Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

My monthly Offer, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
E-mail
Bedrijfsnaam:
My monthly Offer
Naam:
Shopping Fulfillment Center ltd
Adres:
Kemp House, 160 City Road
Postcode:
EC1V2NX
Plaats:
London
Land:
Verenigd Koninkrijk
Rekeningnummer:
DE42700111106056141250
DE42 7001 1110 6056 1412 50
Website / Webwinkel:
KVK:
11845450
Product:
Maand lidmaatschap van ?
Betaalmethode:
Bank

Omschrijving van de melding:

Zelfde soort rekeningnummer als deurwaarders dreigende phishing.
Bedrijf Shopping Fulfillment Center Ltd dat ook bij andere klachten staat.
Totaal onbekend wat dit voor jaar abonnement zou zijn, voor €14,95 per maand.
Website is erg onduidelijk.
Geen werkend email adres of telefoonnummer.
Niet betaald.
Website mymonthlyoffer.com
Kvk 11845450


Deel deze melding




Reacties (27)


09-07-2019 - Leendert
Bij mij ook poging tot oplichting door dit bedrijf
09-07-2019 - Martha
Ik ben ook opgelicht. Moet ik nu betalen of aangifte doen?
10-07-2019 - Andre van Duijvenvoorde
2e herinnering voor factuur 166718
Beste Andre Van Duijvenvoorde,

Wij attenderen u erop dat de betalingstermijn van factuur 166718 is verstreken. Wellicht is deze factuur aan uw aandacht ontsnapt.

Wij verzoeken u om het openstaande bedrag binnen 7 dagen over te maken op bankrekening DE42 7001 1110 6056 1412 50 (BIC: DEKTDE7GXXX) t.n.v. Shopping Fulfillment Center LTD vermeld daarbij de betalingsomschrijving 175667-9616023 Bij bij de volgende herinnering zullen wij €8,50 herinneringskosten in rekening brengen.
10-07-2019 - miranda
ook net mail ontvangen, maar ga niks betalen (Bijlage)
10-07-2019 - Dinie
Ik heb ook mail gehad met bedrag 14.95
Wat moet ik doen???? Help

10-07-2019 - Berend
Heb ook die mail ontvangen. Uiteraard is dit zwendel, maar denk ook aan phishing, want mocht je toch betalen, dan hebben ze meteen het nummer van jouw bankrekening plus je naam, en die combinatie is al heel wat voor een oplichter
10-07-2019 - Mathilde
MY MONTHLY OFFER

AANMANING

subscription-mymonthlyoffer.com Year subscription-mymonthlyoffer.com/price per
month

Totaalbedrag €44,90
Voor deze factuur is u eerder al een betalingsherinnering gezonden. Desondanks is betaling nadien
uitgebleven

Vriendelijk doch dringend verzoek ik u alsnog zorg te dragen voor betaling. Uw betaling dient uiterlijk
binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief te zijn bijgeschreven Betaling dient plaats te vinden
op IBAN rekeningnummer DE42 7001 1110 6056 1412 50 (BIC: DEKTDE7GXXX) ten name van
Shopping Fulfillment Center LTD onder vermelding van de betalingsomschrijving 415171100
Indien tijdige betaling onverhoopt uitblijft, zijn wij genoodzaakt de vordering ter incasso uit handen te
geven. Na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag
de wettelijke rente verschuldigd en zijn wij gerechtigd de buitengerechtelijke incassokosten in
rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot
2.500; 10% over de daaropvolgende € 2.500 en 5% over de volgende € 5.000 met een minimum van €
40,00

Wij zien uw betaling met vertrouwen tegemoet.
Met vriendelijke groet
My Monthly Offer
10-07-2019 - Jaap Wolters
Zelfde reactie als boven. Mail gestuurd om antwoord en daar word uiteraard niet op gereageerd. Volgens mij ook niet reageren op alle nog te ontvangen mail. Ze blijven het proberen. (Bijlage)
12-07-2019 - Irina
Bijlage als brief bij post ontvangen. Geen tel. Nr. Wel emailadres. Hier ga ik niet naartoe mailen voor nog meer spam dankzij deze site. Bedankt voor de waarschuwing. (Bijlage)
17-07-2019 - Hans
Ik heb wel een kabeltje ge kregen maar en toen ging het mis maar nu krijg ik alleen maar aanmaning om twee weken en betalen en betalen
18-07-2019 - Leendert
Van Leendert. Heb een email gestuurd naar dat bedrijf. In het Engels, heb ik gedreigd de politie te bellen. Niks meer van
hun gehoord.
.

26-07-2019 - Ikke
Ontdek net in de sms berichten op dezelfde datum van 5-7 een welkomstbericht. Dat mijn welkomstcadeau klaar staat en direct bestellen via link ..... blabla.

Nu net net als anderen een dwingende aanmaning gekregen. Geen idee waarom en hoe en waarvan en waar ik dan lid zou moeten zijn geworden.
Dit wordt hinderlijk!
05-08-2019 - Ikke
Ze blijven maar doorgaan. Nu we niets meer kunnen melden bij de fraudehelpdesk kunnen we alleen zelf actie ondernemen. In de bijlage van een van jullie hierboven staat een emailadres van die lui.
Heb kort maar krachtig in het engels geschreven dat ze moeten stoppen, dat ik geen contract met ze heb en dat de politie wordt ingelicht.
Per kerende mail kwam hun bericht in het nederlands dat mijn abonnement uiteraard direct was stopgezet en ik verder niets hoefde te doen.

Ik ben er nog steeds niet achter wat voor abonnement dit had moeten zijn, heb nooit iets toegezonden gekregen of wat dan ook aangeboden per mail.

Hoop dat het nu voorbij is en blijft.

