Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Grandado.com, Internetoplichting via webshop


Gemelde gegevens (Internetoplichting via webshop)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internetoplichting via webshop
Gebruikte methode:
Geen levering
Bedrijfsnaam:
Grandado.com
Land:
Nederland
E-mailadres:
Website / Webwinkel:
Betaalmethode:
IDeal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Al meer dan 2maanden aan wachten op de eerste aankoop maar niks in totaal 7 keer besteld maar geen enkele keer geleverd en op geen manier meer te bereiken zelfs email contact niet.


Deel deze melding




Reacties (43)


15-03-2019 - Joke De Grauwe
Ik heb ook in Februari een bestelling geplaatst voor een bedrag van 19.95€. Na een 2-tal weken toch een mailtje gestuurd en netjes een antwoord teruggekregen dat ze enkel de bestellingen op donderdag verzenden en dat ik weldra mijn verzending thuis zou krijgen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen kabeldiertjes ontvangen.
23-03-2019 - hans
3 dingen besteld, alle 3 apart aangekomen binnen 1 maand. Er staat ook vermeld dat het 25 dagen kan duren. 1 x contact gezocht per mail, heb ik netjes antwoord op gekregen. Oplichting ?? Nee hoor bij mij niet
12-04-2019 - Mar
Meerdere keren iets besteld. Zonder track&trace alles in 25dagen ontvangen.
22-04-2019 - Elke
Bestelling geplaatst, niet ontvangen. Bestelling zou zogezegd ergens zijn verloren gegaan. Heb gevraagd het geld terug te storten op mijn PayPal account. Vragen mijn IBAN nr om terug te storten maar ik vertrouw het zaakje niet. Kunnen gemakkelijk de terugbetaling doen via PayPal. Heb hen de link doorgestuurd. Ben benieuwd. 😠
25-04-2019 - Ingrid
Welk e-mail adres gebruiken jullie? want ik kan op de website geen e-mail adres dan/wel telefoonnummer vinden waarmee ik contact met de klantenservice op kan nemen.. zo frustrerend :/
Ook een contact formulier is niet op te vragen op de één of andere manier...

27-04-2019 - Arjan Urgert
Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Ik heb op 28 februari een bestelling gedaan voor cartridges, maar tot nu toe niets ontvangen.
14-05-2019 - Henri
Heb een bestelling geplaatst en moest voorruit betalen. Kreeg een melding als dat de bestelling is verzonden maar via pakket volgen moet het nog steeds ingepakt worden. Het is maar een klein bedrag wat ik betaald heb maar heb wel aangifte gedaan bij de Politie. Nu blijkt dat ik geld heb overgemaakt naar een nep bankrekeningnummer van de Rabobank. Ben benieuwd of ik iets bereik met de aangifte bij de Politie en mijn bank.
03-06-2019 - Nita
Ik heb een bestelling geplaats en betaald, op 20 april 2019.Maar nog steeds niets ontvangen. Ze melden wel dat de bestelling is verzonden. Maar dat is ook alles. Wanneer wordt er wat aan gedaan aan deze oplichting webshop.
03-06-2019 - Karel
2 maanden geleden iets besteld, artikel nooit ontvangen en onmogelijk om contact te krijgen. Mails worden niet beantwoord en geen telefoonnummer.
04-06-2019 - Nina
Telefoon houder besteld voor in de auto nog steeds niet binnen gelukkig met Afterpay kreeg wel een factuur binnen van Noreply&Billijk.nl of ik het bedrag over wil maken voor 17 juni maar nog geen artikel gezien dus een email terug gestuurd.Nu maar afwachten.
04-06-2019 - Ingrid
Telefoonnummer van de klantenservice van Grandado heb ik na lang zoeken via een andere website weten te vinden 085-3001013 daar ben ik keurig en heel vriendelijk geholpen en heb mijn bestelling uiteindelijk wel gekregen..

08-06-2019 - Greet Boellaard
Ik heb een auto hondenstoel besteld op 28 mei en nog niets ontvangen bestel nr grannl.422170
08-06-2019 - Ingrid
Greet voor levering bij Grandado moet je minimaal 25 dagen rekenen..
11-06-2019 - eef
je ziet pas nadat ! je besteld en betaald hebt dat eea uit China moet komen.Heb al eerder van dergelijk bedrijf..denk hetzelfde onder andere naam,nooit iets ontvangen ondanks extra betaling voor Tr+tr.Oplichting !
16-06-2019 - Donna
Bestelling uiteindelijk wel gekregen en is de zaak super netjes afgehandeld.
Ik had het idee met jonge mensen te maken te hebben die uit China bestellen. De levertijden daar zijn wisselend, is mijn eigen ervaring. Jammer dat ze dit niet van tevoren communiceren op de site. Ze scheppen zo verkeerde verwachtingen en dat levert uiteraard veel klachten op (en zeker als je je spullen niet krijgt...dat is gewoon foute boel).
Maar ik had zelf het gevoel achteraf dat het jonge mensen waren die wellicht net iets te enthousiast zijn begonnen, maar de berg werk niet helemaal goed onder controle hebben. Mocht het laatste het geval zijn, dan wens ik ze veel succes toe!
-En als het toch boeven zijn, dan heb ik toevallig mazzel gehad-. Hoop het niet, hou van een mooie en gezellige wereld :-)
16-06-2019 - Eef
heb een jaar geleden al exact dezelde ervaring met hen gehad.Hadden ze dus gezien de stortvloed aan klachten wel eens iets van kunnen leren,als ze op een goede manier zaken willen doen.
Minimaal in elk geval duidelijk voordat iemand betaalt op de site zetten ,dat de spullen allemaal uit China komen en niet pas daarna! Want als klant kun je dan niet meer terug!!
18-06-2019 - Eric
Ik wacht al 6 weken op mijn 3 bestellingen en op het contactformulier via e-mail wordt niet gereageerd. Deze site moet uit de lucht gehaald worden, want veel mensen worden bedrogen. Dit is pure oplichting!

