Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Big Discount Shopper, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Particulier
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Ongevraagde levering
Bedrijfsnaam:
Big Discount Shopper
Land:
Nederland
Website / Webwinkel:
Product:
Usb kabel premium
Betaalmethode:
Brief factuur
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

dit heb ik nooit besteld en valt vandaag door de brievenbus dit is van bigshopdiscounter
wat moet ik nu doen hebben meer mensen hier last van?


Deel deze melding




Reacties (19)


04-06-2019 - w van kesteren
nu al 2 pakketjes ontvangen, eerst een kaart houder en nu een of ander usb snoertje, alle twee het zelfde bedrag 13,90 euro,nu ook herrinering binnen . ik heb hier melding van gedaan bij de politie, pakketjes retour zenden bon goed bewaren ,verder kan niemand hier iets mee.
04-06-2019 - Leontine
Heb zelf ook factuur ontvangen met zelfs al aanmaning van €8,50 en dreiging €40 incassokosten als ik niet binnen 14 dan betaal. Net politie gebeld, die kunnen niets, advies niets betalen. Juridisch loket gebeld> antwoorden naar bigdiscountshopper. Ga niet betalen in mijn geval heb niets ontvangen. Zie u dagvaarding tegemoet. Jurisch loket geeft aan dagvaarding komt er niet omdat meldpunt.nl vol staat over fraude oplichting bigdiscountshopper.
04-06-2019 - Susan
Ik ook net een USB oplader ontvangen met factuur en nooit besteld .
Wat nu terugsturen kost mij ook geld
04-06-2019 - Karin Wilzing
Ook hier vandaag een USB kabel ontvangen van het bedrag 13.90
Heb niets besteld bij ze.
Moet ik dit terug sturen? (Bijlage)
05-06-2019 - Vivian
Hetzelfde is bij ook gebeurd: kabel gekregen per post maar nooit gevraagd. Advies: niets mee doen, ook niet terugsturen, dat kost jou geld.

06-06-2019 - Sandra
Ik heb hem ook net ontvangen. Lees overal dat je hem ook niet retour hoeft te sturen, aangezien je hem niet besteld hebt. Dus ik laat alles liggen em zie wel waar het schip strandt. Ik ga iig geen kosten maken om het retour te sturen
12-06-2019 - Eveliene
Ik heb ook een usb kabel ontvangen ter waarde van 13.90, nooit besteld. Email reply kan niet en telefoonnummer klantrenservice niet bekend. Dus advies is nu niks doen of politie inlichten?
12-06-2019 - Peter
Heb nu 3 de aanmaning gekregen. Natuurlijk kopien en melding gedaan bij Politie ! Mij benieuwen hoever deze bigdiscountshopper criminelen gaan, voor een usb kabeltje voor 13.90 euro ... ? 🤣 Oplichters ! 🤮
13-06-2019 - Theo
Heb afgelopen vrijdag weer een pakketje van hen gekregen en terug gestuurd.
Gisteren kreeg ik weer een mail met een herinering
Ik moest de factuur direct betalen, maar heb dat niet gedaan.
We wachten wel af wat er nu weer volgd.
13-06-2019 - Chantal
Zo ik heb na de 3e herinnering nog eens gemaild en toen kreeg ik deze mail terug. (Bijlage)
14-06-2019 - Truus
Ongevraagd een usb kabel ontvangen ad € 13,90. In middels ook al 2x een herinnering met het vooruitzicht van extra kosten. Niets betaald maar wel gemeld bij " Fraude Helpdesk.
Wordt vervolgd. (Bijlage)

