Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Grandado.com, Internetoplichting via webshop


Gemelde gegevens (Internetoplichting via webshop)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Internetoplichting via webshop
Gebruikte methode:
Geen levering
Bedrijfsnaam:
Grandado.com
Land:
Nederland
E-mailadres:
Website / Webwinkel:
Betaalmethode:
IDeal
Bijlage:

Omschrijving van de melding:

Al meer dan 2maanden aan wachten op de eerste aankoop maar niks in totaal 7 keer besteld maar geen enkele keer geleverd en op geen manier meer te bereiken zelfs email contact niet.


Deel deze melding




Reacties (22)


15-03-2019 - Joke De Grauwe
Ik heb ook in Februari een bestelling geplaatst voor een bedrag van 19.95€. Na een 2-tal weken toch een mailtje gestuurd en netjes een antwoord teruggekregen dat ze enkel de bestellingen op donderdag verzenden en dat ik weldra mijn verzending thuis zou krijgen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen kabeldiertjes ontvangen.
23-03-2019 - hans
3 dingen besteld, alle 3 apart aangekomen binnen 1 maand. Er staat ook vermeld dat het 25 dagen kan duren. 1 x contact gezocht per mail, heb ik netjes antwoord op gekregen. Oplichting ?? Nee hoor bij mij niet
12-04-2019 - Mar
Meerdere keren iets besteld. Zonder track&trace alles in 25dagen ontvangen.
22-04-2019 - Elke
Bestelling geplaatst, niet ontvangen. Bestelling zou zogezegd ergens zijn verloren gegaan. Heb gevraagd het geld terug te storten op mijn PayPal account. Vragen mijn IBAN nr om terug te storten maar ik vertrouw het zaakje niet. Kunnen gemakkelijk de terugbetaling doen via PayPal. Heb hen de link doorgestuurd. Ben benieuwd. 😠
25-04-2019 - Ingrid
Welk e-mail adres gebruiken jullie? want ik kan op de website geen e-mail adres dan/wel telefoonnummer vinden waarmee ik contact met de klantenservice op kan nemen.. zo frustrerend :/
Ook een contact formulier is niet op te vragen op de één of andere manier...

27-04-2019 - Arjan Urgert
Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Ik heb op 28 februari een bestelling gedaan voor cartridges, maar tot nu toe niets ontvangen.
14-05-2019 - Henri
Heb een bestelling geplaatst en moest voorruit betalen. Kreeg een melding als dat de bestelling is verzonden maar via pakket volgen moet het nog steeds ingepakt worden. Het is maar een klein bedrag wat ik betaald heb maar heb wel aangifte gedaan bij de Politie. Nu blijkt dat ik geld heb overgemaakt naar een nep bankrekeningnummer van de Rabobank. Ben benieuwd of ik iets bereik met de aangifte bij de Politie en mijn bank.
03-06-2019 - Nita
Ik heb een bestelling geplaats en betaald, op 20 april 2019.Maar nog steeds niets ontvangen. Ze melden wel dat de bestelling is verzonden. Maar dat is ook alles. Wanneer wordt er wat aan gedaan aan deze oplichting webshop.
03-06-2019 - Ypie
Ik heb op 17 april iets besteld, vlak daarna melding dat het verzonden zou zijn, maar tot op heden niks ontvangen. Kan op de site ook geen emailadres of telefoonnummer ontdekken. Vreemd dat dit getolereerd wordt, zou niet mogen naar mijn idee.
Dus maar afwachten of er nog iets gaat komen, anders pech geld weg (€ 6,50)
03-06-2019 - Karel
2 maanden geleden iets besteld, artikel nooit ontvangen en onmogelijk om contact te krijgen. Mails worden niet beantwoord en geen telefoonnummer.
04-06-2019 - Nina
Telefoon houder besteld voor in de auto nog steeds niet binnen gelukkig met Afterpay kreeg wel een factuur binnen van Noreply&Billijk.nl of ik het bedrag over wil maken voor 17 juni maar nog geen artikel gezien dus een email terug gestuurd.Nu maar afwachten.

