Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

My monthly offer, Fraude oplichting


Gemelde gegevens (Fraude oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Fraude oplichting
Gebruikte methode:
Brief en email
Bedrijfsnaam:
My monthly offer
Naam:
Shopping fulfillment center ltd
Adres:
Kemp house, 160 city road
Postcode:
EC1V2NX
Plaats:
Londen
Land:
Verenigd koninkrijk
Rekeningnummer:
DE42700111106056141250
DE42 7001 1110 6056 1412 50
Website / Webwinkel:
Product:
Maand lidmaatschap van?
Betaalmethode:
Bank

Omschrijving van de melding:


herinnering voor factuur 168654
beste naima amera,

uit onze administratie is gebleken dat er nog geen betaling is ontvangen voor de onderstaande factuur, waarvan de betalingstermijn inmiddels is verstreken.

naima amera
schoolmeesterstraat 84
1053mc amsterdam

factuur: #168654
datum: 01-07-2019
betalingskenmerk: 171378-9617992
1x year subscription - mymonthlyoffer.com year subscription - mymonthlyoffer.com / price per month €14,95
verzendkosten € 0,00
totaal te betalen: € 14,95
vriendelijk verzoeken wij u alsnog zorg te dragen voor betaling binnen 7 dagen op iban: de42 7001 1110 6056 1412 50 (bic: dektde7gxxx) t.n.v. shopping fulfillment center ltd, o.v.v. de betalingsomschrijving 171378-9617992.

mocht de betaling inmiddels hebben plaatsgevonden, dan kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

betaal veilig met paypal
met vriendelijke groet,
my monthly offer

contact
customer support


company number: 11845450
hq: kemp house, 160 city road, london, united kingdom, ec1v 2nx (no return address)


Deel deze melding




Reacties (35)


16-07-2019 - Peter Gombas
Ik ontvang ook dagelijks een herrinering en weet niet hoe ik het moet stoppen! Heb niks besteld of aangevraagd en ook niets ontvangen. Heel irritant. (Bijlage)
16-07-2019 - Christel
Ik krijg ook steeds mailtjes dat ik steeds moet betalen en heb niks ontvangen.
17-07-2019 - wim kersten
ik krijg ook steeds van dat bedrijf aan maningen en heb ook niks besteld wist ik maar wat er aan doen kon
18-07-2019 - Marco
Indien u artikelen ongevraagd heeft ontvangen en achteraf wordt een factuur verstuurt kunt u dit alles negeren. U hoeft niets te doen en ook geen actie ondernemen. U hoeft de artikelen ook niet terug te sturen.

Volgens de wet mogen er geen ongevraagde producten toegezonden worden en er een factuur voor verstuurd worden.

In de volgende links staat dit beschreven:
rijksoverheid.nl en consuwijzer.nl

Eventuele betalingsherinnering en eventuele aanmaning kunt u negeren. Het beste is om de afzender volledig te blokkeren of als SPAM te markeren.
18-07-2019 - Jose
Ik krijg ook steeds mails van dit bedrijf.
Heb er nooit iets besteld.
Hoe kom je hier vanaf.

19-07-2019 - Ramona
Hallo,

Ik kreeg vandaag dus ook een mail binnen van hun. Maar dat was dus op het adres van 5 jr geleden. Dus vond het al verdacht en toch maar even via Google het bedrijf opgezocht en ja hoor mn vermoedens zijn bevestigd. Fraude...

Pfff erg hoor zoiets...
21-07-2019 - Joke veldhorst
Ik moet 40,00betalen ik heb niets besteld kon ook geen email sturen dat het niet van mij kwam
22-07-2019 - Ineke Bovenmars
Ook ik heb al meerdere facturen gekregen. Erg irritant. Ik ken het bedrijf helemaal niet. Helaas lukt het mij niet om een bijlage mee te sturen. Maar nota's lijken op bovenstaande.
23-07-2019 - wim kersten
wat scets mijn verbazing kreeg z'n zelfde brief van die instantie via post nog geen goede adres van mij maar van mijn buur man de zelfde brief die ik ook per mail krijg toe gezonden wordt er niet goed van wat meot je hier nou mee
24-07-2019 - Richard
Hier ook diverse mails gehad en niks ontvangen of besteld. Vandaag brief in de bus
26-07-2019 - greetje nauta
Van: My Monthly Offer
Verzonden: vrijdag 26 juli 2019 11:53
Aan: greetjenauta@hotmail.com
Onderwerp: 2e herinnering voor factuur 169035

2e herinnering voor factuur 169035
Beste Greetje Nauta,

Wij attenderen u erop dat de betalingstermijn van factuur 169035 is verstreken. Wellicht is deze factuur aan uw aandacht ontsnapt.

