Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Molly shop, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
Telefonisch en email
Bedrijfsnaam:
Molly shop
Adres:
Molly shop
Mobiel:
0685058724
E-mailadres:
Rekeningnummer:
NL30ABNA0524590958
NL30 ABNA 0524 5909 58
Gebruikersnaam:
www.mollyshop.nl
Product:
Galajurk
Bedrag:
€ 91
Betaalmethode:
IDeal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Op 15 februari heb ik bij molly shop een gala jurk besteld voor mijn 15 jarige dochter.Ik was al lid van hun via facebook Kreeg geregeld nieuwe jurken te zien op mijn startpagina.En ook de recensies waren goed.Helaas kreeg ik alleen via de mail de factuur en ook de mededeling dat t 7 tot 21 dgn zou duren.Maar na die 21 dagen had ik nog niks.Had al gemaild of ze misschien konden zeggen hoe lang t zou duren.Geen antwoord.Na mate de dag v gala dichterbij kwam werd ik toch nerveus.Ik heb meerdere mailtjes gestuurd En ook gevraagd of ze me t geld konden terug storten zodat ik nog snel n andere jurk voor mn dochter kon kopen.Geen respons.Ik heb dus aangifte gedaan, doorgegeven aan mollie payments dat de webshop mensen oplicht. Ook deze zijn de zaak aan t onderzoeken want ik ben niet de enige.Ondertussen is de site verwijderd v facebook maar hun webshop is nog steeds geopend.Ik heb nog een keer een mail gekregen waarin stond dat t geld die week terug gestord zou worden.Maar helaas ,zijn alweer 3 weken verder.Door hun kon mij dochter niet gaan.Ik wil heel graag mijn geld terug zodat ik mijn dochter op een andere manier t goed kan maken.Een eindejaars gala missen voor een kind s vreselijk.


Deel deze melding




Reacties (6)


07-05-2019 - Renate
Hoi Petra,
Ik heb exact tzelfde, meerdere malen gemaild, apps gestuurd en gebelt, hun telefoon is nu ineens buiten gebruik, joh dat had ik nu niet verwacht!!!
Oplichters zijn het. Ik ben alleenstaande moeder en had in de sale voor 150 euro mijn zomerkleding aangeschaft.....maar helaas geld afgeschreven en kleding komt niet!
08-05-2019 - Petra
Hoi Renate
Heb je al aangifte gedaan via internet? Ik heb ze iedere dag gemaild en een kopie gestuurd dat ik aangifte had gedaan.Ze hebben 2 email adressen en die heb ik beide gebruikt.Ook heb ik op hun site steeds reacties geplaatst.Tuurlijk werden die niet geplaatst maar denk wel dat ze die hebben gelezen.Ik heb inmiddels mn geld terug.Ze stuurde me zelfs n mail of ik mn aangifte in wilde trekken.Blijf ze lastig vallen en doe n aangifte.Hoop voor je dat je je geld alsnog terug krijgt.

Liefs Petra
09-05-2019 - Patrycja
Hoi ,
Welke aangifte jullie bedoeld? Bij de politie? Ik heb voor de oplichters 108euro verlizen !! Graag hoor ik van jullie.
patrycja
10-05-2019 - Renate
Hoi Petra,

Ik heb maar 1 mailadres, kun je mij die beide even geven?
Dan ga ik ze ook gewoon dagelijks lastig vallen. Ja ik heb natuurlijk hetzelfde gedaan, mijn recensies worden idd niet geplaats en op de mails krijg ik geen reactie. Telefoon word niet aangenomen en op de app reageren ze ook niet.
Ik snap niet dat zulke sites niet gewoon de lucht uit gehaald kunnen worden. Thanks
22-05-2019 - Anne
Goedemiddag,
Ik heb het zelfde probleem met mollyshop. Vorige week aangifte gedaan bij de politie, maar tot nu toe nog niks gehoord. Hebben jullie nog geld teruggekregen?
Groetjes Anne
09-06-2019 - Anita
Hier hetzelfde. Ik heb in april een bikini gekocht voor 65,- en deze nooit ontvangen. Een stelletje oplichters zijn het. Ik ga ook aangeefster doen en nu hopen dat ik mijn geld terug krijg.


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?