Het valt me wel op dat deze mails steeds tegelijk komen met andere spam van zogenaamde gerechtsdeurwaarders en dergelijke, zelfde soort buitenlandse bankrekeningnummers.
09-08-2019 - Bertina
Ik krijg ook steeds mails
Zelfde bedrijf
Maar verschillende factuurnummers
Hoe is dit te stoppen (Bijlage)
11-08-2019 - Abdulkhaliq mahmud tinai
Ik heb ook twee brieven ontvangen maar ik ha niks betalen
12-08-2019 - Bertina
Wordt steeds gekker.
Mail terug gehad .bijgevoegd ze weten alles van je. (Bijlage)
12-08-2019 - Ikke
#Bertina 12-8-2019
Als je iets online zou hebben besteld hoort daarvan een bevestigingsmail te zijn. En je hoort iets te hebben ontvangen.
Je weet toch zelf wel wat je op die datum zou kunnen hebben besteld?

Kijk ook uit met telefoontjes waarin ze gegevens proberen te ontfutselen. Is het geen energie, dan een enquete of een of ander tevredenheidsonderzoek.
Dat wordt gekoppeld.

Heb je in dit geval op een link in zo'n mail geklikt en bent verder gaan surfen?
Altijd browser sluiten en cookies wissen als je mogelijk op een verdachte site bent geweest. En je systeem scannen.

Het wordt echt steeds gekker.
Via iban check dat rekeningnummer nagaan en de bank waarschuwen voor fraude.

12-08-2019 - Jellema
Eerst bestookt met aantal e-mails, daarop geprobeerd te reageren maar de mails kwamen niet aan. Toen (zoals te zien hierboven) kwamen de sms berichten, deze ook geprobeerd te beantwoorden maar dat lukte ook niet...ze hebben alles afgeschermd om retourberichten te kunnen ontvangen. Ik heb nu hun geblokkeerd en hopelijk stopt het... hoewel ik daaraan twijfel als ik in diverse berichten van anderen heb gelezen dat ze ook per post komen.... (Bijlage)
12-08-2019 - Ikke
Stuur bericht aan hun email info_at_mymonthlyoffer.com
Zeg ze dat je ze niets verschuldigd bent, geen abonnement hebt, niets hebt gekocht.
En dat politie op de hoogte is.
Wordt hoog tijd via meldformulier bij de politiesite deze oplichting te melden. Oplichting, phishing, fraude.

Ondanks bevestiging van een week geleden dat alles is gestopt toch weer een aanmaning gekregen.
Hun bank is ook op de hoogte maar grijpt kennelijk nog niet genoeg in.

Misschien ook maar allemaal melden bij Consuwijzer.
13-08-2019 - Sandy
Beste

Wij attenderen u erop dat de betalingstermijn van factuur 173439 is verstreken. Wellicht is deze factuur aan uw aandacht ontsnapt.

Wij verzoeken u om het openstaande bedrag binnen 7 dagen over te maken op bankrekening DE42 7001 1110 6056 1412 50 (BIC: DEKTDE7GXXX) t.n.v. Shopping Fulfillment Center LTD vermeld daarbij de betalingsomschrijving 180171-9622841 Bij bij de volgende herinnering zullen wij €8,50 herinneringskosten in rekening brengen.
15-08-2019 - Nuray
Word ook gek van ze de factuur was 14,95 nu 40,00 geworden heb ze gemaild en ze zeggen dat ik iets heb besteld enzo maar begrijp er niks van heb ze nu gemaild en gezegd dat ik het aan mijn advocaat heb overgedragen ben benieuwd wat ze nu gaan doen maar goed waar kan ik dit melden als oplichting iemand een site voor me
15-08-2019 - Nuray
Nadat ik ze had gemaild en gezegd dat ik het had overgedragen aan mijn advocaat hebben ze me direct gemaild met de mededeling dat de abonnement is stopgezette en ik niks hoef te betalen dus mensen mail zeen dreig met politie of advocaat
15-08-2019 - Ikke
Melden bij de fraude afdeling van hun bank begint ook vruchten af te werpen.
Dit was via iban check.
Vorige keer zag ik die waarschuwing er nog niet bij staan.

Heb nu twee keer bericht van MMO dat er geen abonnement is en er niets hoeft te worden betaald, waarna er toch weer een factuur kwam. Exact dezelfde tekst met die bestelling en op de groene knop drukken enz.
Vermoedelijk komen die gegevens uit een enquete of misschien een petitie met een lek, ze hebben te veel gegevens. (Bijlage)
15-08-2019 - Ikke
Kijk ze zitten in Weesp, ook onder een andere naam.
meldnu.nl
Die klagers hebben nog ongevraagd iets gekregen.
Zoiets hoef je nooit terug te sturen.
Er lopen meer klachten tegen hen hier op MeldNu.
Maar eens koppelen.
28-08-2019 - Addie
Meerdere aanmaningen mail en nu ook brieven
Heb nooit niks besteld
29-08-2019 - memol
Ik krijg ook steeds mails
Zelfde bedrijf
Maar verschillende factuurnummers
Hoe is dit te stoppen
17-09-2019 - Wytske
Ook ik ben slachtoffer van dit fraude geintje. Ik heb net de plaatselijke politie gebeld en die hebben alles genoteerd. Zij geven het dringende advies nooit te betalen en alles te bewaren. Mail en bel ze nooit!!! Ook hebben ze mij het tel nr gegeven vd fraude helpdesk..die heb ik inmiddels nu net ook gesproken. Het nr is...088-7867372. Er is ook een nummer van Europese zaken ( waar dit onder valt...he te ECG nr is 030- 2326440. Of je kunt op internet Action Fraud informeren.

Succes allemaal!!

Groetjes Wytske.


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?