Wij verzoeken u om het openstaande bedrag binnen 7 dagen over te maken op bankrekening DE42 7001 1110 6056 1412 50 (BIC: DEKTDE7GXXX) t.n.v. Shopping Fulfillment Center LTD vermeld daarbij de betalingsomschrijving 177450-9618378 Bij bij de volgende herinnering zullen wij €8,50 herinneringskosten in rekening brengen.


Greetje Nauta
Scheepvaartstraat 12
9665KL Oude Pekela

Factuur: #169035
Datum: 02-07-2019
Betalingskenmerk: 177450-9618378
1x Year subscription - mymonthlyoffer.com Year subscription - mymonthlyoffer.com / price per month €14,95
Verzendkosten € 0,00
Totaal te betalen: € 14,95
Mocht de betaling inmiddels hebben plaatsgevonden, dan kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Betaal veilig met PayPal
Met vriendelijke groet,
My Monthly Offer

Contact
Customer support


Company number: 11845450
HQ: Kemp House, 160 City Road, London, United Kingdom, EC1V 2NX (no return address)

26-07-2019 - Joke veldhorst
Ik moet nu 14.95 betalen .De eerste keer 40 .00 euro
27-07-2019 - Henk
Ik heb gereageerd op herinneringen en aanmaningen en kreeg twee maal een mail terug met de mededeling dat het abonnement per direct gestopt was en dat ik uiteraard niets hoef te betalen.
Nu heb ik weer een mail gehad waarin ze met een incasso drijgen.
Ik zit met mes en vork op de incasso te wachten.
27-07-2019 - Ineke Bovenmars
Henk wat is het emailadres.
01-08-2019 - Hugo
IBAN is van Deutsche Handelsbank 80687 München, waar al vermeld wordt dat deze rekening misschien voor fraude gebruikt word.
Brief ingescanned en terug in enveloppe, retour afzender, Wordt port betaald via Sandd bezorgd, code zou moet kunnen vertonen waar het vandaan komt en de porto betaald,
01-08-2019 - ida
heb ook twee van deze mails gehad en nu een aanmaning. Zegt me helemaal niets.Ik negeer het maar gewoon.
01-08-2019 - Hugo
Tevens melding gedaan op politie.nl , gescande brief en enveloppe bijgevoegd, waren al meerdere meldingen binnen, wie weet gaan ze het toch onderzoeken waar het vandaan komt, vooral onder de ouderen zal de schrik er zijn vanwege de dreigementen en die betalen vaak zonder er over na te denken om maar geen bezoek te krijgen van een deurwaarder als de kosten steeds verhoogd worden, meer meldingen bij politie, meer redenen om er toch iets aan te doen, mijn mening

02-08-2019 - Wilma Opstelten
Ook ik krijg mail van Monthly offer dat er nog een factuur open staat ,wat moet ik doen ?
06-08-2019 - Indra dohmen
Hier idem. Twee mails gehad daarna incasso van 15 erop daar kon ik wel via een link naar een erg karige pagina. Online support altijd offline. En mail blanco. Wel gemaild kreg terug. Oo 25 juli iets gekocht zou hebben. Om 2:05 nachts haha slaap ik toch echt hoor.
En bijgevoegd screen met. Order. Uiteraard niks bijgevoegd. En een verzonnen ip adres. Haha