19-06-2019 - Karel Bremer
Besteld 2 items, 1 item na 14 dagen ontvangen, wacht nu op tweede item. Telefoon nummer klantenservice is: 085-3001015. Levering uit China duurt 25 dagen. Succes en groet.
19-06-2019 - AnP
Zelfde hier, 1 item ontvangen van de 2. Mails bleven onbeantwoord tot ik een kwade mail stuurde waarin ik mijn ongenoegen uitte, kreeg ik wel een antwoord, maar een sarcastische...nu, op een andere klachtensite mijn ervaring gedeeld, en letterlijk nog geen halve minuut later krijg ik een mail van die site dat ze mijn klacht willen behandelen en vroegen ze mijn ordernummer. DAN kunnen ze wel met bovenmenselijke snelheid antwoorden! Absurd gewoon. Nu maar afwachten...
20-06-2019 - Eef
bellen beter niet.zoek op de site van Gradado onderaan onder contact klantenservice ,als je daarop klikt krijg je 3 mogelijkheden ,klik op de eerste: bestelling niet ontvangen ,dan kun je schriftelijk je klacht bij hun melden ,mondeling is helemaal zinloos want dan heb je later geen bewijs hoe eea is gegaan .Zo kun je in elk geval bewijzen wat je hebt geschreven ...foto van maken ! en je krijgt dan van Grandado mail terug !Niet dat het dan wat oplost....lach ,maar zoals gezegd dan heb je een bewijs hoe het daar gaat
20-06-2019 - Jos H
Ook niks geleverd gekregen,allemaal aangifte doen bij de politie.
21-06-2019 - Eef
iedereen zeker doen,die heeft betaald en niets ontvangt :via politie.nl kan het digitaal.
23-06-2019 - Jeany
kan nog een toevoeging geven op wat hier verder werd genoemd. ik vond een mail adres en stuurde mijn klacht op, krijg ik wel een no-reply bericht terug, met een aantal pages die allemaal naar hun eigen website linken , waar je dus helemaal niet verder komt. Gewoon onmogelijk om contact te kunnen leggen .waardeloos.
23-06-2019 - AnP
Niet lang na melding dat ik naar deombudsman en politie zou gaan, kreeg ik een mail dat men het totale bedrag heeft gecrediteerd, dus afwachten nu of ik idd mijn geld terugkrijg. Nog beter, kunnen ze hunne brol gewoon houden.

En dan zijn ze nog verwonderd dat hun 'klant' hen na verloop van tijd begint uit te kafferen, de dieven. Veel geluk aan al de rest die hier slachtoffer is geworden van wat men noemt: MISBRUIK VAN HANDELSRECHT EN CONSUMENTENRECHT.

