlijk geen reactie. De volgende dag toch nog een paar mailtjes gestuurd. Ik heb aangegeven dat ik uitgebreide en slechte recensies ga schrijven. Verder bleek ik met PayPal te hebben betaald. Dit heb ik via de mail bij de verkoper gemeld. Ik heb aangegeven contact op te zullen nemen met PayPal. Ik heb daar n.l. kopersbescherming. Verder aangegeven dat ik PayPal zal attenderen op de slechte recensies op verschillende websites. En dat ik een klacht zou indienen. Ongeveer 1 uur na mijn mail over PayPal stond het geld weer op mijn PayPal rekening.

De website ontvang waarschijnlijk honderden zo niet duizenden betalingen via PayPal per week. Het zou pijn doen als deze mogelijkheid niet meer beschikbaar zou zijn. Mocht iemand anders via PayPal of een creditcard hebben betaald aan deze site...maak gebruik van uw kopersbescherming...


Deel deze melding





Reacties (2)


17-07-2020 - Lydia
Na maanden wachten op een artikel nog stééds niets ontvangen. Wel betaald en nog extra voor snellere levering en track en trace.
Na vele mailtjes nog steeds geen antwoord op mijn vraag waar artikel blijft. De telefoon wórdt niet opgenomen.
Geen enkel contact mogelijk.
Niets ontvangen en geld kwijt dus. Waardeloos. Er zit dus idd niets anders op dan aangifte doen van oplichterij bij de politie. (Bijlage)
05-03-2021 - Marcel
Betaald met track en trace pakket na maand nog steeds niet ontvangen. Als je poging doet om contact formulier in te vullen kent hij je bestelnr niet en kom je niet verder.
Marcel


Reageer op deze melding

* Zichtbaar bij uw reactie
* NIET zichtbaar bij uw reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (Let op: Zichtbaar bij uw reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?