Eerste mail binnen ene minuut antwoord volgende mails nul reactie
06-08-2019 - Joke veldhorst
Nu een brief gekregen van Monty moet 44 euro betalen
08-08-2019 - Wanda
Ook ik ben dupe geworden van deze firma ik heb geen idee wat het is of wie ze zijn. Contact opnemen is onmogelijk . Ik krijg rekening en een herinnering ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat hier iets mee gedaan word misschien iets voor het programma opgelicht?? Weet iemand hoe en of wat je kunt doen? Want ouderen zullen hier met de dupe van worden (Bijlage)
08-08-2019 - wim kersten
ach ja kreeg vandaag weer twee aan maningen van dit bedrijf en hoe of wat ik weet het niet niks bij besteld dus wou dat er iets aan gedaan kan worden wordt er echt niet vrolijk van
08-08-2019 - Joke veldhorst
Ik heb weer een mail gekregen word nu 54.00euro zo niet ken het op lopen tot 2500 euro
09-08-2019 - Ria nonkes
Krijg nu ook brieven wordt er best nerveus van wat moet ik hier mee (Bijlage)
09-08-2019 - wim kersten
ik kreeg vandaag sms via telfoon
ik heb hem verwijderd wou dat er instantie nu een eind kunnen maken aan die tereur zo lijk het langzame hand op
09-08-2019 - heidi van amstel
ook ik word al heel lang lastig gevallen met emails om abonnementskosten te betalen, god weet waarvoor, nu ook al voor de 2 e mand plus verhoging van kosten, nu ook brief gekregen dat de incasso uit handen gegeven wordt, maar als je wilt weten waarvoor het is dan zijn ze op geen enkele manier te bereiken, nergens een telefoonnummer of iets dergelijks, alleen een adres in London, ik negeer alles, maar evengoed heel vervelend dat je door zulke oplichters benaderd en bang gemaakt wordt om bepaalde bedragen te betalen., maar ik ben dus niet de enige, zo te zien.
09-08-2019 - Joke veldhorst
Ik heb een email geschreven voor de derde keer Hebt bericht gekregen hoeft niets te betalen meer
09-08-2019 - Greetje Nauta
Alweer een mail en nu een verhoging van 8 Euro met de mededeling van de volgende als u niet betaald verhoging van 15 Euro
10-08-2019 - Natasja
Ook ik heb verschillende keren mail gehad van dit bedrijf... En heb er ook achteraan gemaild want heb geen idee wat ik besteld zou moeten hebben, kreeg mail terug met een bijlage die niet te openen is en dat ik per direct moet betaleb
10-08-2019 - Bonny
Help, ik kreeg sinds vorige maand ook facturen van My montly offer uit UK met de omschrijving zoals jullie hebben geschreven. Ik heb niks bij hun besteld. Na ontvangst van de 1e factuur heb ik hun een mail gestuurd maar kreeg de mail terug dat de e- mail adres niet bestaat ofzo.
Gister kreeg ik weer een factuur van hun , maar deze keer met aanmaningskosten en bedreiging dat ze een incassobureau gaan inschakelen als ik de factuur niet binnen 2 dagen ga betalen.

Help, wat moet ik doen??
10-08-2019 - Wanda
Ik heb een mail bestuurd maar programma opgelicht ik hoop dat ze er wat mee kunnen doen want ook ik vind de e-mails beangstigend en frustrerend omdat ik niet weet hoe en wat je kan ze niet contacten en ondertussen krijg je aanmaningen van wat..
12-08-2019 - Jolan Vlemmings
Ik wordt nu echt bang dat ze me gaan neppen. Wat kan ik hiertegen doen? Alsof ik een Samsung besteld heb, die ik dus nooit heb besteld. Ze blijven die rotmailtjes sturen. Wat nu?
13-08-2019 - Wilma
Hier ook de 2de betaalherinnering binnen gekregen. Maar wat ik zo lees moet ik er niets mee doen begrijp ik. Want snap hier niks van namelijk
13-08-2019 - wim kersten
Ik kreeg vandaag twee aan maningen plus een sms bericht maar doe er niks mee ik wis en verwerp het is een iritant gedoe politie doe er wat aan is niet leuk zo meer
13-08-2019 - Wanda
Het is gemeld bij programma opgelicht misschien dat ze er wat mee kunnen doen of aan doen ik hou jullie op de hoogte


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?