04-06-2019 - Ingrid
Telefoonnummer van de klantenservice van Grandado heb ik na lang zoeken via een andere website weten te vinden 085-3001013 daar ben ik keurig en heel vriendelijk geholpen en heb mijn bestelling uiteindelijk wel gekregen..
08-06-2019 - Greet Boellaard
Ik heb een auto hondenstoel besteld op 28 mei en nog niets ontvangen bestel nr grannl.422170
08-06-2019 - Ingrid
Greet voor levering bij Grandado moet je minimaal 25 dagen rekenen..
11-06-2019 - eef
je ziet pas nadat ! je besteld en betaald hebt dat eea uit China moet komen.Heb al eerder van dergelijk bedrijf..denk hetzelfde onder andere naam,nooit iets ontvangen ondanks extra betaling voor Tr+tr.Oplichting !
16-06-2019 - Donna
Bestelling uiteindelijk wel gekregen en is de zaak super netjes afgehandeld.
Ik had het idee met jonge mensen te maken te hebben die uit China bestellen. De levertijden daar zijn wisselend, is mijn eigen ervaring. Jammer dat ze dit niet van tevoren communiceren op de site. Ze scheppen zo verkeerde verwachtingen en dat levert uiteraard veel klachten op (en zeker als je je spullen niet krijgt...dat is gewoon foute boel).
Maar ik had zelf het gevoel achteraf dat het jonge mensen waren die wellicht net iets te enthousiast zijn begonnen, maar de berg werk niet helemaal goed onder controle hebben. Mocht het laatste het geval zijn, dan wens ik ze veel succes toe!
-En als het toch boeven zijn, dan heb ik toevallig mazzel gehad-. Hoop het niet, hou van een mooie en gezellige wereld :-)
16-06-2019 - Eef
heb een jaar geleden al exact dezelde ervaring met hen gehad.Hadden ze dus gezien de stortvloed aan klachten wel eens iets van kunnen leren,als ze op een goede manier zaken willen doen.
Minimaal in elk geval duidelijk voordat iemand betaalt op de site zetten ,dat de spullen allemaal uit China komen en niet pas daarna! Want als klant kun je dan niet meer terug!!
18-06-2019 - Eric
Ik wacht al 6 weken op mijn 3 bestellingen en op het contactformulier via e-mail wordt niet gereageerd. Deze site moet uit de lucht gehaald worden, want veel mensen worden bedrogen. Dit is pure oplichting!
19-06-2019 - Karel Bremer
Besteld 2 items, 1 item na 14 dagen ontvangen, wacht nu op tweede item. Telefoon nummer klantenservice is: 085-3001015. Levering uit China duurt 25 dagen. Succes en groet.
19-06-2019 - AnP
Zelfde hier, 1 item ontvangen van de 2. Mails bleven onbeantwoord tot ik een kwade mail stuurde waarin ik mijn ongenoegen uitte, kreeg ik wel een antwoord, maar een sarcastische...nu, op een andere klachtensite mijn ervaring gedeeld, en letterlijk nog geen halve minuut later krijg ik een mail van die site dat ze mijn klacht willen behandelen en vroegen ze mijn ordernummer. DAN kunnen ze wel met bovenmenselijke snelheid antwoorden! Absurd gewoon. Nu maar afwachten...
20-06-2019 - Eef
bellen beter niet.zoek op de site van Gradado onderaan onder contact klantenservice ,als je daarop klikt krijg je 3 mogelijkheden ,klik op de eerste: bestelling niet ontvangen ,dan kun je schriftelijk je klacht bij hun melden ,mondeling is helemaal zinloos want dan heb je later geen bewijs hoe eea is gegaan .Zo kun je in elk geval bewijzen wat je hebt geschreven ...foto van maken ! en je krijgt dan van Grandado mail terug !Niet dat het dan wat oplost....lach ,maar zoals gezegd dan heb je een bewijs hoe het daar gaat
20-06-2019 - Jos H
Ook niks geleverd gekregen,allemaal aangifte doen bij de politie.


Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
Bijlage
Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot (*Zichtbaar bij de reactie)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?