Grtz.
24-06-2019 - hier hetzelfde
is er IEMAND die van Grandado gegevens heeft om contact te krijgen met dit dubieuze bedrijf?
niks werkt, ook bovenstaand emailadres niet, en via de website werkt helemaal niks !!!!!!!!
24-06-2019 - Karel Bremer
Telefoon nummer is: 085-3001015 klanten service
24-06-2019 - Hans
Hallo. Oplichting ja.
Op 6 april 2 kussens besteld
Betaald €78,- en nooit geleverd
Kan dit allemaal zomaar.
Aangifte doen? Laat me niet lachen
Het nummer van Karel Bremer heeft een technische storing.
25-06-2019 - Brug
ik zit nu al bijna 1 maand op 2 zonne schermen voor auto te wachten en moet blijkbaar nog gemaakt worden of uitgevonden worden veel te lange wacht tijden WAARDELOZE FIRMA .
25-06-2019 - Nita
Je zal zien, er wordt niks aangedaan.
Het is balen.
Ik wacht al vanaf april op mijn bestelling.
Als je belasting schuldig bent, al zou het een tientje zijn, dan staan ze voor de deur.
Bij welke deur moeten wij aankloppen?
25-06-2019 - Olga
Op 17 mei besteld ( grannl400399) , zonder track en trace, nog niks ontvangen en hun 25 werkdagen verzendtijd zijn dus ruim verstreken.
Telefonisch contact gezocht ( 0853001015) maar melding van technische storing. Wél contactformulier op hun website gevonden en de vraag: waar blijft mijn pakket gesteld, waarop het antwoord binnen 2 werkdagen zou moeten komen...... ben benieuwd of dat gebeurt.
26-06-2019 - Karel Bremer
Hallo,, Zo ik al eerder aangaf dat ik een item had ontvangen, nu ook het tweede item ontvangen. Lastig is dat track&tracé op hun site niet werkt ondanks betaling hiervoor. Informatie via hun service nummer gevraagd, hier keurig geholpen. Succes allemaal met jullie bestellingen. Groetend.
26-06-2019 - Eef
aangifte kan bij politie.nl via internet en bij bv zoiets als Kassa...of bij dat programma van SBS 6 over internetoplichters melden bv...
hoe meer mensen dit doen deste eerder wordt er iets tegen ondernomen
27-06-2019 - Olga
Nadat ik op 25-6-2019 zoals hierboven omschreven via contactformulier bij Grandado had gemeld, mijn bestelling nog steeds niet ontvangen te hebben , inderdaad binnen 2 dagen een mooi antwoord. Het artikel is bij de post vermist geraakt en ze willen het opnieuw voor me bestellen. Daarmee ga ik akkoord, betekent wel weer wachten, maar ik geef het een kans.
27-06-2019 - Jeany
Klacht opgelost, zending ontvangen
28-06-2019 - Mark
als je naar veel gestelde vragen gaat en een vraag aanklikt zie je daaronder een zinnetje staan voor contact opnemen. Daar kan je contact opnemen via het contact formulier of telefoon. Snap niet dat zoveel mensen hier dat niet zien..
01-07-2019 - Mir
ik heb eind april een bestelling gedaan. om precies te zijn 27 april. ik heb meerdere keren een mail gestuurd en krijg als antwoord dat het binnen 25 dagen binnen zal zijn. het is nu 1 juli en ik heb nog niets binnen. ik vind dit echt heel vreemd. mn geld kan ik niet terugkrijgen. want het is zogenaamd nog onderweg. als ik had geweten dat ze uit china kwamen. had ik ze nooit besteld.
03-07-2019 - Eric
uiteindelijk in 3 zendingen heb ik mijn 3 bestellingen binnen. Dat was eens maar nooit weer.
09-07-2019 - Jodie
Ruim zes weken geleden iets besteld maar heb nog niets ontvangen. Helaas ging dit om een product dat in een normale envelope past en zat er geen tracktrace code bij. De envelope is volgens grandado kwijt geraakt in de post.
17-07-2019 - Olga
Hoera, pakket ontvangen! Op navraag via contactformulier had ik antwoord gekregen waarin het voorstel dat ze voor mij opnieuw konden bestellen (zonder extra kosten) , daarmee akkoord gegaan en ja hoor, mijn bestelling ontvangen. Achteraf dus blij dat ik hel proces geduldig heb afgewacht.
21-07-2019 - Dennis
Op 6 Juli een bestelling gedaan bij grandado.com. De levertijd zou 15 tot 25 werkdagen bedragen, dus 3 tot 5 weken. Na mijn bestelling las ik dit bericht, dus ik zag de bui al hangen. Echter gisteren op 20 Juli het bestelde netjes ontvangen, na 2 weken al. Dus voor mij geen oplichting.
23-07-2019 - Nico mulder
In februari een bestelling geplaatst, extra betaald voor de zogenaamde track en trace na weken een mail gestuurd met hun eigen track en trace nr en melden mij het volgende dat het product helaas niet meer leverbaar is en ze binnenkort mijn geld zouden terug storten.
Tot mijn verbazing bieden zr dat zelfde product nog steeds aan hmm. Lijkt toch zeker op financieele fraude en oplichting. Het aanbieden van producten die niet leverbaar zijn. (Bijlage)
03-08-2019 - Isabelle
Ik heb besteld op 14 juli en nog steeds niets ontvangen.op de track en trace staat nog steeds dat mijn pakket in China is. Als ik geweten had dat het van China moest komen had ik nooit besteld. Op de site dat ik besteld had stond grandado.nl, maar blijkbaar klopt dit niet. Dit was de 1e maar ook de laatste keer
09-08-2019 - Oma
Ik heb op 29 april 2019 een bestelling geplaatst.
KAZI 6005 Legoings Super Heroes Bouwstenen Vrienden Spiderman
Twee manden later, heb ik via mail gevraagd waar mijn bestelling is geblijven(?) en een mail gekregen dat mijn bestelling vermist is geraakt en de nieuwe zending wordt aangemaakt.
Nu, bijna 100 dagen na mijn betaling een pakje is gearriveerd. Helaas, tot mijn verrassing, verkeerde speelgoed !!!
I.p.v. Spiderman KAZI 6005, heb ik FIRE FIGHT no:8056
gekregen...
Ik heb het nergens voor nodig, omdat mijn kleinzoon (5) alleen fan ivan Spider-Man is.
En natuurlijk is de verjaardag ał lang voorbij
Dit was ook de eerste en de laatste bestelling


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?