14-06-2019 - Heleen
Hier ook een USB kabel toegestuurd gekregen deze retour gestuurd maar ik blijf rekeningen krijgen nu de rechtsbijstand ingeschakeld. Ik hoop dat dit nu klaar is. Ik zou nooit iets bestellen bij een site waar niemand te bereiken is. Gisteren de 3e herinnering gehad nu maar afwachten betalen ga ik zeker niet.
14-06-2019 - Angelique
Vandaag pakje ontvangen van bigdiscountshopper kabeltje € 13.90 heb dit niet eens besteld.. geen nummer te vinden om naar toe te bellen. Wat een gedoe zeg... lees veel verhalen erover.. Ik ga dit ook niet betalen. Oplichters zijn het.. ze zitten aan sites gekoppeld waarbij je prijzen kunt winnen dus let goed op.
15-06-2019 - Cathy
Ik heb al 2 ongevraagde leveringen ontvangen.Retour gedaan maar ik krijg nog steeds mailtjes met de vraag of ik wil betalen.Inmiddels is er een boete bijgekomen.Nou ik betaal niets.Het zijn oplichters .
Ik wacht gewoon af.
15-06-2019 - Sam Louis
Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij de Fraudehelpdesk. Hieronder vindt u een samenvatting van uw melding en onze reactie. Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Onderwerp
Fraudehelpdesk inzake bigdiscountshopper

Reactie Door E-mail (Karin) (14/06/2019 16:57 )
Geachte heer Louis,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van deze middag, stuur ik u hierbij de beloofde mail.

Zoals reeds aangegevens gaat het in uw geval om een ongevraagde toezending. Als u producten toegestuurd krijgt waar u niet om hebt gevraagd, dan is dat een ongevraagde toezending. Dat is niet toegestaan. De ondernemer kan u niet verplichten om voor de ongevraagde toezending te betalen als u zeker weet dat u geen bestelling heeft geplaatst. Is de ondernemer van mening dat deze een overeenkomst met u heeft en dat u toestemming hebt gegeven voor de zending? Dan is het aan de verkoper om dit te bewijzen.

U kunt een mail sturen naar de betreffende partij waarin u aangeeft geen bestelling te hebben geplaatst en dat u om die reden niet overgaat tot betaling. Daarvoor kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrief op de website van het Europees Consumenten Centrum

Als u ongevraagd producten hebt ontvangen, mag u het houden. Stuurt u deze producten toch liever terug? Neem dan contact op met de afzender. De verzendkosten om de producten te retourneren komen voor rekening van de ondernemer.

Hebt u ons advies opgevolgd en blijft u ongevraagde toezendingen, aanmaningen of incassobrieven ontvangen? Dien dan een klacht in bij het Europees Consumenten Centrum.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Fraudehelpdesk
Postbus 963
7301 BE Apeldoorn

T: 088 - 786 73 72
W: fraudehelpdesk.nl
17-06-2019 - HJ Steffens
Ongevraagd een micro usb kabel ontvangen ad € 13,90. In middels ook al 3x een herinnering met vooruitzicht van extra kosten.
Kabel binnen twee weken retour gestuurd naar Weesp. Daarna een mail gestuurd met een Ontkenning van Totstandkoming Overeenkomst. Bijna per ommegaande een mail retour dat ze eea hebben uitgezocht (zondagavond om 23:00u ja ja) en dat ik moet betalen. Ik ga niets betalen. Ik heb het gemeld bij Consuwijzer.nl en zij gaven aan niet meer te reageren op mails van deze oplichters.
17-06-2019 - Eveliene
Ik kan per email niet reageren omdat ik dan een foutmelding krijg!!! Heeft iemand hier ervaring mee ???
17-06-2019 - Peter
Logisch Eveliene, zijn ook niet te bereiken. Gewoon niet betalen en laten komen. Houd vanzelf op.
17-06-2019 - Colinda
Wat een boevenstreken?!!!
Nooit iets besteld. Ook nooit op hun site gekeken?!!!
Krijg de ene faktuur na de andere met een betalingsherinnering voor een usb kabeltje?
Heb er zelf zeker 10 liggen....
Bah wat een oplichting!!!!


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?